geita_ Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Hehe? Ikke så mange andre alternativer når du bor i det nabolaget, noen blir musikere andre må ta til takke med gangsterlivet eller soldat i Irak og i begge tilfellene venter en ung og tidlig død. Hva annet kan man forvente ? Når det ikke er nok hvite folk til å opprettholde samfunnet så ender man opp med byer som Detroit som det nå bor 80% afroamerikanere i. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Hehe? Ikke så mange andre alternativer når du bor i det nabolaget, noen blir musikere andre må ta til takke med gangsterlivet eller soldat i Irak og i begge tilfellene venter en ung og tidlig død. Hva annet kan man forvente ? Når det ikke er nok hvite folk til å opprettholde samfunnet så ender man opp med byer som Detroit som det nå bor 80% afroamerikanere i. Tror denne kan være fin å se noen ganger for deg https://www.youtube.com/watch?v=nyhfJTFJHu8 Endret 9. mars 2016 av Thoto79 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Det kan ses på som et lån uten at han blir valgt også, ettersom han kan betale tilbake lånet til seg selv med donasjoner han har mottatt underveis (flere millioner) samt penger han mottar etter primærvalget, der han har sagt at han vil dra inn økonomisk valgkampstøtte som andre kandidater. Dermed forsvinner hele "I'm self-funding, OK? I don't get enough credit for that!" - argumentet. Totalt blir det nok til at han kan legge på renter og potensielt en viss avanse også. Man er da ikke businessmann for ingenting. "Lånet" han selv gir til kampanjen er rentefritt så er nok ikke noe å hente der. Bortsett fra at han gjør et poeng ut av at ingen har kjøpt ham. En sannhet med kraftige modifikasjoner dersom han betaler tilbake lånet med donasjoner. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Politikere lover mye mer enn som er mulig, det tror de fleste amerikanere jeg kjenner.ange jeg kjenner velger ikke basert på hva politikeren lover han vill gjøre, men heller mer generellt. Bygger Trump en mur som meksikanere skal betale? Det tror ingen jeg kjenner. Likevel gir Trump inntrykket at han prøver å gjøre NOE mot ulovlig innvandring og det er dette inntrykket som de Trump supportere mener kan være grunnen nok til å støtte han. Det samme gjelder de andre fantasier Trump presenterer og som supportere ikke mener er valgkamp overdrivelser og løgn som de alle gjør men går den retningen supporterne ønsker Mange er så sinte og frustrerte at de tåler Trump og sine ofte dumme, feilete uttalelser, særlig når de føler de ikke har bedre valg. Det sier de som jeg kjenner, ihvertfall. Du må huske på st det er ikke bare dumme, feilinformerte amerikanere som støtter Trump, det finnes velutdannede amerikanere også. Greit nok. Mulig det er greit for amerikanere at man lyver. For meg er det absolutt uhørt at man går til valg på løgn. Det er en forskjell på å si noe man skal jobbe for men som man kanskje ikke kan mønstre nok støtte for (slik fungerer demokrati), og å direkte lire av seg usannheter man ikke engang har til hensikt å forsøke. Som du nå går langt i å si at er hva Trump gjør. At man ikke har alternativer er rett og slett ikke sant. Sannheten er at alternativene ikke fikk tilstrekkelig støtte. man kan ikke begynne å se hvilke alternativer manhar når alle andre enn to personer er fjernet fra valgkampen. Da er det for sent, og man har fått det man ba om. Dere ba om Trump, og det fikk dere. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Vold, hat og rasisme Trump har det med å lage god stemning..... han spiller på primalfølelser. Ikke annet å vente da. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Noen presidentkandidater bruker tiden sin på å selge biff og vin mens andre fantaserer om voldtekt. Jeg aner ikke konteksten rundt dette, men det står da vitterligen underskrevet "Vermont Freeman, februar 1972". Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Dette utsagnet må være en personlig favoritt, når selv ikke politifact kan ignorere eller lyve om utsagn til sine favoritter vet man at noe er galt Noe forenklet selvfølgelig, men ikke veldig feil heller. Likevel får jeg følelsen av at du trekker dette frem for å sverte ham. Jeg ser bare ikke helt hvordan. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Hehe nei ikke mye empati fra min side når det gjelder denne gjengen Hvilken gjeng? Hva snakker du om? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Hehe nei ikke mye empati fra min side når det gjelder denne gjengen Hvilken gjeng? Hva snakker du om? Crips eller Bloods.... ser ut som en crip spør du meg pga det blå skjerfet. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Crips eller Bloods.... ser ut som en crip spør du meg pga det blå skjerfet.Min feil. Jeg svarte på en post jeg skulle ha oversett. Man må jo lære etterhvert at å diskutere med folk som ser det som nyttig informasjon å poste et bilde av en maskert svart mann med pistol og "the bird" er helt fånyttes. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Hmm moren min har et blått skjerf som hun bruker nå og da, må spørre a en gang om hvordan det går med cripsa hennes. Han her er forresten med i Latin Kings, han er OG AF. 2 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Klart man kan velge å sulte ihjel sammen med hele familien framfor å selge Crack..... Ingen sulter i hjel i USA. Det er stadig diskusjoner om velferdsordningene er for gode der, akkurat som her. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Noen presidentkandidater bruker tiden sin på å selge biff og vin mens andre fantaserer om voldtekt. Jeg aner ikke konteksten rundt dette, men det står da vitterligen underskrevet "Vermont Freeman, februar 1972". Vermont Freeman er avisen som publiserte det Bernie sa. Dette utsagnet må være en personlig favoritt, når selv ikke politifact kan ignorere eller lyve om utsagn til sine favoritter vet man at noe er galt Noe forenklet selvfølgelig, men ikke veldig feil heller. Likevel får jeg følelsen av at du trekker dette frem for å sverte ham. Jeg ser bare ikke helt hvordan. Nei dette er veldig enkelt og greit, Bernie tror ikke at hvite folk kan være fattige. Vi er jo så priviligerte vet du Hvilken gjeng? Hva snakker du om? Den delen av samfunnet som identifiserer seg som "thugs/gangstere" da vell Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 "A man goes home and masturbates his typical fantasy. A woman on her knees, a woman tied up, a woman abused." Enda et gullkorn fra Bernie Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 "A man goes home and masturbates his typical fantasy. A woman on her knees, a woman tied up, a woman abused." Enda et gullkorn fra Bernie Igjen ser jeg ikke hva du vil frem til. Han skrev en historie. Ta dette til inntekt for ... ja, jeg aner ikke hva du prøver å ta det til inntekt for ... men noe annet enn fiksjon, blir som å påstå at Tolkien ikke var mentalt tilstede fordi han skrev om alver og troll. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 "A man goes home and masturbates his typical fantasy. A woman on her knees, a woman tied up, a woman abused." Enda et gullkorn fra Bernie Igjen ser jeg ikke hva du vil frem til. Han skrev en historie. Ta dette til inntekt for ... ja, jeg aner ikke hva du prøver å ta det til inntekt for ... men noe annet enn fiksjon, blir som å påstå at Tolkien ikke var mentalt tilstede fordi han skrev om alver og troll. Gir et lite innblikk i hva som foregår i hodet til fyren, gammel pervers gris som "kjemper" for de såkalte svake i samfunnet, hehe. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Nei dette er veldig enkelt og greit, Bernie tror ikke at hvite folk kan være fattige.Gitt dine hentydninger til slik tekstforståelse så tror du vel at Trump skal bygge muren med sine egne hender også. Er du hvit er du priviligert. Hvor er denne hvite gettoen? Hvem er disse hvite som ble født inn i gettolivet som lutfattige med abolutt null muligheter for å komme seg ut av det? Her demonstrerer du bare at han har rett, for du virker ikke til å ense at det finnes et skikt enda lenger ned hvor man fødes inn i fattigdom, lever i fattigdom, og dør i fattigdom. Alt dette uten å ha engang smakt på noe annet i livet. En skikt i samfunnet med, skal vi si - "relativt liten andel hvite". Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 "A man goes home and masturbates his typical fantasy. A woman on her knees, a woman tied up, a woman abused." Enda et gullkorn fra Bernie Igjen ser jeg ikke hva du vil frem til. Han skrev en historie. Ta dette til inntekt for ... ja, jeg aner ikke hva du prøver å ta det til inntekt for ... men noe annet enn fiksjon, blir som å påstå at Tolkien ikke var mentalt tilstede fordi han skrev om alver og troll. Gir et lite innblikk i hva som foregår i hodet til fyren, gammel pervers gris som "kjemper" for de såkalte svake i samfunnet, hehe. Javel. Hvor "gammel" var han for 40 år siden? Gammel nok til å bli kalt en gammel gris? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 "A man goes home and masturbates his typical fantasy. A woman on her knees, a woman tied up, a woman abused." Enda et gullkorn fra Bernie Ikke så sexfisert nå da geita_, det er liksom sex eller rasisme det går i med deg her hele da`n... 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Nei dette er veldig enkelt og greit, Bernie tror ikke at hvite folk kan være fattige.Gitt dine hentydninger til slik tekstforståelse så tror du vel at Trump skal bygge muren med sine egne hender også.Er du hvit er du priviligert. Hvor er denne hvite gettoen? Hvem er disse hvite som ble født inn i gettolivet som lutfattige med abolutt null muligheter for å komme seg ut av det? Her demonstrerer du bare at han har rett, for du virker ikke til å ense at det finnes et skikt enda lenger ned hvor man fødes inn i fattigdom, lever i fattigdom, og dør i fattigdom. Alt dette uten å ha engang smakt på noe annet i livet. En skikt i samfunnet med, skal vi si - "relativt liten andel hvite". Om hvite var priviligerte ville ikke denne løgnen eksistert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg