Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Er det en umulighet at årevis med fryktbasert politikk, håpløse kriger, økt vold og samfunnsproblemer stadig økende har ført til at Amerikanere er redde? Kan, i dine øyne det være en mulighet for at vi ser muligheten for en president som er mildt sagt farlig, når man som redd og uinformert skal gjøre seg opp en mening?

 

Det er noen brukere her inne som ikke innser hvilken vei nåla peker i USA.

 

Hva synes du om Trump Sheasy? Jeg ser sjelden annet enn irettesettelser fra deg.

Nei, det er ikke umulig i det hele tatt. Men, veldig mange av de som kommer til å stemme på Trump i november gjør det fordi han vil ha en R ved siden av navnet sitt, og fordi motstanderen vil ha en D.

 

Jeg synes Trump fremstår som en motbydelig person, og er en forferdelig kandidat.

 

Edit: Hvor har du "økt vold" fra? Så vidt jeg vet er voldelig kriminalitet halvvert de siste 20 årene. Jeg vet heller ikke hva du sikter til med mer samfunnsproblemer.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minst 4x % av de som stemmer i november vil velge Trump. Å si at alle disse - flere titalls millioner mennesker - er dumme, religiøse, rednecks etc., det er latterlig og ekstremt lite konstruktivt. Å påpeke dette gjør en ikke til Trump-supporter, akkurat slik som å si at Listhaug ikke er Hitler ikke gjør en til FRP-velger, og å si at Moxnes ikke står for væpna revolusjon ikke betyr at man er kommunist.

 

Dette er innlysende for alle som ikke er blindet av egen ideologi.

 

Du også ja, knoll og tott. Dere later som litt sånn omhverandre dere, når Koggan har tapt så plukker du opp stafettpinnen, begynner å se mønsteret i dette nå serru.  Du vet da like godt som meg at ikke ALLE er verken ditt eller datt. Det tar ikke vekk fakta at mange sør-stats Amerikanere er faktisk som disse gutta jeg linket til i artikkelen, og det var poenget. Mange Trump supportere er akkurat slik. Men nei, ikke alle. 

 

Var det tydelig nok? Kan we please move on?

Lenke til kommentar

Du også ja, knoll og tott. Dere later som litt sånn omhverandre dere, når Koggan har tapt så plukker du opp stafettpinnen, begynner å se mønsteret i dette nå serru.  Du vet da like godt som meg at ikke ALLE er verken ditt eller datt. Det tar ikke vekk fakta at mange sør-stats Amerikanere er faktisk som disse gutta jeg linket til i artikkelen, og det var poenget. Mange Trump supportere er akkurat slik. Men nei, ikke alle. 

 

Var det tydelig nok? Kan we please move on?

Nei, fordi du 1) fortsetter den infantile rablingen din, og 2) bare har gått tilbake på halvparten av tullet ditt. Du påstår at jjkoggan støtter Trump bare fordi han reagerer på dine generaliseringer, og du har på en eller annen absurd måte klart å overbevise deg selv om at han har "tapt". Du er så investert i dette primærvalget at du har mistet grepet. Alle som ikke er med på dine fantasier er mot "deg". De som påpeker tullet ditt i Sanders-tråden angriper Sanders, og de som gjør det her støtter Trump. Nei, det er ikke angrep på Sanders eller støtte til Trump. Det er du som er problemet.

 

Kom igjen, kjør på med litt flere fornærmelser, det er alt du er god for. Du er dette forumets Trump. Ingen substans, bare drittslenging.

Endret av Sheasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du også ja, knoll og tott. Dere later som litt sånn omhverandre dere, når Koggan har tapt så plukker du opp stafettpinnen, begynner å se mønsteret i dette nå serru.  Du vet da like godt som meg at ikke ALLE er verken ditt eller datt. Det tar ikke vekk fakta at mange sør-stats Amerikanere er faktisk som disse gutta jeg linket til i artikkelen, og det var poenget. Mange Trump supportere er akkurat slik. Men nei, ikke alle. 

 

Var det tydelig nok? Kan we please move on?

Nei, fordi du 1) fortsetter den infantile rablingen din, og 2) bare har gått tilbake på halvparten av tullet ditt. Du påstår at jjkoggan støtter Trump bare fordi han reagerer på dine generaliseringer, og du har på en eller annen absurd måte klart å overbevise deg selv om at han har "tapt". Du er så investert i dette primærvalget at du har mistet grepet. Alle som ikke er med på dine fantasier er mot "deg". De som påpeker tullet ditt i Sanders-tråden angriper Sanders, og de som gjør det her støtter Trump. Nei, det er ikke angrep på Sanders eller støtte til Trump. Det er du som er problemet.

 

Kom igjen, kjør på med litt flere fornærmelser, det er alt du er god for. Du er dette forumets Trump. Ingen substans, bare drittslenging.

 

 

Sa han og lirte av seg dette.... Litt urettferdig å komme med etter å ha brukt uten å overdrive en 20-30 timer på å forklare saken min til dere, og svaret jeg får er gjerne banale enstavelsesord, ett par sjappe setninger eller bare another spørsmål i retur... Dette kan jo alle som ville titte på om man ønsker det ved å bla tilbake i de respektive tråder.

 

Du har bidratt fint lite utover mer eller mindre sammenhengende kverruleringer og det tar på. det er faktisk ikke så rart jeg er lei og lurer på om ikke du snart ta ett hint? Har vel prøvd å gjøre det veldig klart at jeg syntes du er en arrogant drittunge som ikke en eneste gang har klart å innrømme en feil, du kan ikke gå tilbake på noenting har jeg skjønt og det er bare frustrerende og uinterresant. Orker ikke å ta voksenopplæringa med deg, dette finner du ut av selv på sikt helt uten at jeg trenger å bruke masse tid på det. Så har prøvd å si det før men får da prøve igjen: Finn noen andre å plage!

 

 

Så om jeg har griseflaks nå så vil denne tråden handle om Trump og hans nek av noen supportere (nei ikke alle, men mange av dem er det i mine øyne. Igjen, ikke absolutt alle sammen og ikke alle Amerikanere, bare endel av Trump supporterne, klart nok?), og ikke meg og deg og Koggan.

 

Så da håper jeg vi var ferdig, takk og lov.

Lenke til kommentar

Jeg har invitert deg til å sitere hvilke feil du mener jeg har begått, og jeg har lovet å se på dem. Du har ikke gjort dette. Jeg tar feil hele tiden, men sist gang du prøvde deg på dette viste det seg at du hadde drømt opp hele greien. Så, jeg holder ikke pusten.

 

For de som ikke gidder å ta oppfordringen din om å bla tilbake, her er noen av kvalitetsargumentene dere går glipp av. Litt av en voksenopplæring, ja:

 

(Edit: Jeg gadd ikke ta med alle konspirasjonsteoriene, eller pratet om hvordan svarte ikke vet sitt eget beste.)

 

 

 

du er en arrogant drittunge

Orker ikke å ta voksenopplæringa med deg

Trøsten for deg Koggan må være at du ikke er alene om å støtte klovnen

skikkelig ryddig og nobelt av deg.....

 

Si meg hva i helvete er det jeg sitter å svarer side opp og side ned på [...]

 

evnt enda mer sannsynlig er det at du og visse andre får begynne å stå for det du skriver og ikke rotte deg ut bakveien med en gang du blir konfrontert med det.

 

Gå å kjøp deg litt integritet eller noe, dette blir lavmål. Igjen.

Tror du har mer enn nok med å rydde i eget hode jeg, men flott, da sier du deg enig med det jeg skriver da altså.

 

Now, go build that wall already og slutt å kast bort tia mi.

At du ikke forstår hva du selv skriver eller hva jeg svarer til deg mener du altså blir mitt problem. Om du ikke engang har kapasitet til å huske hva du lirer av deg her, ei heller til å bla deg bakover i trådene for å friske opp hukommelsen, hva faen mener du jeg eller andre kan gjøre for deg da? Du reduserer deg selv bare til en jævla tidstyv, ekstremt uinteressant.

 

Rest your case du, rygg ut bakdøra som du pleier når du ikke kan stå for uttalelsene dine.

Den der rompeleken du og Koggan bedriver er så patetisk at det blir umulig å ikke kommentere den kvasi sosialismen deres

 

...

og du bare fordi du er full av deg sjæl og er overbevist om at du ikke kan ta feil selv om jeg mener å ha tatt deg i det ett titalls ganger i Sanders tråden.

Jeeez... du fornekter deg ikke, skinnhelligheten din er så lite sjarmerende at only a mother could love it.

repeterer tallene dine som en crazy professor.

For meg så driver du bare å vaser om ting rundt temaet her [...]

 

bare ett desperat forsøk på ett slags tåkete svar når konfrontert med denne uretten satt i system.

Det er for meg helt utrolig at noen, inkludert deg, har fått seg til å tro noe så blåøyd som [...]

rene Trump retorikken på dere her.

eller er det utopi at noe slikt kan skje også videre på tross av at vi er ferdig med alle Clintons down south white thrash stater?

Om du tar deg ett lite øyeblikk så du får klatra hele veien ned ifra din sky-høye hest [...]

Dere andre trenger da ikke løpe ifra tidligere standpunkt bare fordi Hillary har for vane å gjøre det ;)

Så da er det deg og Cruz the wanker igjen da bare som er veldig uenig i at dette kan være mulig å få til...

Du er så butthurt over noe ingen helt klarer å sette fingern på og det blir helt komisk at du bruker så mye energi på slikt, post på post for å bruse med kunnskapsfjøra sine, mye selvskryt og fint lite sjarm..

 

Og akkurat den TPP avtalen som du nevner der har vi allerede snakket om her tidligere og du og godeste Ted Cruz står sørgelig alene sammen på barrikadene for den [løgn]

Furte eller bygge selvbilde kan man gå å gjøre ett annet sted

Du er nå noe av det mest hårsåre jeg har skriblet med også da.

 

 

Sånn, nå kan tråden gå tilbake til Trump. Ikke for det, dette har vært en rimelig treffende dramatisering av valgkampen.

Endret av Sheasy
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Og du gir deg ikke og fortsetter dermed å prove my point... . Skal ha siste stikk, akkurat som unger flest, vel værsågod her fikk du det din bittelille mann. Og dette på tross av at disse sitatene her selvfølgelig ikke oppsto av intet men som ett motsvar mot din arroganse. Men jeg lar gladelig den gå for å slippe mer forkvaklede forviklinger ifra deg. God sommer!

Lenke til kommentar

Thoto skrev:

 

 

Så om jeg har griseflaks nå så vil denne tråden handle om Trump og hans nek av noen supportere (nei ikke alle, men mange av dem er det i mine øyne. Igjen, ikke absolutt alle sammen og ikke alle Amerikanere, bare endel av Trump supporterne, klart nok?), og ikke meg og deg og Koggan.

 

Så da håper jeg vi var ferdig, takk og lov.

Kan vi definere hvem er Trump supportere ?Du har nå innrømmet at ikke alle Trump supporterer er like eller er stereotypiske redneckere. Er de som er enige med denne påstanden Trump supporterer?

 

Jeg har flere velutdannede kollegaer som ikke er glad i Trump men frykter Sanders og Clinton mer. Er de Trump supportere?

Lenke til kommentar

 

Så om jeg har griseflaks nå så vil denne tråden handle om Trump og hans nek av noen supportere (nei ikke alle, men mange av dem er det i mine øyne. Igjen, ikke absolutt alle sammen og ikke alle Amerikanere, bare endel av Trump supporterne, klart nok?), og ikke meg og deg og Koggan.

 

Så da håper jeg vi var ferdig, takk og lov.

Jeg er veldig intersert i å diskutere hvem disse "støttere" er og hvorfor de støtter Trump. jeg mener også det er ganske usaklig å bare referere til raringene , men heller den typisk amerikaneren som skal stemme på Trump. De bor i Michigan (som har mer preppers per kapita enn de fleste sørstatene forresten), Hawaii og Florida og alle delstatene. Hva har de som har doktorgraden og de som er lavutdannete til felles? Dette interserer meg mer enn hva KKK medlemmer mener. Antallet raringer er ikke stort nok tilmålte ha mye innflytelse, det er mine naboer og slekt som teller mye mer.

 

Kanskje det er kjedelig for deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Thoto skrev:

 

 

Så om jeg har griseflaks nå så vil denne tråden handle om Trump og hans nek av noen supportere (nei ikke alle, men mange av dem er det i mine øyne. Igjen, ikke absolutt alle sammen og ikke alle Amerikanere, bare endel av Trump supporterne, klart nok?), og ikke meg og deg og Koggan.

 

Så da håper jeg vi var ferdig, takk og lov.

Kan vi definere hvem er Trump supportere ?Du har nå innrømmet at ikke alle Trump supporterer er like eller er stereotypiske redneckere. Er de som er enige med denne påstanden Trump supporterer?

 

Jeg har flere velutdannede kollegaer som ikke er glad i Trump men frykter Sanders og Clinton mer. Er de Trump supportere?

 

 

Nei, bare lettere forvirret skulle man tro. Evnt forledet inn på en sti som bærer galt av sted, med eller uten overlegg.

 

Men hva vet vel jeg, er jo ikke Amerikaner så burde vel heller ikke uttale meg om amerikansk politikk har jeg skjønt.

Lenke til kommentar

 

 

Thoto skrev:

 

 

Så om jeg har griseflaks nå så vil denne tråden handle om Trump og hans nek av noen supportere (nei ikke alle, men mange av dem er det i mine øyne. Igjen, ikke absolutt alle sammen og ikke alle Amerikanere, bare endel av Trump supporterne, klart nok?), og ikke meg og deg og Koggan.

 

Så da håper jeg vi var ferdig, takk og lov.

Kan vi definere hvem er Trump supportere ?Du har nå innrømmet at ikke alle Trump supporterer er like eller er stereotypiske redneckere. Er de som er enige med denne påstanden Trump supporterer?

 

Jeg har flere velutdannede kollegaer som ikke er glad i Trump men frykter Sanders og Clinton mer. Er de Trump supportere?

Nei, bare lettere forvirret skulle man tro. Evnt forledet inn på en sti som bærer galt av sted, med eller uten overlegg.

 

Men hva vet vel jeg, er jo ikke Amerikaner så burde vel heller ikke uttale meg om amerikansk politikk har jeg skjønt.

Er du en Trump supporter fordi du mener bare "en del" av amerikanere er lik de stereotypiske redneckere du referer til?
Lenke til kommentar

 

 

 

Thoto skrev:

 

 

Så om jeg har griseflaks nå så vil denne tråden handle om Trump og hans nek av noen supportere (nei ikke alle, men mange av dem er det i mine øyne. Igjen, ikke absolutt alle sammen og ikke alle Amerikanere, bare endel av Trump supporterne, klart nok?), og ikke meg og deg og Koggan.

 

Så da håper jeg vi var ferdig, takk og lov.

Kan vi definere hvem er Trump supportere ?Du har nå innrømmet at ikke alle Trump supporterer er like eller er stereotypiske redneckere. Er de som er enige med denne påstanden Trump supporterer?

 

Jeg har flere velutdannede kollegaer som ikke er glad i Trump men frykter Sanders og Clinton mer. Er de Trump supportere?

Nei, bare lettere forvirret skulle man tro. Evnt forledet inn på en sti som bærer galt av sted, med eller uten overlegg.

 

Men hva vet vel jeg, er jo ikke Amerikaner så burde vel heller ikke uttale meg om amerikansk politikk har jeg skjønt.

Er du en Trump supporter fordi du mener bare "en del" av amerikanere er lik de stereotypiske redneckere du referer til?

 

 

FFS, nå er du veldig nærme å få høre akkurat hva jeg syntes om enkelte amerikanere her... Gjør både deg og meg en tjeneste å finn på noe helt annet nå.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Thoto skrev:

 

 

Så om jeg har griseflaks nå så vil denne tråden handle om Trump og hans nek av noen supportere (nei ikke alle, men mange av dem er det i mine øyne. Igjen, ikke absolutt alle sammen og ikke alle Amerikanere, bare endel av Trump supporterne, klart nok?), og ikke meg og deg og Koggan.

 

Så da håper jeg vi var ferdig, takk og lov.

Kan vi definere hvem er Trump supportere ?Du har nå innrømmet at ikke alle Trump supporterer er like eller er stereotypiske redneckere. Er de som er enige med denne påstanden Trump supporterer?

 

Jeg har flere velutdannede kollegaer som ikke er glad i Trump men frykter Sanders og Clinton mer. Er de Trump supportere?

Nei, bare lettere forvirret skulle man tro. Evnt forledet inn på en sti som bærer galt av sted, med eller uten overlegg.

 

Men hva vet vel jeg, er jo ikke Amerikaner så burde vel heller ikke uttale meg om amerikansk politikk har jeg skjønt.

Er du en Trump supporter fordi du mener bare "en del" av amerikanere er lik de stereotypiske redneckere du referer til?

FFS, nå er du veldig nærme å få høre akkurat hva jeg syntes om enkelte amerikanere her... Gjør både deg og meg en tjeneste å finn på noe helt annet nå.

Du mente jeg var Trump supporter fordi jeg var enig med din påstand. Hvis det er så da er du suppirter også

 

Det er viktig å forstå hva en supporter er til å ha en saklig diskusjon. Jeg hater Trump men ikke mener de fleste Trump supportere er ikke ganske lik de stereotypene di refererer til. Har di endret din mening om dette eller ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

FFS, nå er du veldig nærme å få høre akkurat hva jeg syntes om enkelte amerikanere her... Gjør både deg og meg en tjeneste å finn på noe helt annet nå.

Du mente jeg var Trump supporter fordi jeg var enig med din påstand. Hvis det er så da er du suppirter også

 

Det er viktig å forstå hva en supporter er til å ha en saklig diskusjon. Jeg hater Trump men ikke mener de fleste Trump supportere er ikke ganske lik de stereotypene di refererer til. Har di endret din mening om dette eller ikke?

 

 

Om du er butthurt fordi jeg la ut en link som viste Kim Jung-Un støtte Trump og la til at han var enig med deg, så må du ta deg ett lynkurs i humor. Selvfølgelig vet jeg at du ikke er en Trump supporter på ordntlig, du har jo forfektet flere ganger her at du har stemt på Sanders.

 

MEN det som forundrer meg er hvordan du på død og liv skal ta amerikanere i forsvar samme faen hva slags idiotskap som har blitt servert, bare av den enkle grunn av at du er Amerikaner selv. Du kommer jo ilende til ved den minste negative tøddel man skriver om dette sjefsneket. Det blir liksom så veldig lavt nivå ut av å starte en diskusjon på de premissene der, og jeg føler jeg har fint lite å hente. Vi befinner oss på to forskjellige planeter tydeligvis og jeg har ikke tenkt til å sette meg i noe romskip og komme deg i møte, jeg syntes ærlig talt at alle som kommer med støttende ord om Trump eller hans triggerhappy crazy gang (ja de finnes, husker du artikkelen?), ikke er verdt å bruke tid på, lost case, deg inkludert.

 

Så får du heller syntes akkurat hva du vil om meg eller det, selv skal jeg ut i sola og tenke på helt andre ting enn amerikanere nå :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...