RuneK Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Mellom bakkar og berg......finnes Kvannhovden fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Skulle skrive at eg fekk litt heimlengsel av å sjå på bildet og så viste det seg jo at det ikkje var så langt fra Florø, nærmere bestemt Hovden som du skriver Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Ikke langt fra Florø dette Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Ett artig motiv som du formidler på en fin måte. Utrolig at det kan vokse Kvann, eller noe som helst her, ser jo ut som det bare er stein og fjell over alt Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Nydelig bilde! Fint komponert og nydelige farger! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Ett artig motiv som du formidler på en fin måte. Utrolig at det kan vokse Kvann, eller noe som helst her, ser jo ut som det bare er stein og fjell over alt Mvh. Rolf Dette er på nordsiden som er bratt og steinete. På sørsiden er det mye lavere og faktisk en del bebyggelse, så her spirer og gror det Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Nydelig bilde! Fint komponert og nydelige farger! Takker så mye Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Her ble jeg litt nysgjerrig og scrollet opp for å sjekke og fant at kanskje en beskjæring oppe på 3 kanskje 4 cm for da senkes betrakters blikk mer ned mot der hvor det skjer noe i bildet. Du kan jo scrolle opp og se på det. Jeg synes spenningen i bildet øker og at formatet yter motivet mer rettferdighet. Det blir nok mer et langstrakt rektangel enn panorama. Jeg, steingal som jeg er blir fasinert av detaljene i det mørke berget midt i mot med de hvite husene i skarp kontrast oppå. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Her ble jeg litt nysgjerrig og scrollet opp for å sjekke og fant at kanskje en beskjæring oppe på 3 kanskje 4 cm for da senkes betrakters blikk mer ned mot der hvor det skjer noe i bildet. Du kan jo scrolle opp og se på det. Jeg synes spenningen i bildet øker og at formatet yter motivet mer rettferdighet. Det blir nok mer et langstrakt rektangel enn panorama. Jeg, steingal som jeg er blir fasinert av detaljene i det mørke berget midt i mot med de hvite husene i skarp kontrast oppå. Roar Hei RoarSer den, at en kan beskjære litt av toppen. Ja, mange detaljer i berget Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg