nebrewfoz Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg verdsetter høy utdannelse, se bare her; "Cherry picking" , much? Du verdsetter høy utdannelse hos en navngitt person og - antar jeg - alle som er enige med ham? 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Idag så stemmer jeg i Ohio. Jeg skal stemme på hvem? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Spør du oss? Prøv denne siden: www.isidewith.com/ Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Spør du oss? Prøv denne siden: www.isidewith.com/ Jeg vet hva jeg skal gjøre, bare lurte på hva dere ville gjøre Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Tok testen selv, og ble tydeligvis fullblown commie bastard. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Dobbeltmoral på høyt nivå, når en fyr som forlot KKK for 30 år siden sa han ville ha Trump som president måtte Trump ta avstand med en gang og fordømme fyren for hans fortid. MEN når Hillary får søtte av selveste KKK Grand Wizard er media stille som mus http://www.redflagnews.com/headlines-2016/todays-kkk-grand-wizard-we-want-hillary-clinton-to-win Current KKK Grand Wizard: “We Want Hillary Clinton To Win” Endret 15. mars 2016 av geita_ Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg verdsetter høy utdannelse, se bare her; " Trygve Eklund, utdannet cand real. (MSc) med biologi/fysikk/matematikk UiO, teknisk doktorgrad Lunds Universitet samt MBA BI. Hans arbeidserfaring inkluderer forskning ved Radiumhospital-et/UiO og Matforsk, samt administrasjon og ledelse ved Forskningspolitisk avdeling i Norges forskningsråd og Statens arbeidsmiljøinstitutt." Dette er lederen av Klimarealistene. En uavhengig organisasjon som blant annet får støtte av Fritt Ord. Det er også svært mange andre meget høyt kvalifiserte mennesker som er med i den organisasjonen, og jeg vil anbefale å besøke websidene deres for de som er interessert i å vite mer om hva klimaspørsmålet egentlig handler om, og hvordan systemet henger sammen. Selv kjenner jeg en fyr med doktorgrad i arbeidsledighet (no joke) samt en rekke av innvirkningene rundt dette, som barnehageplassering og en hel haug av ting jeg ikke bryr meg så alt for mye om. Kanskje jeg skal spørre ham hva han tror om klimakrisen. For det er doktorgraden som er viktig, ikke sant? 5 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Dobbeltmoral på høyt nivå, når en fyr som forlot KKK for 30 år siden sa han ville ha Trump som president måtte Trump ta avstand med en gang og fordømme fyren for hans fortid. MEN når Hillary får søtte av selveste KKK Grand Wizard er media stille som mus Har du prøvd å google "KKK leader backs Hillary" ? >600K treff er ikke akkurat "stille som mus" ... Og noen må vel fortelle Hillary om det før vi kan få vite hva hennes kommentar er. Trumps tabbe var jo å først late som om han ikke visste hvem David Duke er. edit: Ikke alle de 600000 treffene går til 'media', men veeeldig mange gjør det. Endret 15. mars 2016 av nebrewfoz 2 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Dobbeltmoral på høyt nivå, når en fyr som forlot KKK for 30 år siden sa han ville ha Trump som president måtte Trump ta avstand med en gang og fordømme fyren for hans fortid. MEN når Hillary får søtte av selveste KKK Grand Wizard er media stille som mus http://www.redflagnews.com/headlines-2016/todays-kkk-grand-wizard-we-want-hillary-clinton-to-win Current KKK Grand Wizard: “We Want Hillary Clinton To Win” Woooah! Godt funn geita! Egentlig så mener Hillary det motsatte av hva hun fremmer, siden en KKK trollmann har uttalt seg om henne. http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/12192975/The-KKK-leader-who-says-he-backs-Hillary-Clinton.html 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Dobbeltmoral på høyt nivå, når en fyr som forlot KKK for 30 år siden sa han ville ha Trump som president måtte Trump ta avstand med en gang og fordømme fyren for hans fortid. MEN når Hillary får søtte av selveste KKK Grand Wizard er media stille som mus http://www.redflagnews.com/headlines-2016/todays-kkk-grand-wizard-we-want-hillary-clinton-to-win Current KKK Grand Wizard: “We Want Hillary Clinton To Win” Mainstream media er stille, men hva enn slags propagandanettsted du nettopp linket til så svelget du ihvertfall agnet. Les kilden istedet. Lurer på hvorfor mainstream media skjuler dette for oss: http://www.redflagnews.com/headlines/is-a-mysterious-13000-year-old-alien-satellite-orbiting-the-earth Endret 15. mars 2016 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Er det skrevet av en med verdsatt utdannelse? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Aner ikke, men Bill sier ihvertfall: isnt that just one of those satelites then the government sends up to track people 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 “We want Hillary Clinton to win,” Mr Quigg told The Telegraph. “She is telling everybody one thing, but she has a hidden agenda. She’s telling everybody what they want to hear so she can get elected, because she’s Bill Clinton’s wife, she’s close to the Bushes. [but] once she’s in the presidency, she’s going to come out and her true colours are going to show." Tiden vil vise hvem som har rett som vanlig Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Hillary Clinton er en maskert ultra-konservativ, og det amerikanske presidentvalget har flere twists enn en M. Night Shamalamalaya film. Ockhams barberkniv sier at det er Will Quigg som er på bærtur, ikke Hillary Clinton som driver på med en skjult agenda. Les hele artikkelen til Telegraph. Du siterer bare sitatet som stod på den "frie, uavhengige nettsiden" du linket til. Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Kan noen si noe om hvor han egentlig står? Han har jo tydeligvis bytta side, meninger og verdier siden han sist vurderte å stille på demokratisk side. For 15 år siden (da demokrat) uttalte han(fra egen hukommelse) at Verdens enkleste jobb er å være republikaner for folk kjøper alt du sier". Nå kjører han alt inn på å vekke følelser med hersketeknikker brukt på en så vulgært enkel måte at jeg blir helt imponert. Kunst det han gjør. Jeg trur ikke han vil teppebombe noe "muslimsk land" og trur ikke han trur et ord han sier så igjen... Hva vil han? Lenke til kommentar
PowerPawn Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Har jukset begynt med å frata Trump legitime stemmer allerede begynt? I Florida meldes det om fra mange at han ikke er på stemmeseddelen ved flere stemmelokaler. Trump har twitret om det. Endret 15. mars 2016 av PowerPawn Lenke til kommentar
xRun Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Har jukset begynt med å frata Trump legitime stemmer allerede begynt? I Florida meldes det om fra mange at han ikke er på stemmeseddelen ved flere stemmelokaler. Trump har twitret om det. Trump twitrer om det han vil folk skal tro, og i dette tilfellet stemmer det ikke. De påståtte klagene kommer fra Palm Beach County, hvor primary-valget er et såkalt lukket valg. Det betyr at hvis man ikke er registrert velger for partiet får man ikke delta (normalt for closed primaries), og som demokrat får man ikke utlevert republikansk ballot, og vise versa. Bildet viser også en sample ballot som ikke er lik den man bruker i valglokalet. Der får man en ballot med alle de aktuelle valgene for partiet man er registrert velger for. Så Trumps uttrykte håp i tweeten har gått i oppfyllelse, dette er ikke et eksempel på valgjuks. 3 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Hvis det stemmer er det i så fall alvorlig. Man kan mislike kloven. Men man kan ikke ty til skittent spill. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Det er ikke noe hvis det stemmer, det stemmer ikke. Det kunne kanskje vært et "hvis det hadde stemt", men det gjorde det altså ikke. I Winter Park, Florida hadde man et problem med at det var trykket opp for få ballots både for republikanere og demokrater, så det ble trykket opp en ekstra batch i full fart og bestemt at valglokalet holder åpent en ekstra time. Det er ikke som om man prøver å jukse der heller. 1 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg har ikke sett stemmesedlene, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Derimot så regner jeg jo med at hvis det stemmer, så blir det ordnet opp. Så da er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg