Torhild Jansen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Sulten trost. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Perfekt plassert i flata. Har antagelig tapt seg litt gjennom cropping og kunne kanskje tålt et klikk til på skarphet. men fugler blir jo oppfattet som mjuke så ikke alle liker den helt sylskarpe fremstillingen. Merker meg ISO på 1600 og lukkertid på hele 1/60s. Herlig lys og blankhet o øyet der den skjeler over mot fotografen. At det hvite elementet den står på kanskje kunne vært dempet noe ved å gå ned på lyset separat for området er ikke utbrent - tror jeg, tar forbehold der. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Perfekt plassert i flata. Har antagelig tapt seg litt gjennom cropping og kunne kanskje tålt et klikk til på skarphet. men fugler blir jo oppfattet som mjuke så ikke alle liker den helt sylskarpe fremstillingen. Merker meg ISO på 1600 og lukkertid på hele 1/60s. Herlig lys og blankhet o øyet der den skjeler over mot fotografen. At det hvite elementet den står på kanskje kunne vært dempet noe ved å gå ned på lyset separat for området er ikke utbrent - tror jeg, tar forbehold der. Takker for kommentaren Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Ett meget bra bilde av fuglen. Fin positur og eksponering. Det er lett å se detaljer i den sorte fjærdrakten. Det gikk kanskje litt på bekostning av det hvite underlaget den sitter på, som ble ganske så utbrent. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Ett meget bra bilde av fuglen. Fin positur og eksponering. Det er lett å se detaljer i den sorte fjærdrakten. Det gikk kanskje litt på bekostning av det hvite underlaget den sitter på, som ble ganske så utbrent. Mvh. Rolf Takk skal du ha for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg