ATWindsor Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Sikler litt på en Dell XPS 13, virker som en god maskin, de har nå tilbud på touch-utgaven, men er det verd det? Touch virker ikke spesielt nyttig på en normal bærbar for meg, større oppløsning er bra, men lavere batteritid og glossy skjerm trekker ned. Finnes det eventuelt noen greie alternativer? Krav: 11-13 tommer ultraportabel, 256 Gb ssd 8 GB ram. Har hørt at delles kundeservice er litt jalla, men har kanskje ikke så mye å si i utgangspunktet? Klarer meg greit på egenhånd sålenge produktet faktisk funker. AtW Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Vi har den laptopen på jobben (vet ikke om det er forskjell på bedriftsutgaven og privatutgaven) men så langt er vi veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Takk for erfaringsdeling, det virker som en laptop som har veldig få mangler i sitt segment. AtW Lenke til kommentar
tingo Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Det skulle bare vært mulig å oppgradere den til 16 GB minne... Lenke til kommentar
Netbit Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Bestilte denne selv. Med touch skjerm.. Ser litt nytten i det. Men føler også jeg fikk litt mer for pengene med den modellen. Blir spennende og teste etter å ha brukt mac en lang stund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg har hatt Dell XPS 13 Infinity med berøring. Gav den til mor da jeg fikk PC fra jobben. Men jeg var storfornøyd med PC-en. Og har du hatt PC med touch, vil du ikke ha annet. Det er i hvert fall min erfaring. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Den er både slank og nett i designet samtidig som en får mye ba hardware der. Det har vært enkelte små utfordringer med å bruke den USB-baserte dockingen på den modellen men det skyldes strøminstillingene på dvalemodusen i Windows 8. Skal en bruke noe som helst av kabler på den (feks HDMI) må en ha adapter. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Jeg har hatt Dell XPS 13 Infinity med berøring. Gav den til mor da jeg fikk PC fra jobben. Men jeg var storfornøyd med PC-en. Og har du hatt PC med touch, vil du ikke ha annet. Det er i hvert fall min erfaring. Hva bruker du touchen til? Virker litt tungvindt å strekke seg "over tastaturet" kontra å bruke trackpaden, og man får fett på skjermen? AtW Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Dell är väl den bedrift jag har överlägset bäst erfarenheter av när det gäller support, garanti och reklamation. On-site service är ju bara guld om man inte vill ha nedetid i flera veckor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg har hatt Dell XPS 13 Infinity med berøring. Gav den til mor da jeg fikk PC fra jobben. Men jeg var storfornøyd med PC-en. Og har du hatt PC med touch, vil du ikke ha annet. Det er i hvert fall min erfaring. Hva bruker du touchen til? Virker litt tungvindt å strekke seg "over tastaturet" kontra å bruke trackpaden, og man får fett på skjermen? AtW Den er kjekk når jeg trenger det. Når jeg ligger og har den i fanget/på magen, er det enklere å trykke på skjermen eller å bøye armen for å treffe trackpaden. Har MacBook 12 (med Windows 10) nå og tar meg selv daglig i å trykke på skjermen for å navigere. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Jeg har hatt Dell XPS 13 Infinity med berøring. Gav den til mor da jeg fikk PC fra jobben. Men jeg var storfornøyd med PC-en. Og har du hatt PC med touch, vil du ikke ha annet. Det er i hvert fall min erfaring. Hva bruker du touchen til? Virker litt tungvindt å strekke seg "over tastaturet" kontra å bruke trackpaden, og man får fett på skjermen? AtW Den er kjekk når jeg trenger det. Når jeg ligger og har den i fanget/på magen, er det enklere å trykke på skjermen eller å bøye armen for å treffe trackpaden. Har MacBook 12 (med Windows 10) nå og tar meg selv daglig i å trykke på skjermen for å navigere. Takk for tibakemelding, jeg skal ta den til etterretning. AtW Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) ATW, http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/LE80HE012SMT/lenovo-yoga-3-pro-2-i-1-13-3-solv?scid=EXT_DM_IPAPER Den kan ju vara aktuell kanske? Tilbud till 6995 på lefdal om en timma och 10 minuter. Edit, kanske inte. Inte direkt ett monster av kraftmaskin när jag läser testen igen. Endret 26. november 2015 av mackanz Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Fin pc dette her. Touch er digg! Dell har on-site service og kommer hjem til deg/på jobben din å fikser feilen. Lettvint! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Er noen år siden jeg sist kjøpte en Dell (xps m1330) Mener å huske at jeg da klarte å få til en mye bedre tilbud på pris ved å ringe, noen som kan bekrefte/avkrefte at dette fremdeles er mulig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Usikker, men man kan få 10-15 prosent som student. Endret 29. november 2015 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå