AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg har et aldri så lite problem. Jeg elsker i utgangspunktet å slikke mus, men dama har tidvis en ganske stram lukt og smak som jeg ikke helt klarer å venne meg til og se forbi. Jeg snakker ikke om "den tida i måneden" - den har sin egen odør den også, men dette her er ting som kommer og går ujevnt. Jeg har slikket andre jenter som ikke har på langt nær like stram og ubehagelig lukt. Hun er ganske overvektig og har dermed mye "til overs" rundt musa, så jeg lurte på om det kanskje kunne skyldes klamhet eller noe slikt da lukta er mye mildere rett etter at hun har dusjet. Men det er jo litt moodkiller å be henne dusje før hver gang, og det ødelegger jo også litt av spontaniteten. Hun går til gynekolog jevnlig, men jeg har ikke hørt at de har funnet noe galt - men så vet jeg jo heller ikke om gynekologen leter etter slike ting kun basert på det han selv ser og lukter, eller om man eksplisitt må be om å få det sjekket. En annen ting jeg har merket meg er at hun er veldig tørr - som i, uansett om hun er sprengkåt er hun ikke veldig våt. Og saften hennes er ofte relaivt tykk og melkehvit/gulaktig. Igjen; andre jenter jeg har vært borti har helt klar og langt mer tyntflytende saft. Noen tanker? Jeg har liksom ikke fryktelig lyst til å si "øy, musa di lukter vondt, fiks det". Anonymous poster hash: 258a4...29c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Jeg har et aldri så lite problem. Jeg elsker i utgangspunktet å slikke mus, men dama har tidvis en ganske stram lukt og smak som jeg ikke helt klarer å venne meg til og se forbi. Jeg snakker ikke om "den tida i måneden" - den har sin egen odør den også, men dette her er ting som kommer og går ujevnt. Jeg har slikket andre jenter som ikke har på langt nær like stram og ubehagelig lukt. Jeg liker også å slikke fitte og det smaker utrolig godt! Jeg har imidertidig ikke vært i din situasjon, og kan derfor ikke svare deg. Anonymous poster hash: 4d5eb...2fe 2 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Du vet ikke noe om hvorfor hun går jevnlig til gynekolog? Det er i min sirkel ikke en vanlig ting å gjøre, de eneste jeg kjenner som har gjort det er de som har spiral. Så kanskje noe faktisk er galt, du kan jo prøve å spørre deg litt fram? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Kostholdet er absolutt med å påvirker korleis kroppslukter lukter. Når det lukter stramt så er det noko som ikkje er heilt bra og er i ubalanse. Her bør du som mann faktisk vere så ærlig med ho at du forteller det til ho slik at ho kan få gjort noko med det. Det handler faktisk om henna helse, og om det er ubalanser over lengre tid så kan det bli meir alvorlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Høres ut som sopp, kanskje? evt. bakteriell vaginose? Anonymous poster hash: 7fda5...89d Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 asan har slike våtservietter til underlivet. Man kan vell ha en slik pakke liggende på soverommet så kan hun freshe seg litt opp før det spontane slikket enklere enn dusjing. Selvfølgelig skal man dusje som normalt men kan være greit og ha slike servietter og på soverommet. Er forresten vanlig å ikke alltid smake som jordbær nedentil, svette,stress og mat kan påvirke lukt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Marinere en bommullsdott med musesafta og teipe den til nesa så blir man vant til lukta, nesa blir immun. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Tar hun medisiner? Dette kan endre lukt/smak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Her ser det ut som om løsningen er en del av problemet: http://www.tv2.no/2015/12/07/nyheter/forskning/reker/toril-andersen/7756356 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Det er mye som kan være problemet. Alt fra at hun spiser elendig, tar noen medisiner hun reagerer på, eller sopp som blir nevnt.EDIT: I mellomtiden får du stappe litt wunderbaum i nesa xD Endret 8. desember 2015 av Andysowhatgg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Når skal dette ta slutt? http://www.nrk.no/livsstil/flere-far-kreft-i-halsen-etter-oralsex-1.12657379 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg