AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Hallo! Jeg har en sjelden gang fått orgasme under sex, men ellers så skjer det ikke. Har aldri kommet med sexleketøy eller ved å stimulere klitrois under sex. Greier fint å få orgasme alene ved stimulere klitrois. Fant ut at jeg nok engang skulle prøve å kjøpe et nytt sexleketøy etter å ha lest mye positivt om womanizer w500.. Fikk troa på det etter å ha lest mye positivt om det.. Jeg og kjæresten ble enig om at jeg skulle prøve/bruke dingsemomsen mens kjæresten var på jobb, for å bli noe mer kjent med det... Etter en liten stund så opplever jeg en rar følelse, ikke i nærheten av den jeg kjenner tidligere.. Virker som om kroppen bygger opp en orgasme men jeg klarer ikke å la være å stramme musklene.. Absolutt alt av muskler strammer seg, men jeg kan ikke beskrive følelsen jeg får.. Det er ikke noe vanlig orgasmefølelse, det er egentlig ikke noe spesielt godt men det er noe nytt jeg aldri har opplevd, så det er noe spennende... Klitten er super øm, og kjempe hard... Prøver igjen etter en liten stund for å se om jeg opplever det samme.. Og det går vel en halvtimes tid før absolutt alle musklene strammer seg igjen, og denne gangen opplever jeg et snev av en deilig følelse men overhode ikke i nærheten av orgasmefølelsen... Og igjen super øm, og hard... Hva i alle dager var det jeg opplevde? Er det en orgasme jeg aldri har opplevd før som kroppen må vende seg til eller uh? Jeg følte meg ikke ferdig heller, fordi jeg aldri fikk denne gode orgasmefølelsen jeg pleier å få.. Men jeg har aldri opplevd at muskulaturen har blitt så spent.. Og ikke hele kroppen! Anonymous poster hash: fa938...c5d Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Ja, det virker som du bygger opp spenningen veldig i hele kroppen uten å få utløsning. Kroppen får nok en ny type stimuli som den ikke helt vet hvordan den skal forholde seg til. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Det går an å få vanlig krampe når man holder på så lenge. Det er ikke noe godt, så det rimer jo med det du opplevde... Anonymous poster hash: a717f...9ea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå