Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hva er da vitsen med data-beslag, hvis man først kan fjerne kompromiterende materiale?

Jeg forstår ikke spørsmålet.

 

Hvis politiet ber deg om all din elektroniske kommunikasjon mellom deg og din mor, skal du da levere elektronisk kommunikasjon mellom deg og din far?

 

 

Jeg vet ikke hvordan FBI tilnærmet seg Clinton, men det ligger jo i sakens natur at det fort kan mistenkes at materiale er blitt unndratt hvis det foregikk i beskrevet scenario.

Lenke til kommentar

Det kan fort mistenkes i Trumps tilfelle også. Dette taler ikke entydig i Trumps favør, de har svin på skogen begge to.

 

http://europe.newsweek.com/donald-trump-companies-destroyed-emails-documents-515120?rm=eu

 

Kortversjon:

 

Over the course of decades, Donald Trump’s companies have systematically destroyed or hidden thousands of emails, digital records and paper documents demanded in official proceedings, often in defiance of court orders.

 

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Lett å si det jjkoggan når enorme mengder kvinner oppfører seg som seksuelle objekter.

Helt klart, skyld offeret. Hadde vært bedre hvis alle kvinner hadde niqab på seg slik at dine mannlige impulser ble ikke så sterk?

 

Du henger som vanlig ikke med i diskusjonen og ser hvert argument separat.

 

Du sa "Kvinner rundt USA ønsker en president som respekterer dem og ikke ser på dem som bare seksuelle objekter".

 

Jeg sa "Lett å si det jjkoggan når enorme mengder kvinner oppfører seg som seksuelle objekter."

 

Så begynner du plutselig å diskutere noe helt irrelevant om ikke tar i betraktning sammenhengen mellom det som ble sagt og svaret som ble gitt. I dette tilfellet mitt sarkastiske svar.

Lenke til kommentar

 

Helt klart, skyld offeret. Hadde vært bedre hvis alle kvinner hadde niqab på seg slik at dine mannlige impulser ble ikke så sterk?

 

Du henger som vanlig ikke med i diskusjonen og ser hvert argument separat.

 

Du sa "Kvinner rundt USA ønsker en president som respekterer dem og ikke ser på dem som bare seksuelle objekter".

 

Jeg sa "Lett å si det jjkoggan når enorme mengder kvinner oppfører seg som seksuelle objekter."

 

Så begynner du plutselig å diskutere noe helt irrelevant om ikke tar i betraktning sammenhengen mellom det som ble sagt og svaret som ble gitt. I dette tilfellet mitt sarkastiske svar.

 

 

Om bare du og Trump begynner å vise respekt for kvinner og homser og lar de få være i fred, så går nok dette kjempebra.

Lenke til kommentar

 

Om bare du og Trump begynner å vise respekt for kvinner og homser og lar de få være i fred, så går nok dette kjempebra.

Jeg har respekt for kvinner. Jeg er bare ikke en løgner eller selvlurer som dere andre her, som påstår dere ikke vil se kvinner nakne.

 

 

Det er noe med dette at hun har lyst til at jeg skal se henne naken, det er liksom halve moroa om du tenker deg om.

 

Siden hvis ikke tilbakemld har noen betydning så kan du jo bare fortsette å surfe på porr her istedenfor, vinn-vinn for begge parter ;)

Lenke til kommentar

Straks: Obama rally for Clinton in Jacksonville, FL.

 

Live stream:

https://www.youtube.com/watch?v=ZRRQdlrgIuY

 

Alternativ stream:

 

 

Hvorfor la andre drive valgkamp? Hvorfor er hun ikke på sine egne rallies?

 

Jeg tror det har noe med at Trump fyller hele stadium til randen med titusenvis av tilhengere mens Hillary sliter med å fylle en gjennomsnittlig stor gymsal.

 

Men Obama er uttallige flere ganger mer populær enn henne, så jeg ser på det som et smart trekk at hun lar Obama gjøre det som er hennes jobb.

Lenke til kommentar

 

Om bare du og Trump begynner å vise respekt for kvinner og homser og lar de få være i fred,

Hypocrite much?

 

 

Ikke si at jeg akkurat ble kalt hykler av en liberalist? Nå må Sir huske og bestille en pakke selvinnsikt til seg selv  :fun:

 

PS. Det hadde vært helt topp om du kunne fulgt det opp de hykleriske beskyldninger med å vise til hvor jeg postet noe nedlatende om damer eller homofile? Eller ender du selv i ett hyklersk paradoks her?

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

 

Om bare du og Trump begynner å vise respekt for kvinner og homser og lar de få være i fred, så går nok dette kjempebra.

Jeg har respekt for kvinner. Jeg er bare ikke en løgner eller selvlurer som dere andre her, som påstår dere ikke vil se kvinner nakne.

 

Så du er enig i at det absolutt ikke er greit på noen som helst måte å buse inn i garderoben til kvinner, eller mindreårige, eller plante hånda i skrevet på tilfeldige kvinner uten deres samtykke, bare fordi du er kjendis?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Straks: Obama rally for Clinton in Jacksonville, FL.

 

Live stream:

(Youtube stream)

 

Alternativ stream:

 

 

Hvorfor la andre drive valgkamp? Hvorfor er hun ikke på sine egne rallies?

 

Stilte du det samme spørsmålet til Melanias rally en time tidligere?

Faktum er at i tillegg til egne rallies har begge kandidatene surrogater som også driver valgkamp på deres vegne.

Clinton holdt eget rally et annet sted samtidig, det startet noen minutter senere. Man kan bare være et sted samtidig, derfor surrogater.

 

Med så mange samtidige rallies i forskjellige stater skal det godt gjøre for "the principle" å være på alle disse stedene samtidig. Her er f.eks. oversikten over kandidater og surrogaters events tirsdag:

2days_events.jpg

Spørsmålet om hvorfor kandidatene ikke er på sine egne rallies fremstår nesten litt absurd når en er klar over hvor mange hjul som er i sving samtidig på kryss og tvers av et kontinent ila. samme dag.

Endret av xRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Om bare du og Trump begynner å vise respekt for kvinner og homser og lar de få være i fred, så går nok dette kjempebra.

Jeg har respekt for kvinner. Jeg er bare ikke en løgner eller selvlurer som dere andre her, som påstår dere ikke vil se kvinner nakne.

 

Så du er enig i at det absolutt ikke er greit på noen som helst måte å buse inn i garderoben til kvinner, eller mindreårige, eller plante hånda i skrevet på tilfeldige kvinner uten deres samtykke, bare fordi du er kjendis?

 

Jeg er ikke helt enig i det nei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...