Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HuffPo har nesten utelukkende vært ensidet i det siste året denne presidentkampanjen har gått. Så at de nå har en artikkel som dette er ganske overraskende.

 

Ja ettersom Hillary er konservativ så er de naturligvis ikke noen stor fan av henne. Hillary verken er eller har noengang vært på venstresiden av politikken. Til det har vi Bernie og der skal du se at  HuffPost tonen blir en litt annen med en gang :)

Lenke til kommentar

Drømmer jeg?! Selveste "erhmagherd Trump is a mean guy" HuffPo synes Hillary er shady as fuck.

 

https://i.redd.it/n9n98k99phvx.png

Jeg kan linke deg flere titalls artikler skrevet av H.A. Goodman og publisert av HuffPo, hvor alle forklarer hvordan Clinton er kjipest i verden og Sanders er Jesus og kommer til å vinne. Vil du det, eller kan vi bare konkludere med at du nok en gang ikke vet hva du snakker om?

Lenke til kommentar

Hadde enda Bernie kunnet blitt byttet inn...Slik jeg forstår det så er de nåværende kandidatene de minst populære noensinne. Er det da slik å forstå at de kandidatene som ble danket ut var enda mindre likt? Bernie kan jeg skjønne er ganske upopulær på høyresiden i hvert fall, siden sosialist=kommunist=russer.

Lenke til kommentar

 

Drømmer jeg?! Selveste "erhmagherd Trump is a mean guy" HuffPo synes Hillary er shady as fuck.

 

https://i.redd.it/n9n98k99phvx.png

Jeg kan linke deg flere titalls artikler skrevet av H.A. Goodman og publisert av HuffPo, hvor alle forklarer hvordan Clinton er kjipest i verden og Sanders er Jesus og kommer til å vinne. Vil du det, eller kan vi bare konkludere med at du nok en gang ikke vet hva du snakker om?

 

 

large.gif

Lenke til kommentar

Jeg kan linke deg flere titalls artikler skrevet av H.A. Goodman og publisert av HuffPo, hvor alle forklarer hvordan Clinton er kjipest i verden og Sanders er Jesus og kommer til å vinne. Vil du det, eller kan vi bare konkludere med at du nok en gang ikke vet hva du snakker om?

Ikke kom her og forsøk å ødelegge gode konspirasjonsteorier med fakta nå da!!
Lenke til kommentar

Det er helt standard at ukjente, nye og folk som ikke stiller har høyere "favorables" enn kandidatene. Kasich, f.eks., scorer veldig høyt, det betyr ikke at han hadde vunnet. Sanders har veldig høye favorables, og de ville sunket drastisk om han hadde vunnet.

 

Jo, det er jo sant, men det virker som at etter at disse to sto igjen så mener mange at det står mellom å velge pest eller kolera. Men ikke ta så høytidelig det jeg sier, jeg har ikke mye peiling på det jeg snakker om akkurat her. Men i hvert fall kan jeg innrømme det. ;)

Lenke til kommentar

Jo, det er jo sant, men det virker som at etter at disse to sto igjen så mener mange at det står mellom å velge pest eller kolera. Men ikke ta så høytidelig det jeg sier, jeg har ikke mye peiling på det jeg snakker om akkurat her. Men i hvert fall kan jeg innrømme det. ;)

Det jeg synes er interessant er at man sjeldent får noe godt svar fra disse "pest eller kolera"-typene om hva, spesifikt, som gjør Clinton så ille og som ikke samtidig gjelder for de fleste andre politikere. For eksempel hører jeg ofte at Clinton er uaktuell på grunn av Irak-krigen, og at det hadde vært mye bedre om Biden stilte. Men, Biden stemte jo også for Irak-krigen, og er generelt ganske hawkish i demokratisk målestokk.

 

Hvis man først sluker noen av konspirasjonsteoriene forstår jeg godt at man mener Clinton er kjempeskummel. Om man misliker politikere og "the establishment" generelt, så er det overhodet ikke rart at man misliker Clinton, fordi Clinton er en yrkespolitiker og absolutt en del av "the establishment". Men, de som ikke sluker konspirasjonsteoriene (Vince Foster, Seth Rich, barnebortføringer, BENGHAAZI, etc.), og likevel har et så sterkt hat for Clinton men ikke Biden, Obama, Kasich, Bush eller hvem som helst andre standard politikere, det forstår jeg virkelig ikke.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

 

Det er helt standard at ukjente, nye og folk som ikke stiller har høyere "favorables" enn kandidatene. Kasich, f.eks., scorer veldig høyt, det betyr ikke at han hadde vunnet. Sanders har veldig høye favorables, og de ville sunket drastisk om han hadde vunnet.

 

Jo, det er jo sant, men det virker som at etter at disse to sto igjen så mener mange at det står mellom å velge pest eller kolera. Men ikke ta så høytidelig det jeg sier, jeg har ikke mye peiling på det jeg snakker om akkurat her. Men i hvert fall kan jeg innrømme det. ;)

 

 

Du har helt rett i at Sanders favorable rating på landsbasis nærmer seg julenissen`s, mens de to kandidatene vi nå sitter med er de minst likte presidentkandidater i nyere tid. Så om det var folket og ikke det demokratiske partiet som hadde fått sin favoritt, så er det nok ingen tvil om hvem det hadde blitt.

 

Bare synd at etter valget på tirsdag så er det en umulighet for ham før det har gått fire år, om noe skjer etter det så er det uansett visepresident Kaine som stepper inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, folk er vel generelt lei av "the establishment" virker det til. Men jeg tror ikke Trump er mannen til å endre det til noe bedre. Med Clinton vet man vel i hvert fall hva man får.

 

Er ganske så enig i dette.

Det politiske systemet i statene, eller hele den politiske modellen de benytter seg av trenger en overhaling. Bare det at Trump sitter å har en "coinflip chanse" for å bli president gjenspeiler dette rimelig godt.

 

Trump er så ekkelt uforutsigbar, han er et klassisk "wild card" som jeg synes blir risikabelt når det kommer til en sånn jobb, når man ser på konsekvensene som kan bli av en sånn mann i en sånn stilling så synes jeg ikke det er verdt det.

 

Ja til en politisk overhaling. Nei til at Trump er mannen til å gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Vil nå si at det er mange som har gjort det værre med mere å rutte med.. :)

 

Syns du han burde bare ha gitt opp når ting ikke gikk perfekt for han ? Selv etter at du ser hva han har fått til.. :)

 

"Hva han har fått til"... skatteundragelse mener du? Vi har her en jævel som har levd hele sitt liv som en rikfødt cowboy med mål om å mele sin egen kake og spise den også, gjerne samtidig som man håner minoriteter som aldri fikk samme utgangspunkt.

 

At dette er helten din blir helt umulig å forholde seg til, her er det selvfølgelig bare å få lover på plass for å demme opp for disse grådige jævler, siden vi kan da vel ikke ta sjansen på at pengeflyttere skal trigger nye finanskriser? Hvorfor i alle dager gjør du det så lett for dem, er det ikke nok nå? Har vi ikke lært noe siden 2008?

 

 

Det er riktig det. Han har benyttet seg av samme økonomiske smutthull som feks kompisen til Hillary, Warren Buffet.. :)

 

De samme smutthullene som Hillary har hatt 30 år på å fylle igjen, som Trump har sagt gjennom hele kampanjen at skal gjøres noe med.. :wee:

 

I og med at disse smutthullene har fått være i fred i så lang tid virker det ikke som folk har lært nei.. kanskje med Trump vil det bli annerledes.

 

Jatta jatta, vi husker godt da hun vant valget og ble Pope & Empress of America for 30 år siden. Siden den gangen har naturligvis ingen andre tatt avgjørelser uten hennes godkjenning. Derfor er alt fra de siste 30 årene som kan fremstilles som gærnt under en valgkamp hennes feil.

 

 

Sarc, in case U missed it. :roll: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...