frohmage Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Donald Trumps verden (En litt Trump-kritisk dokumentar hos NRK) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Thank you for your support. I could not do it without you! The silent majority is no longer silent. We will no longer be led by the all talk, no action politicians that have failed us all. Together, we are going to Make America Great Again. Best Wishes, Donald J. Trump Ikke si han klarte å stable ut en hel setning uten grammatiske feil eller selvmotsigelser? Da skjønner jeg det er grunn til å feire Selv om det slagordet hans som insinuerer at han vil ta oss tilbake i tid, må vel også sies å være lite fremtidsrettet.. Vi har her med tidenes troll å gjøre og det blir din og min oppgave å klare og gjennomskue akkurat det. Endret 21. februar 2016 av Thoto79 1 Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Thank you for your support. I could not do it without you! The silent majority is no longer silent. We will no longer be led by the all talk, no action politicians that have failed us all. Together, we are going to Make America Great Again. Best Wishes, Donald J. Trump Ikke si han klarte å stable ut en hel setning uten grammatiske feil eller selvmotsigelser? Da skjønner jeg det er grunn til å feire Selv om det slagordet hans som insinuerer at han vil ta oss tilbake i tid, må vel også sies å være lite fremtidsrettet.. Vi har her med tidenes troll å gjøre og det blir din og min oppgave å klare og gjennomskue akkurat det. Ja, dette ser veldig bra ut for Trump... PS: Overbevisende argumentasjon du har da.... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Dere er klar over at mye av årsaken til at de allierte vant krigen kan skyldes Sovjets engasjement i krigen på alliert side? Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Dere er klar over at mye av årsaken til at de allierte vant krigen kan skyldes Sovjets engasjement i krigen på alliert side? Har vel ikke mye med Trump å gjøre, eller ?? Sovjet gjorde en god innats under krigen, men hadde ikke noe valg, etter som Adolf veltet inn med hæren sin.. Ikke glem at Stalin (soviet) var nærmest alliert en stund med Hitler, hadde en avtale den paranoide Stalin utrolig nok trodde på.. Og ikke minst, uten våpen hjelpen fra vesten, (USA) hadde ikke soviet overlevd angrepet.. Uffattelig med våpen disse konvoiene pumpet inn i Soviet den gang 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Thank you for your support. I could not do it without you! The silent majority is no longer silent. We will no longer be led by the all talk, no action politicians that have failed us all. Together, we are going to Make America Great Again. Best Wishes, Donald J. Trump Ikke si han klarte å stable ut en hel setning uten grammatiske feil eller selvmotsigelser? Da skjønner jeg det er grunn til å feire Selv om det slagordet hans som insinuerer at han vil ta oss tilbake i tid, må vel også sies å være lite fremtidsrettet.. Vi har her med tidenes troll å gjøre og det blir din og min oppgave å klare og gjennomskue akkurat det. Ja, dette ser veldig bra ut for Trump... PS: Overbevisende argumentasjon du har da.... Det som ser bra ut for Trump er dårlig nytt for verden, også USA.... Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Yeah... dårlig retorikk igjen.. det finnes vel ingen som kan slå Bush eller Obama i å ødelegge verden... og ja, han er dårlig nytt for USA? det var Reagan også.. noen burde fortelle dette til velgerne der borte!.. du får begynne å lære deg russisk. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Yeah... dårlig retorikk igjen.. det finnes vel ingen som kan slå Bush eller Obama i å ødelegge verden... og ja, han er dårlig nytt for USA? det var Reagan også.. noen burde fortelle dette til velgerne der borte!.. du får begynne å lære deg russisk. Jeg klarer meg greit med norsk og engelsk, blir heller russerne som lærer seg dårlig engelsk... Bush gjorde endel kritikkverdig, Obama kom vel ikke helt til den rette tiden heller. Men det som uvitende Trump gjør, blir katastrofe. Reagan gjorde mye bra i samarbeid med Russland, men dette skjedde under et heldig tidspunkt dvs Gorbatsjof og glasnost. Dersom Gorbie truet Europa, så hadde det ikke vært like heldig... Endret 22. februar 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Yeah... dårlig retorikk igjen.. det finnes vel ingen som kan slå Bush eller Obama i å ødelegge verden... og ja, han er dårlig nytt for USA? det var Reagan også.. noen burde fortelle dette til velgerne der borte!.. du får begynne å lære deg russisk. Jeg klarer meg greit med norsk og engelsk, blir heller russerne som lærer seg dårlig engelsk... Bush gjorde endel kritikkverdig, Obama kom vel ikke helt til den rette tiden heller. Men det som uvitende Trump gjør, blir katastrofe. Reagan gjorde mye bra i samarbeid med Russland, men dette skjedde under et heldig tidspunkt dvs Gorbatsjof og glasnost. Dersom Gorbie truet Europa, så hadde det ikke vært like heldig... Noen må rydde opp etter Obama, USA tror at det er Donald Trump. Jeg tror også det, for nå må det bli slutt på å gå til krig mot alle man ikke er enige med. Trump beskrives som en ny Reagan evt. en ny Roosevelt. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Yeah... dårlig retorikk igjen.. det finnes vel ingen som kan slå Bush eller Obama i å ødelegge verden... og ja, han er dårlig nytt for USA? det var Reagan også.. noen burde fortelle dette til velgerne der borte!.. du får begynne å lære deg russisk. Komisk at du faktisk tror dette tulle-trollet kan vinne folket og blir President, dette er ikke reality TV og heldigvis ei heller skrekkfilm.. Du må huske at dette ofte blir fremstilt som at det er 50/50 demokrater og republikanere i USA, sannheten er at republikanere kun teller mellom 25-30% av befolkningen og vil da ha fint liten sjans mot en demokratisk kandidat når alt kommer til alt, spesielt om denne kandidaten skulle bli Sanders hvor målinger viser at han hadde grusa Trump ettersom han har så godt som alle independent velgere samt alle demokrater i ryggen ved en endelig nominasjon. Det skader vel heller ikke at alle ser mannen har integritet, noe som må sies å være ett fremmedord når det kommer til Trumpster.. Så for all del, bring the retard on, heller det enn for eks Rubio som jo til en viss grad kan formulere seg. 1 Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det var det de sa om R. Reagan også: Tullete cowboy fra Hollywood som trodde han kunne vinne. Mulig du har rett at republikanerne har liten sjanse.. men vi har hatt 2 generasjoner Bush etter Reagan så helt håpløst kan det ikke være. I følge CNN, Washington Post, Daily Telegraph og hauger av andre medier så har Trump en mulighet til å nå helt opp til Det Hvite Hus, og tonen er mer "If Donald Trump wins the presidency.........." i mediene nå. Han tar mer enn 50% av sendetiden på CNN og det er ikke uten grunn. Her i Norge får han lite og kun negativ omtale i NRK og andre medier, se link til NRK-program ovenfor her. Jeg tror fremdeles han har en sjanse og uansett så er han med på å sette en ny politisk agenda i USA som den neste presidenten også må forholde seg til, og det er bra. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Har i lange tider fulgt mer med i amerikanske medier enn i norske, og det snakkes mye om Trump denne valgsyklusen. Han tar mer enn 50% av presidentkandidatenes dekning på CNN, ikke over 50% av CNN's sendetid, ha tunga rett i munnen. Den som tror det er fordi fordi han tas seriøst har misforstått greien. Han følges med alvorlige øyne, ikke fordi han tas som et seriøst presidentemne, men fordi det nå begynner å bli alvorlig fare for at han kan vinne nominasjonen. GOP er skremt, Trump er ikke en god representant for partiets verdier. 1 Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Ja, det er korrekt m.h.t. CNN, og jeg ser det som at han blir tatt seriøst, hvis ikke er det jo dumt av dem så lenge han har den ledelsen han har. Tror ikke jeg har misforstått dette. Om han er en god representant er det vel velgerne som bestemmer. Morsom ting: Jeg gikk inn på nettsiden til Trump 7. mai 2015 og bestilte og betalte for en pologenser med logo på og hva hendte: E-mail 7.Juni 2015 Thank you for your order! You package was returned as undeliverable. Please verify your ship to address. We thank you for your support! E-mail tilbake fra meg 8. Juni Sorry!Correct shipping address:Even S. BenløsFinnerikkefremgt. 230260 OsloNorwayBest regards E-mail tilbake 11. Juni: Thank you for your inquiry. As per campaign regulations, "Contributions from corporations, labor unions, national banks, and foreign nationals (non-US citizens without “green cards”) and federal government contractors are prohibited.", so we cannot ship outside the United States; unless it is a military address. Please let us know, if it is not a military address, then we will have to refund your order. We hope this helps and thank you for your support! PS: Betalte NOK 297,-, ble godskrevet 312,- på kreditkortet Endret 22. februar 2016 av Masserati 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Vel, jeg snakket ikke om hvordan velgerne generelt anser Trump, men hvordan partiets egne folkevalgte politikere anser ham som representant for deres verdier. Kanskje fordi de ikke bare ser på talene hans, men alt som indikerer en kandidats politiske standpunkt og holdninger. For rundt et halvt år siden var det flere av dem som tok til orde for at Trump fremstod som en demokratisk karikatur av en republikansk kandidat, som brysk, brautete, splittende bråkebøtte i tråd med hvordan de mente demokratene ville fremstilt en republikaner i karikatur. Han har ikke blitt mer moderat siden den gangen, snarere tvert imot, og flere medlemmer av GOP har uttrykt at de mener det er god grunn til bekymring på partiets vegne. Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Vel, jeg snakket ikke om hvordan velgerne generelt anser Trump, men hvordan partiets egne folkevalgte politikere anser ham som representant for deres verdier. Kanskje fordi de ikke bare ser på talene hans, men alt som indikerer en kandidats politiske standpunkt og holdninger. For rundt et halvt år siden var det flere av dem som tok til orde for at Trump fremstod som en demokratisk karikatur av en republikansk kandidat, som brysk, brautete, splittende bråkebøtte i tråd med hvordan de mente demokratene ville fremstilt en republikaner i karikatur. Han har ikke blitt mer moderat siden den gangen, snarere tvert imot, og flere medlemmer av GOP har uttrykt at de mener det er god grunn til bekymring på partiets vegne. I et demokrati skal/er det velgerne som bestemmer, disse andre heltids-politikerne er livredde for Trump og sine egne plasser i det politiske landskapet der borte. Og jeg er enig i at han var en raring til å begynne med, men etter hvert har jeg begynt å se på ham som et "fenomen" som virkelig vil det beste for velgerne sine. Så hva er det GOP medlemmene bekymrer seg for, og hvilke standpunkt er det Trump har som er så gale? 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Et av problemene jeg har er at det virker som at hans personlige forhold til andre mennesker er viktigere enn noe annet. Shes nice, hes not nice. Han har formulert språket slik at flest mulig idioter kan gjenkjenne seg i det han sier. Trump om vaksinasjon: "Autism has become an epidemic. Twenty-five years ago, 35 years ago, you look at the statistics, not even close. It has gotten totally out of control," Trump said. "I am totally in favor of vaccines. But I want smaller doses over a longer period of time. Same exact amount, but you take this little beautiful baby, and you pump—I mean, it looks just like it's meant for a horse, not for a child, and we've had so many instances, people that work for me." Overraskende nok er han en av de ekstremt farlige antivaksinefolka. Digger hvordan han lett skipper medisinutdanningen for å uttale seg om størrelsen på medisinen barna får. Flaut for Amerika at denne fyren leder republikanerne, og et meget svakt signal utenrikspolitisk. Usa vil fremstå som et land av klovner. Edit: Fremhevet et Trump saying, det gode gamle helt meningsløse babbelet. Endret 22. februar 2016 av Mammakamelen 2 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Vel, jeg snakket ikke om hvordan velgerne generelt anser Trump, men hvordan partiets egne folkevalgte politikere anser ham som representant for deres verdier. Kanskje fordi de ikke bare ser på talene hans, men alt som indikerer en kandidats politiske standpunkt og holdninger. For rundt et halvt år siden var det flere av dem som tok til orde for at Trump fremstod som en demokratisk karikatur av en republikansk kandidat, som brysk, brautete, splittende bråkebøtte i tråd med hvordan de mente demokratene ville fremstilt en republikaner i karikatur. Han har ikke blitt mer moderat siden den gangen, snarere tvert imot, og flere medlemmer av GOP har uttrykt at de mener det er god grunn til bekymring på partiets vegne. I et demokrati skal/er det velgerne som bestemmer, disse andre heltids-politikerne er livredde for Trump og sine egne plasser i det politiske landskapet der borte. Og jeg er enig i at han var en raring til å begynne med, men etter hvert har jeg begynt å se på ham som et "fenomen" som virkelig vil det beste for velgerne sine. Så hva er det GOP medlemmene bekymrer seg for, og hvilke standpunkt er det Trump har som er så gale? Det må man nesten spørre dem om. Det kommer frem litt her og der i løpet av dekningen, rundt debattene, og etterhvert som man responderer til Trumps uttalelser og sammenligner dem med partiets målsetninger og holdninger ift. sentrale politiske tema, samt hans egne tidligere uttalelser. Det spriker endel både her og der, mer enn det lar seg gjøre å formidle ila. etpar setninger, men fremgår tydelig hvis man følger dekningen i amerikansk innenriks media. Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Det er vel forståelig at folk er skeptiske til Trump når all omtale i norske medier, og mye i usa, er biased. De av som ikke er politisk korrekte roboter og klarer å tenke selv, ser at Trump er eneste kandidat som kan redde USA nå. Selv har jeg veddet 3000 kr på at han blir neste president. Endret 22. februar 2016 av PrincepBaker 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Trump har f.eks. støtte av Ann Coulter, en forfatter og republikansk radiopersonlighet. Av mange mainstream republikanere anses hun mer som en performance-artist med sine underlige uttalelser. Ikke fordi de er biased, men pga. Ann Coulters pussige forhold til virkeligheten, som f.eks. da hun på riksdekkende TV forklarte at 52 milliarder (eng: fifty-two billion) mennesker i verden ønsket å immigrere ulovlig til USA. Hun gjentok og understreket tallet for å være sikker på at folk forstod hvor alarmerende mange det var. 52 milliarder. Problemet er at det ikke finnes stort fler enn 7.4 milliarder mennesker på planeten, og det alarmerende er Coulters forhold til virkeligheten og reelle fakta. At hun er en Trump-supporter er ikke overraskende, og selv om det er mange som henne så utgjør de ikke flertallet. Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Synes det blir for dumt, hvis pressen, CNN, og du mener dette forteller noe om Donald Trump så er det ikke rart at han vinner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg