Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

Er det du eller jeg som lever i fornektelse når du mener at disse menneskene er fiktive og ikke er representativt for Trump velgere? Er artikkelen jeg postet i forbindelse med dette bare en haux for å svartmale Amerika og amerikanere mener du?

Som sagt, du framstår som en paranoid mann på en virkelighetsflukt rett inn i fornektelsen og du må snart forstå at disse menneskene finnes. Ingen har sagt at alle Trump velgerne er som disse nekene her, slik generalisering overlater jeg til deg med dine nitidige overslag for hva som gjør en amerikaner en amerikaner, hadde det bare vært så enkelt.

 

Å nekte for at denne type liberalistiske ultrakonservative Trumpere finnes i sør statene fordi du ikke kjenner deg igjen i dem, gjør det hele bare vrient for deg selv og andre og dermed kunne klare å analysere hva som egentlig foregår der borte om dagen, siden dette er ikke pent ei heller ett utslag av masse fornuftige mennesker som har gjort rasjonelle valg. Eneste vettuge forklaringen på valgskredet vi ser for Trump er nettopp denne type forvirrede patrioter som har brukt stemmeretten sin i tillegg til alle de "vanlige" konservative som er livredd Clinton og som ser på Sanders som en kommunist.

 

And there we go, now, build the wall!

Hvem har sagt at disse raringer ikke eksisterer? Jeg jobber med en del preppers selv.

Welfare Queens og gangbangers eksisterer også men er det saklig å bruke dem til å male et bilde av Clinton supportere?

 

 

Hvorfor du velger å hoppe Trump velgerne i forsvar her gang på gang forblir ett mysterium. Ser du meg hoppe FRP i forsvar om de blir kritisert av noen utenforstående? Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det, bare fordi FRP er ett norskt parti?

 

Uansett, er det tilsvarende menge "gangbangers" og "welfare queens" blant Clinton velgere som det er "patrioter" (nasjonalister) og "gun nuts" blant Trump velgerne? Kanskje det, men hvorfor er det alltid relevant for deg å dra inn Clinton (eller andre politikere) og hennes velgermasse i denne sammenheng? Er det ikke Trump som alle er enige om at er problemet her og er det ikke Trump denne tråden omhandler?

 

Det blir akkurat som når du velger å skifte fokus over på norsk politikk hver gang noen måte kritisere den amerikanske, akkurat like meningsløst og lite konstruktivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Trøsten for deg Koggan må være at du ikke er alene om å støtte klovnen, her høstes det villig vekk godtord ifra fjerne østen:

Donald Trump får støtte fra Nord-Korea

Nå lyver du igjen. Vis meg hvor jeg har støttet Trump.

 

 

Å nei, riktig, der kom de løgnbeskyldningene igjen ja. Det er liksom forebeholdt deg samt en og annen av disse rasistene her inne, det faste knep når du ikke er enig eller ikke klarer å svare for deg så bare kast ut en løgn beskyldning, skikkelig ryddig og nobelt av deg.....

 

Si meg hva i helvete er det jeg sitter å svarer side opp og side ned på her om du ikke har hatt innvendinger mot mine synspunkter på Trump og velgerne hans egentlig?? Mulig jeg ikke forstår norsk like godt som deg og bare misforstår det hele selvfølgelig, evnt enda mer sannsynlig er det at du og visse andre får begynne å stå for det du skriver og ikke rotte deg ut bakveien med en gang du blir konfrontert med det. Om du skal glatte over Trump og hans velgere og legge fram dine teorier rundt det hele, så er du passe naiv om du tror det får stå usagt sånn uten videre og at du i en slik sammenheng ikke måtte svare for deg. 

 

Gå å kjøp deg litt integritet eller noe, dette blir lavmål. Igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Trøsten for deg Koggan må være at du ikke er alene om å støtte klovnen, her høstes det villig vekk godtord ifra fjerne østen:

Donald Trump får støtte fra Nord-Korea

Nå lyver du igjen. Vis meg hvor jeg har støttet Trump.

Å nei, riktig, der kom de løgnbeskyldningene igjen ja. Det er liksom forebeholdt deg samt en og annen av disse rasistene her inne, det faste knep når du ikke er enig eller ikke klarer å svare for deg så bare kast ut en løgn beskyldning, skikkelig ryddig og nobelt av deg.....

 

Si meg hva i helvete er det jeg sitter å svarer side opp og side ned på her om du ikke har hatt innvendinger mot mine synspunkter på Trump og velgerne hans egentlig?? Mulig jeg ikke forstår norsk like godt som deg og bare misforstår det hele selvfølgelig, evnt enda mer sannsynlig er det at du og visse andre får begynne å stå for det du skriver og ikke rotte deg ut bakveien med en gang du blir konfrontert med det. Om du skal glatte over Trump og hans velgere og legge fram dine teorier rundt det hele, så er du passe naiv om du tror det får stå usagt sånn uten videre og at du i en slik sammenheng ikke måtte svare for deg.

 

Gå å kjøp deg litt integritet eller noe, dette blir lavmål. Igjen.

Vis meg et eksempel hvor jeg har støttet Trump. Motstand til karikaturer av Trump støttere er ikke støtte for Trump Endret av jjkoggan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Trøsten for deg Koggan må være at du ikke er alene om å støtte klovnen, her høstes det villig vekk godtord ifra fjerne østen:

Donald Trump får støtte fra Nord-Korea

Nå lyver du igjen. Vis meg hvor jeg har støttet Trump.
Å nei, riktig, der kom de løgnbeskyldningene igjen ja. Det er liksom forebeholdt deg samt en og annen av disse rasistene her inne, det faste knep når du ikke er enig eller ikke klarer å svare for deg så bare kast ut en løgn beskyldning, skikkelig ryddig og nobelt av deg.....

 

Si meg hva i helvete er det jeg sitter å svarer side opp og side ned på her om du ikke har hatt innvendinger mot mine synspunkter på Trump og velgerne hans egentlig?? Mulig jeg ikke forstår norsk like godt som deg og bare misforstår det hele selvfølgelig, evnt enda mer sannsynlig er det at du og visse andre får begynne å stå for det du skriver og ikke rotte deg ut bakveien med en gang du blir konfrontert med det. Om du skal glatte over Trump og hans velgere og legge fram dine teorier rundt det hele, så er du passe naiv om du tror det får stå usagt sånn uten videre og at du i en slik sammenheng ikke måtte svare for deg.

 

Gå å kjøp deg litt integritet eller noe, dette blir lavmål. Igjen.

Vis meg et eksempel hvor jeg har støttet Trump. Motstand til karikaturer av Trump støttere er ikke støtte for Trump

 

 

Tror du har mer enn nok med å rydde i eget hode jeg, men flott, da sier du deg enig med det jeg skriver da altså.

 

Now, go build that wall already og slutt å kast bort tia mi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Trøsten for deg Koggan må være at du ikke er alene om å støtte klovnen, her høstes det villig vekk godtord ifra fjerne østen:

Donald Trump får støtte fra Nord-Korea

Nå lyver du igjen. Vis meg hvor jeg har støttet Trump.
Å nei, riktig, der kom de løgnbeskyldningene igjen ja. Det er liksom forebeholdt deg samt en og annen av disse rasistene her inne, det faste knep når du ikke er enig eller ikke klarer å svare for deg så bare kast ut en løgn beskyldning, skikkelig ryddig og nobelt av deg.....

 

Si meg hva i helvete er det jeg sitter å svarer side opp og side ned på her om du ikke har hatt innvendinger mot mine synspunkter på Trump og velgerne hans egentlig?? Mulig jeg ikke forstår norsk like godt som deg og bare misforstår det hele selvfølgelig, evnt enda mer sannsynlig er det at du og visse andre får begynne å stå for det du skriver og ikke rotte deg ut bakveien med en gang du blir konfrontert med det. Om du skal glatte over Trump og hans velgere og legge fram dine teorier rundt det hele, så er du passe naiv om du tror det får stå usagt sånn uten videre og at du i en slik sammenheng ikke måtte svare for deg.

 

Gå å kjøp deg litt integritet eller noe, dette blir lavmål. Igjen.

Vis meg et eksempel hvor jeg har støttet Trump. Motstand til karikaturer av Trump støttere er ikke støtte for Trump

Tror du har mer enn nok med å rydde i eget hode jeg, men flott, da sier du deg enig med det jeg skriver da altså.

 

Now, go build that wall already og slutt å kast bort tia mi.

Ikke et eneste eksempel du kan komme med til å støtte påstanden din

 

I rest my case

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Trøsten for deg Koggan må være at du ikke er alene om å støtte klovnen, her høstes det villig vekk godtord ifra fjerne østen:

Donald Trump får støtte fra Nord-Korea

Nå lyver du igjen. Vis meg hvor jeg har støttet Trump.
Å nei, riktig, der kom de løgnbeskyldningene igjen ja. Det er liksom forebeholdt deg samt en og annen av disse rasistene her inne, det faste knep når du ikke er enig eller ikke klarer å svare for deg så bare kast ut en løgn beskyldning, skikkelig ryddig og nobelt av deg.....

 

Si meg hva i helvete er det jeg sitter å svarer side opp og side ned på her om du ikke har hatt innvendinger mot mine synspunkter på Trump og velgerne hans egentlig?? Mulig jeg ikke forstår norsk like godt som deg og bare misforstår det hele selvfølgelig, evnt enda mer sannsynlig er det at du og visse andre får begynne å stå for det du skriver og ikke rotte deg ut bakveien med en gang du blir konfrontert med det. Om du skal glatte over Trump og hans velgere og legge fram dine teorier rundt det hele, så er du passe naiv om du tror det får stå usagt sånn uten videre og at du i en slik sammenheng ikke måtte svare for deg.

 

Gå å kjøp deg litt integritet eller noe, dette blir lavmål. Igjen.

Vis meg et eksempel hvor jeg har støttet Trump. Motstand til karikaturer av Trump støttere er ikke støtte for Trump

Tror du har mer enn nok med å rydde i eget hode jeg, men flott, da sier du deg enig med det jeg skriver da altså.

 

Now, go build that wall already og slutt å kast bort tia mi.

Ikke et eneste eksempel du kan komme med til å støtte påstanden din

 

I rest my case

 

 

At du ikke forstår hva du selv skriver eller hva jeg svarer til deg mener du altså blir mitt problem. Om du ikke engang har kapasitet til å huske hva du lirer av deg her, ei heller til å bla deg bakover i trådene for å friske opp hukommelsen, hva faen mener du jeg eller andre kan gjøre for deg da? Du reduserer deg selv bare til en jævla tidstyv, ekstremt uinteressant.

 

Rest your case du, rygg ut bakdøra som du pleier når du ikke kan stå for uttalelsene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Trøsten for deg Koggan må være at du ikke er alene om å støtte klovnen, her høstes det villig vekk godtord ifra fjerne østen:

Donald Trump får støtte fra Nord-Korea

Nå lyver du igjen. Vis meg hvor jeg har støttet Trump.
Å nei, riktig, der kom de løgnbeskyldningene igjen ja. Det er liksom forebeholdt deg samt en og annen av disse rasistene her inne, det faste knep når du ikke er enig eller ikke klarer å svare for deg så bare kast ut en løgn beskyldning, skikkelig ryddig og nobelt av deg.....

 

Si meg hva i helvete er det jeg sitter å svarer side opp og side ned på her om du ikke har hatt innvendinger mot mine synspunkter på Trump og velgerne hans egentlig?? Mulig jeg ikke forstår norsk like godt som deg og bare misforstår det hele selvfølgelig, evnt enda mer sannsynlig er det at du og visse andre får begynne å stå for det du skriver og ikke rotte deg ut bakveien med en gang du blir konfrontert med det. Om du skal glatte over Trump og hans velgere og legge fram dine teorier rundt det hele, så er du passe naiv om du tror det får stå usagt sånn uten videre og at du i en slik sammenheng ikke måtte svare for deg.

 

Gå å kjøp deg litt integritet eller noe, dette blir lavmål. Igjen.

Vis meg et eksempel hvor jeg har støttet Trump. Motstand til karikaturer av Trump støttere er ikke støtte for Trump
Tror du har mer enn nok med å rydde i eget hode jeg, men flott, da sier du deg enig med det jeg skriver da altså.

 

Now, go build that wall already og slutt å kast bort tia mi.

Ikke et eneste eksempel du kan komme med til å støtte påstanden din

 

I rest my case

At du ikke forstår hva du selv skriver eller hva jeg svarer til deg mener du altså blir mitt problem. Om du ikke engang har kapasitet til å huske hva du lirer av deg her, ei heller til å bla deg bakover i trådene for å friske opp hukommelsen, hva faen mener du jeg eller andre kan gjøre for deg da? Du reduserer deg selv bare til en jævla tidstyv, ekstremt uinteressant.

 

Rest your case du, rygg ut bakdøra som du pleier når du ikke kan stå for uttalelsene dine.

Jeg forstår godt hva du skriver og er helt uenig. Motstand til karikaturer/svartmaling/latterligjørelse av de som jeg er uenige i, viser ikke støtte for deres meninger. Det viser heller et ønske for en mer saklig diskusjon og dypere forståelse av hva som skjer rundt Trump og de som støtter han. Du kan velge å demonisere de som ikke støtter dine meninger men det fører ikke til bedre forståelse eller samarbeid. Vi har sett dette skje allerede skje mellom Trump og ikke Trump velgere.

 

Promotering av ignoranse/demonisering av motstanderne er noe Trump kjenner godt og er noe som kan ødelegge landet. Jeg frykter og hater Trump ig har aldri sagt noe annet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minst 4x % av de som stemmer i november vil velge Trump. Å si at alle disse - flere titalls millioner mennesker - er dumme, religiøse, rednecks etc., det er latterlig og ekstremt lite konstruktivt. Å påpeke dette gjør en ikke til Trump-supporter, akkurat slik som å si at Listhaug ikke er Hitler ikke gjør en til FRP-velger, og å si at Moxnes ikke står for væpna revolusjon ikke betyr at man er kommunist.

 

Dette er innlysende for alle som ikke er blindet av egen ideologi.

Endret av Sheasy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvem vet. Kanskje har får fengselstraff før innspurten?

 

http://mobile.nytimes.com/2016/06/01/opinion/donald-trump-and-the-judge.html?smid=tw-nytimes&smtyp=cur&referer=

 

Minner meg veldig om disse wealth coach oppleggene som er i litt u samme gata som mange mlm og pyramidespill.

Hvordan bli rik? Betal meg 50 000 så skal jeg si deg det. : Få andre folk til å betale deg 50 000 for å fortelle dem hvordan de kan bli rik.

(+mye annet svada for å pakke det inn.)

Lenke til kommentar

Tidl. salgsmanager hos "Trump University":

“I believe that Trump University was a fraudulent scheme,” Mr. Schnackenberg wrote in his testimony, “and that it preyed upon the elderly and uneducated to separate them from their money.”

 

Hmmm...  "I love the poorly educated"

 

Aner vi en tråd, eller er det bare et gufs av hindsight bias?  :roll:

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Minst 4x % av de som stemmer i november vil velge Trump. Å si at alle disse - flere titalls millioner mennesker - er dumme,

Å si at de er dumme generelt blir nok å strekke det ja, men å si at hver og en av dem tar et dumt politisk standpunkt er helt legitimt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Aner vi en tråd, eller er det bare et gufs av hindsight bias?  :roll:

 

Morsomt at du skulle nevne "bias" ;)

 

Law Firm Behind Trump University Lawsuit Gave Big Money to the Clintons

 

http://lawnewz.com/high-profile/exclusive-law-firm-behind-trump-university-lawsuit-gave-big-money-to-the-clintons/

 

Feil. Trump har gitt pengegaver til Clintons. RGR&D har derimot betalt dem honorar ifbm. arrangement hvor de har avholdt taler, på samme måte som Goldman Sachs m.fl. Å kalle dette "give money" og ikke "paid for services rendered" er en stretch.

Har uansett ikke noen relevans annet enn som konspirasjonsteori. Etterforskning av Trump U startet i 2011 mens Hillary var utenriksminister, søksmålene begynte dukke opp i 2013, og i 2014 når siste tale ble gitt var verken Trump eller Hillary presidentkandidater. Kanskje biaset ligger hos Trumpistene.

 

Forøvrig har Trump vært involvert i ca. 3500 saker de siste 30 årene, de fleste av dem anlagt av Trump mot andre. Et av temaene som går igjen er hvor Trump bruker domstolene for å prute på skatten, over 100 saker bare der. Han kaller seg selv den beste forhandleren, men overlater i realiteten ofte forhandlingene til en hel stim av advokater og kjører det gjennom rettsvesenet. Han pleier å si "I don't settle" eller "I never settle", men det er akkurat hva han har gjort hundrevis av ganger.

70 nye saker bare siden han annonserte sitt kandidatur, de fleste av disse også anlagt av Trump mot andre. Han er involvert i ca. 50 sivile søksmål som er åpne og pågår nå mens han prøver å bli president. Ingen annen kandidat noensinne har vært på langt nær så kranglete gjennom rettsvesenet. Ever!

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Det kan være, men nå var det ikke det som ble sagt. Ikke bare blir det sagt at disse titalls millionene er dumme, det blir sagt at de som våger å være uenige i dette støtter Donald Trump. Det er crazy talk.

 

De er ikke nødvendigvis dumme, bare lurt trill rundt og ført bak lyset.. Litt som med nazistene i Tyskland som vant fram pga krisetider og at de skulle gjøre Tyskland stort igjen, den lille greia om jødene brydde ikke så mange når han Adolf virkelig ville gjøre Tyskland STORT igjen, alle fikk arbeid og de bygde ikke Murer men Autobahn og tanks og kjøretøy. Autobahn, Porsche og Wolkswagen har vi den dag i dag.

 

Wolkswagen er feks tvers igjennom et nazistisk bilmerke i navnet, det er en gjenlevning fra Wolk-tiden der alle ting ble forbundet med folket.

 

Rammsteins Wolkerball er en annen sånn spøk.

Lenke til kommentar

Minst 4x % av de som stemmer i november vil velge Trump. Å si at alle disse - flere titalls millioner mennesker - er dumme, religiøse, rednecks etc., det er latterlig og ekstremt lite konstruktivt. Å påpeke dette gjør en ikke til Trump-supporter, akkurat slik som å si at Listhaug ikke er Hitler ikke gjør en til FRP-velger, og å si at Moxnes ikke står for væpna revolusjon ikke betyr at man er kommunist.

 

Dette er innlysende for alle som ikke er blindet av egen ideologi.

Er det en umulighet at årevis med fryktbasert politikk, håpløse kriger, økt vold og samfunnsproblemer stadig økende har ført til at Amerikanere er redde? Kan, i dine øyne det være en mulighet for at vi ser muligheten for en president som er mildt sagt farlig, når man som redd og uinformert skal gjøre seg opp en mening?

 

Det er noen brukere her inne som ikke innser hvilken vei nåla peker i USA.

 

Hva synes du om Trump Sheasy? Jeg ser sjelden annet enn irettesettelser fra deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...