akelbo Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Selger raskere enn alle forgjengerne.Sony har solgt over 30 millioner PlayStation 4-konsoller Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Utrolig hvor mange som ikke vet at de fleste bluray spillere i dag kan ha netflix. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Utrolig hvor mange som ikke vet at de fleste bluray spillere i dag kan ha netflix. Har man en PS4 under TV-en, så eier man neppe en egen Bluray spiller, uansett. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Join the glorius playstation family and feel special. Halleluja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Utrolig bra og så veldig fortjent! Det skal bli veldig spennende å se hvordan PSVR blir til neste år. Og som eneste konsoll med VR så skal det bli spennende å se hva det vil gjøre med et allerede imponerende salg. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Tror ikke PSvr blir det helt store jeg. Blir vel som første Kinect, kult i begynnelsen, selger noen millioner og så forsvinner det. Så lenge det ikke er noen ekte feedback blir det litt lame, selv om det er morsomt. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Artigste er at noen tror vr skal ta helt over for spilling på tv/skjerm. Det klarer jeg ikke å se for meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 PS VR blir nok ikke så veldig stort, men det er starten på fremtiden. VR kommer til å bli stort, da det er noe som faktisk fungerer. "Vanlig" 3D og Kinect har sugd lut. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 VR blir en flopp. Har vært snakk om det i flere tiår nå men fortsatt er det omtrent ingenting. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Og hvorfor det, tror du? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Det er for mye snakk og hype og for lite faktisk leveranse av varene. Hvor mange år har vi hørt at Oculus Rift skulle komme nå? Dessuten er det en typisk ting som flopper, bare se tilbake på historien. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 OR har release i 2016. Det er bra at de faktisk gjør litt for å få ting til å bli best mulig nå som vi faktisk har maskinkraft som er kapabel til å gi oss gode opplevelser. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Hva maskinkraft trenger du for disse skarve brillene? I mange mange år har man hatt det mangedoble av hva disse krever (Unntatt konsoll seff, men det sier seg jo selv). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Anbefalt for OR:NVIDIA GTX 970 / AMD 290 equivalent or greaterIntel i5-4590 equivalent or greater8GB+ RAMCompatible HDMI 1.3 video output2x USB 3.0 portsWindows 7 SP1 or newer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Vil ta flere år før VR eventuelt begynner å ta over for tradisjonell spilling. Men jeg kan godt se for meg at det kan skje om VR klarer å slå an dem første årene. Noe jeg har stor tro på at det vil gjøre. Det å spille spill ved å sitte å se på en flat skjerm blir rett å slett jævlig primitivt etter en har prøvd VR. Gear VR er nå i salg og etter hva jeg leser så selger det voldsomt bra. Og det er endel gode VR opplevelser ute allerede nå. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Synes det, til tross for et veldig godt salg, går lovlig sakte fremover med nye titler til PS4. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Synes det, til tross for et veldig godt salg, går lovlig sakte fremover med nye titler til PS4. Delvis enig. Det har vel blitt mindre "storslipp" , mye av dette er faktisk pga den økonomiske situasjonen til Sony (som nå er gradvis bedre) , men også fordi de har mindre store utviklerselskap enn før. Men nettopp pga salgstallene vil vi trolig se mange titler på PS4 først , så Xbox One og PC , PC markedet har også blitt bedre den siste tiden med bedre salgstall og mindre piratkopiering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå