Thitorkin2 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 4chan slår til igjen... Lenke til kommentar
xRun Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Endret 26. mars 2016 av xRun 1 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Du trur det er oppspinn? No skal talet på Cruz-elskerinner vera oppe i 8. Og måten Cruz framstod på då han tilbakeviste skuldingane og skulda på Trump.. Ser ingenting som tyder på at dette er oppspinn. Ikkje at det har så mykje å seia, Cruz var sjanselaus uansett. Endret 26. mars 2016 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Never underestimate hva Donald og hans kobbel av kontakter i media og hans generelle påvirkningskraft i forbindelse med å styre media/agendaen til sin fordel. Vi snakker ikke om en troverdig og real type her, det kan være greit å ha helt klart for seg når slikt dukker opp. Det er bare å vente på liknende løgner om demokratene om han blir nominert, da er det vel Sanders vi får vite har ett harem av undertrykte kommunistkvinner han har fått under bordet av russerne... Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Og her er neste "løgn" fra hvem? http://abcnews.com.co/donald-trump-protester-speaks-out-i-was-paid-to-protest/ Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Og her er neste "løgn" fra hvem? http://abcnews.com.co/donald-trump-protester-speaks-out-i-was-paid-to-protest/ 002.jpg Ja det er ikke det, Hillary og Donald overgår hverandre i halvsannheter og løgn daglig de to. Trump sine løgner er bare så mye letter å gjennomskue og blir derfor også påpekt langt oftere. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 Uansett om rytene er sanne eller ikke så er det en skikkelig ripe lakken som har gått til grunninga og ikke kan poleres vekk. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Alt jeg sier med referansen til NE's diskutable rykte, er at det kan lønne seg med litt skepsis, situasjonen tatt i betrakning. Men de som ønsker å sluke alt rått er naturligvis hjertelig velkommen til det. Null problem. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Og her er neste "løgn" fra hvem? http://abcnews.com.co/donald-trump-protester-speaks-out-i-was-paid-to-protest/ Hohohohohoo....Fra artikkelen: "“It was mostly women in their 60’s at the interview that I went to. Plus, all the people that I communicated with had an AOL email address. No one still has an AOL email address except people that would vote for Hillary Clinton.”" Andre toppsaker fra siden: Christian Anti-Masturbation Mascot Arrested For Public Masturbation At Japanese Embassy The Unmasking: Ted Cruz is Definitely the Zodiac Killer Dette er er gull :-) Endret 26. mars 2016 av M98kF1 Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Og her er neste "løgn" fra hvem? http://abcnews.com.co/donald-trump-protester-speaks-out-i-was-paid-to-protest/ 002.jpg Ja det er ikke det, Hillary og Donald overgår hverandre i halvsannheter og løgn daglig de to. Trump sine løgner er bare så mye letter å gjennomskue og blir derfor også påpekt langt oftere. Det er nok bare du som vanker på veldig venstreorientert media og dermed ikke får med deg når dine egne yndlinger blir avslørt. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Og her er neste "løgn" fra hvem? http://abcnews.com.co/donald-trump-protester-speaks-out-i-was-paid-to-protest/ 002.jpg Ja det er ikke det, Hillary og Donald overgår hverandre i halvsannheter og løgn daglig de to. Trump sine løgner er bare så mye letter å gjennomskue og blir derfor også påpekt langt oftere. Det er nok bare du som vanker på veldig venstreorientert media og dermed ikke får med deg når dine egne yndlinger blir avslørt. Henger på Blitz og leser klassekampen mener du. Nei gjør egentlig ikke det, og det burde være en wake up call når jeg som politisk moderat sees på av deg som en venstreradikaler. Hvor i det politiske landskapet befinner du deg da mon tro... Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Henger på Blitz og leser klassekampen mener du. Nei gjør egentlig ikke det, og det burde være en wake up call når jeg som politisk moderat sees på av deg som en venstreradikaler. Du ligger vel solid plantet i AP/LO og omegn, så hvorvidt du kan beskrives som moderat er vel, som det meste i politikken, relativt. 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Henger på Blitz og leser klassekampen mener du. Nei gjør egentlig ikke det, og det burde være en wake up call når jeg som politisk moderat sees på av deg som en venstreradikaler. Du ligger vel solid plantet i AP/LO og omegn, så hvorvidt du kan beskrives som moderat er vel, som det meste i politikken, relativt. Det meste i verden er vel relativt, jeg plukker ifra de beste litt uavhengig av parti men prøver å aldri gå den retning hvor gresset blir fortalt grønnere enn det virkelig er. Der borte er det gjerne mye brunt Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Henger på Blitz og leser klassekampen mener du. Nei gjør egentlig ikke det, og det burde være en wake up call når jeg som politisk moderat sees på av deg som en venstreradikaler. Du ligger vel solid plantet i AP/LO og omegn, så hvorvidt du kan beskrives som moderat er vel, som det meste i politikken, relativt. Det meste i verden er vel relativt, jeg plukker ifra de beste litt uavhengig av parti men prøver å aldri gå den retning hvor gresset blir fortalt grønnere enn det virkelig er. Der borte er det gjerne mye brunt Siden du henger på de rette objektive stedene går eg utifra du vet hva f.eks infowars er og at du er klar over allerede at Trump skal avsløre hvem som gjennomførte 9/11? https://www.youtube.com/watch?v=Gdqd8l9R95k Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Jeg hadde helt rett i mine antagelser om uberegnelige Trump. Han er isolasjonistisk, vil dra ut USA fra Sør korea, la Japan være ubevoktet i Kinahavet, sikkert la Israel seile sin egen sjø, og Norge og Europa det samme. Dette var på Sky news i hans siste tale, En nordmann som støtter Trump, støtter saker som er til skade for vårt eget land. En landsviker... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Siden du henger på de rette objektive stedene går eg utifra du vet hva f.eks infowars er og at du er klar over allerede at Trump skal avsløre hvem som gjennomførte 9/11? Infowars ja. Trump skal avdekke 9/11 slik som han avdekket Obama sin fødselsattest. Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 (endret) Siden du henger på de rette objektive stedene går eg utifra du vet hva f.eks infowars er og at du er klar over allerede at Trump skal avsløre hvem som gjennomførte 9/11? Infowars ja. Trump skal avdekke 9/11 slik som han avdekket Obama sin fødselsattest. Du så ikke videoen jeg la ut ser jeg. Prøv på nytt. Endret 27. mars 2016 av Thitorkin2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Jeg skal be for Donald Trump, slik at han kan avdekke en konspirasjon fra jødiske verdensmakter. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Jeg hadde helt rett i mine antagelser om uberegnelige Trump. Han er isolasjonistisk, vil dra ut USA fra Sør korea, la Japan være ubevoktet i Kinahavet, sikkert la Israel seile sin egen sjø, og Norge og Europa det samme. Dette var på Sky news i hans siste tale, En nordmann som støtter Trump, støtter saker som er til skade for vårt eget land. En landsviker... Kansje det er på tide at vi tar vare på oss selv og ikke outsourcer denne jobben til andre ? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 (endret) Jeg hadde helt rett i mine antagelser om uberegnelige Trump. Han er isolasjonistisk, vil dra ut USA fra Sør korea, la Japan være ubevoktet i Kinahavet, sikkert la Israel seile sin egen sjø, og Norge og Europa det samme. Dette var på Sky news i hans siste tale, En nordmann som støtter Trump, støtter saker som er til skade for vårt eget land. En landsviker... Kansje det er på tide at vi tar vare på oss selv og ikke outsourcer denne jobben til andre ?Det har vi ikke mulighet til NATO er alfa og omega for Norges forsvar. Jeg er derimot enig med Trump i at usa burde velge krigene bedre, jeg var delvis enig i at operasjonene i Jugoslavia konflikten var nødvendig. Men Irak var et gedigent feilgrep da det ikke var noe møv der og ingen som helst kobling med 911 eller binladen. Men Trump er en farlig mann. Han vil legge ned all utenriks politikk. Er mot Nato og alle andre samarbeid. Hva om han gir deler av Europa i forsoningsgave til Putins Russland? Han er helt uberegnelig altså Trump. Og jeg kan ikke engang forstå norske rasisters støtte til Trump, nettopp fordi det sterkt strider imot norske interesser. Jeg velger hvilken som helst annen president enn Trump. Trump er en klassisk krisekandidat. Han ville i normale tider blitt ledd ut og ignorert.... Endret 27. mars 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg