AntonSte Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Heisann! Moren min sin iPhone 5c har knust, og hun ønsker at jeg skal fikse den for henne. Gjorde det samme med søstra mi sin for et år tilbake, og kjøpte da skjerm med knapp og høyttaler fra ipimp.no til ca 750,-. Veldig fin butikk. MEN, når jeg skulle sjekke om de fortsatt hadde noen var prisen ØKT til 1217,-. Ganske merkelig spør dere meg... Men uansett, vet noen av dere om et annet sted å handle skjerm litt billigere enn dette, uten at den er helt crap? Vil gjerne at den skal fungere like bra som den gamle, så om det er mulig å få tak i originaldel uten at det koster skjorta, hadde det vært fint Takk på forhånd... Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Fant nettopp dette: http://ipimp.no/krisetilgangiphone5.artSå det forklarer kanskje prisøkningen. Men jeg håper det fortsatt finnes noen skjermen som er både bra og rimelige der ute! Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2015 Takk for svar! Moren min vurderer å kjøpe seg en ny telefon, så dette er kanskje ikke like aktuelt lenger, men jeg skal snakke med henne om det. Uansett, takk for informasjonen! Lenke til kommentar
oddi Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Om du har tid å vente på levering fra kina finner du skjerm billig på ebay eller aliexpress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå