TheKims Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Hei, Jeg har et problem med å få lest artikler her på Tek.no enda jeg har deaktivert Adblock og whitelisted Tek i Ghostery. Jeg har ingen andre ting som blokkerer annonser, så vet ikke helt hvordan jeg skal få fikset dette. Bruker siste versjon av Firefox visst det skulle ha noen betydning. Noen som har en idè om hva som kan være feil? 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Bruker selv firefox og får ikke lest noen artikler i dag, har ikke en gang noen adblock add-on eller noe i nærheten installert på arbeidsmaskinen. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Har opplevd dette på tek.no før også. Jeg tror de er så redd for at folk skal lese artiklene deres uten reklame, at de rett og slett blokkerer alle. For selv om man ikke har adblock, kan man jo velge å ignorere annonsene, så da kom de opp med den glupe ideen ;-) 2 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Hei Ser dere annonser på nettsiden når dere får denne beskjeden? Hvis du bruker Firefox er det verdt å merke seg at hvis nettleseren er satt til å aldri huske historikk, telles nettlesereøkten som en privat økt på samme måte som en Inkognito-økt. Hvis du i tillegg da har sjekket av for valget "Bruk sporingsbeskyttelse i private vinduer", vil annonsene ikke lastes inn. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Forbanna drittnettsted. Installer ScriptBlock i Google Chrome, da kan dere lese artikler uten reklame med Adblock. https://chrome.google.com/webstore/detail/scriptblock/hcdjknjpbnhdoabbngpmfekaecnpajba Reklametvangen er avhengig av at Javascript blir kjørt i nettleseren. ScriptBlock vil blokkere Javascript, og på den måten oppdager ikke reklametvangen at annonsene ikke blir vist. Endret 26. november 2015 av Exxon Valdez 4 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Det fungerer plutselig igjen nå, så må jo vært noe fra deres side vil jeg anta. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Har opplevd det samme tidligere å da hjalp det å bare trykke oppdater på siden så fungerte det igjen. Nå fungerer det hvertfall her også. Kanskje Tek ikke vil at vi skal lese artiklene deres 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Problemet er tilbake igjen i dag, hva er det for noe dritt? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Tek blokkerer klienter som ikke viser reklame. Uansett hva som sperrer reklamen. Du kan whiteliste så mye du vil, men når reklameserverene er nede så vil du ikke få lest noe som helst av artikler på Tek. Lenke til kommentar
just4fun Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Har absolutt ingen ad-blocker eller andre ting kjørende, like forbanna får jeg ikke lest artikler da dere hardnakket påstår at jeg blokkerer reklame. Det er urovekkende at en side som spesialiserer seg på tekno og IT ikke klarer å få dette til å fungere. Virker som om Tek.no blokkerer Chrome. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hei Ser du annonser på nettsiden når du får denne meldingen? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Det er Ghostery sin skyld. Trykk på "pause blocking" så virker det. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Har også fått denne ved en anledning uten å ha noen adblocker. Hjalp med en refresh av siden. Merket jeg ble litt irritert når den dukket opp. Litt som å bli beskyldt for tyveri.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Det er Ghostery sin skyld. Trykk på "pause blocking" så virker det. Jeg har whitelistet Tek i Ghostery så det må være noe annet som ligger bak. Problemet virker å være litt random, noen ganger har jeg 0 problemer med å lese artikler, mens andre ganger popper meldingen opp at jeg må deaktivere Adblock etc. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Det er Ghostery sin skyld. Trykk på "pause blocking" så virker det. Jeg har whitelistet Tek i Ghostery så det må være noe annet som ligger bak. Problemet virker å være litt random, noen ganger har jeg 0 problemer med å lese artikler, mens andre ganger popper meldingen opp at jeg må deaktivere Adblock etc. Jeg ser at du hat whitelistet tek.no. Som sagt, så må du trykke på pause blocking. Endret 4. desember 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Hei Ser dere annonser på nettsiden når dere får denne beskjeden? Hvis du bruker Firefox er det verdt å merke seg at hvis nettleseren er satt til å aldri huske historikk, telles nettlesereøkten som en privat økt på samme måte som en Inkognito-økt. Hvis du i tillegg da har sjekket av for valget "Bruk sporingsbeskyttelse i private vinduer", vil annonsene ikke lastes inn. har opplevd dette noen ganger selv, både på mobil og pc, ja annonse er der: Endret 4. desember 2015 av Slettet-RnjNn5NbHl Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2015 Det er Ghostery sin skyld. Trykk på "pause blocking" så virker det. Jeg har whitelistet Tek i Ghostery så det må være noe annet som ligger bak. Problemet virker å være litt random, noen ganger har jeg 0 problemer med å lese artikler, mens andre ganger popper meldingen opp at jeg må deaktivere Adblock etc. Jeg ser at du hat whitelistet tek.no. Som sagt, så må du trykke på pause blocking. Det skal ikke være nødvendig når jeg allerede har whitelistet de. Som sagt så fungerer alt som det sal noen ganger, mens andre ganger ikke, så jeg tror ikke det er ghostery som er feilen her. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Slå av Ghostery så skal du se at det fungerer hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 btw, skjer vist på gamer.no i tilleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå