AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Har i kanskje litt over 1 uke hatt et veldig svakt rødt mønster under armhulene mot brystet med lett flassing og bitte litt kløe. Tenkte det kanskje var at huden var veldig tørr, så tok på parfymefri fuktighetskrem på. Ingen endring, før i dag, da plutselig har tatt helt av! Kraftig forverring fra i dag tidlig til nå nettopp! Sprer seg også nedover på magen, rett under brystet og litt nedover + litt bak på skuldrene Har noen peiling på hva dette er? -Mann 24 Anonymous poster hash: fc3c4...edc Anonymous poster hash: fc3c4...edc Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Tidlig tegn på Steven-Johnson syndrom tror du bør gå til legen. Ikke søk på det og se bilder. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Tidlig tegn på Steven-Johnson syndrom tror du bør gå til legen. Ikke søk på det og se bilder. What, ser mer ut som atopisk eller seboerisk eksem Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Jeg får sånn under armene når jeg har brukt en deodorant jeg reagerer på. Eller andre ting som jeg reagerer på. Jeg har brukt sinksalve med stort hell på det før. Kan hende du har fått eksem som en har sagt over her før. Håper det gir seg fort! Du burde nok ikke klø eller smøre videre hvis det fortsetter å bli verre. Endret 26. november 2015 av Freidig Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Jeg får sånn under armene når jeg har brukt en deodorant jeg reagerer på. Eller andre ting som jeg reagerer på. Jeg har brukt sinksalve med stort hell på det før. Kan hende du har fått eksem som en har sagt over her før. Håper det gir seg fort! Du burde nok ikke klø eller smøre videre hvis det fortsetter å bli verre. Ja, men tingen er at det verken klør, eller er i armhulene, men under de mot brystet, på høyde med brystvortene. Nå er det jo spredd seg videre til øverste delen av ryggen. Er ingen forbindelse mellom dem, de er på hver sine avgrensede områder: Under armhulene, bak på skuldrene/ryggen, nede på magen/under brystet Har lest litt og står siden det ikke klør, er det vel neppe atopisk. Er vel enten seboreisk eksem eller Pityriasis rosea Anonymous poster hash: fc3c4...edc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå