Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Her ser vi flere brukere hevde at det er ok at menn går inn i kvinnegarderober for å se kvinner nakne, uten tillatelse fra kvinnene. Ikke bare det, "alle ville gjort det", "mannlig seksualitet er ok" (brukt som forsvar for Trump, altså at det er vanlig mannlig seksualitet å oppføre seg slik Trump angivelig har gjort). Motbydelig.

 

Jeg antar den andre halvdelen her som ikke har forståelse for at Trump vil gå inn i garderoben til flotte damer, er delvis eller fullstendig homoseksuelle.

 

 

De vil i så fall være positive til at det er helt ok for en alternativ homofil Trump å gå inn i garderoben på treningssenteret ditt mens du er naken og sikle litt. Eventuelt "grab you by the balls"? Det er jo helt vanlig innen homofil seksualitet å ville noe sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De vil i så fall være positive til at det er helt ok for en alternativ homofil Trump å gå inn i garderoben på treningssenteret ditt mens du er naken og sikle litt. Eventuelt "grab you by the balls"? Det er jo helt vanlig innen homofil seksualitet å ville noe sånt.

Selv synes jeg homofile ikke skal få gå på herretoaletter eller være i herregarderoben. De bør ha egne garderober og toaletter.

 

Ellers kan vi like godt slutte å ha adskilte garderober/toaletter for menn og kvinner.

 

Slik som ting er nå, så er ikke ditt aktuelle scenario realistisk. For jeg går ikke i herregarderober og går på toalett i avluker. Det er jo homoseksuelle overalt.

 

Da vil jeg heller hatt og vært mer komfortabel med blandede garderober/toaletter med menn/kvinner.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Det fremstår i hvert fall veldig som at du vil uskyldiggjøre handlingen ved å peke på motivasjonen til handlingen. Jeg kan ønske meg masse penger, det er det mange som gjør. Men det formilder ikke omstendighetene dersom jeg skulle ranet en bank. For å sette det på spissen. Jeg kan ikke se i farten at du har sagt at handlingen er ok, dog, så vi er kanskje enige. Jeg og mener at det er naturlig drift for en heteroseksuell mann å ville se nakne, fine damer. Men jeg synes ikke det er greit at man skal prøve på å faktisk gjøre det for enhver pris.

 

La oss ta homoeksempelet: ville du følt deg ukomfortabel naken ved siden av en påkledd homoseksuell mann? Hvis ja, synes ikke du det er fornuftig å ha sosiale barrierer som forhindrer at en slik situasjon oppstår? Strider det mot den homoseksuelle mannen sine drifter hvis du ikke vil at han skal se deg naken?

Lenke til kommentar
Jeg har ingen anelse hva du prater om. Min vurdering av at Clinton vil starte atomkrig er at hun er for USA sin verdenskrig og vil fortsette den, noe som vil ende med atomkrig.

 

Kan kanskje være greit å forholde seg til realiteten, og ikke et alternativt RT/Pravda-fantasiunivers.

 

Realiten er at USA har startet og drevet en rekke kriger siden 2001, at de ikke forholder seg til internasjonal lov, at de lyger og driver propaganda og at de anser seg selv som eksepsjonelle og har erklært et ønske om verdensdominans.

 

Man trenger ikke se på informasjon fra utenfor propagandaland for å få med seg det.

 

 

Just for the record, fra 1950, smått & stort

 

1950–53 – Korean War

1950–55 – Formosa (Taiwan)

1958 – Lebanon

1961 – Cuba: The Bay of Pigs Invasion

1962 – Thailand

1962–75 – Laos

1964 – Congo

1965 – Invasion of Dominican Republic

1967 – Congo (Zaïre)

1968 – Laos & Cambodia

1970 – Cambodian Campaign

1972 – North Vietnam: Christmas bombing

1959–75 – Vietnam War

1980 – Sinai "Operation Bright Star

1981 – El Salvador

1981 – Libya: First Gulf of Sidra incident

1983 – Grenada: Operation Urgent Fury

1983–89 – Honduras

1983 – Chad

1984 – Persian Gulf

1986 – Libya: Action in the Gulf of Sidra

1986 – Libya: Operation El Dorado Canyon

1987 – Persian Gulf: Operation Nimble Archer

1987–88 – Persian Gulf: Operation Earnest Will

1988 – Persian Gulf: Operation Praying Mantis

1988 – USS Vincennes shoot-down of Iran Air Flight 655

1988 – Panama

1989 – Libya: Second Gulf of Sidra incident

1989 – Philippines: Operation Classic Resolve

1989–90 – Panama: United States invasion of Panama

1990 – Operation Desert Shield

1991 – Iraq and Kuwait: Gulf War

1992 – Sierra Leone

1992–2003 – Iraq: Iraqi no-fly zones

1993–95 – Bosnia: Operation Deny Flight

1994 – Bosnia: Banja Luka incident

1994–95 – Haiti

1995 – Bosnia: Operation Deliberate Force

1996 – Kuwait: Operation Desert Strike

1997 – Congo and Gabon

1998 – Iraq: Operation Desert Fox

1998 – Guinea-Bissau: Operation Shepherd Venture

1998 – Afghanistan and Sudan: Operation Infinite Reach

2000 – Yemen

2001 – the Hainan Island incident

2002 – Philippines

2003–2011 – War in Iraq: Operation Iraqi Freedom

2003 – Georgia and Djibouti

2007 – Somalia: Battle of Ras Kamboni

2010–present – al-Qaeda insurgency in Yemen

2010–11 – Operation New Dawn

2011 – military intervention in Libya: Operation Odyssey Dawn

2011–Uganda: U.S. Combat troops sent in as advisers to Uganda

2012 – Jordan: 150 U.S. troops deployed to Jordan

2014–present – American-led intervention in Syria

 

edit: glemte å ta med CIA operasjoner

http://www.huppi.com/kangaroo/CIAtimeline.html

Endret av Mr.M
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Unge menn? Generelt? Nei, noen få gjør det, og det er ikke greit.

 

Det hadde sikkert godt igjennom hodet til mange menn at de gjerne kunne tenkt seg å ha sex med Scarlet Johansen også, men det gjør ikke at man velger å voldta vedkommende om muligheten byr seg.

 

AtW

Å se på nakne jenter i en gardrobe er ikke voldtekt. Det er langt fra voldtekt.

 

Men ekstremistene og den forlengende hånd av homopropagandaen vil nok kalle det voldtekt. De kaller jo et kyss voldtekt. Dermed utvasker de ordet voldtekt og bagatelliserer faktisk voldtekter.

 

 

Nei, det er ikke voldtekt, problemet ditt er at du ikke skiller mellom "ønske å se noen nakne" og "buse inn i garderoben", det er to helt forskjellige ting, akkurat som "ønske å ha sex med noen" er noe helt annet enn "voldtekt". Det ene er greit, det andre ikke.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Unge menn? Generelt? Nei, noen få gjør det, og det er ikke greit.

 

Det hadde sikkert godt igjennom hodet til mange menn at de gjerne kunne tenkt seg å ha sex med Scarlet Johansen også, men det gjør ikke at man velger å voldta vedkommende om muligheten byr seg.

 

AtW

Å se på nakne jenter i en gardrobe er ikke voldtekt. Det er langt fra voldtekt.

 

Men ekstremistene og den forlengende hånd av homopropagandaen vil nok kalle det voldtekt. De kaller jo et kyss voldtekt. Dermed utvasker de ordet voldtekt og bagatelliserer faktisk voldtekter.

 

 

Nei, det er ikke voldtekt, problemet ditt er at du ikke skiller mellom "ønske å se noen nakne" og "buse inn i garderoben", det er to helt forskjellige ting, akkurat som "ønske å ha sex med noen" er noe helt annet enn "voldtekt". Det ene er greit, det andre ikke.

 

AtW

 

Du kan ikke sammenlikne å ønske å se nakne damer og utnytte muligheten til å se modeller nakne ved å åpne en dør og snike seg inn, med å ønske å ha sex og voldta noen.

Lenke til kommentar

Mr M. Du glemte å ta med USA sin progressive og assymetriske krig i Syria 2003 - 2016

Du glemte å ta med overgrep og invasjon av Pakistan 2003 - 2016

Du glemte å ta med Ukraina 2005 - 2016

Du glemte å ta med Russland 2015 - xxxx

 

Ta med i neste store oppdatering, etter at Hillary (evt.) har regjert verdenspolitiet et par år. Da blir det nok enda fler punkter :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tja, når det er sånn at det er billigere å gjøre ting utenfor USA kan man vell ikke klandre fyren... ? :)

Strengt tatt... Når man sier en ting og gjør noe annet burde det lyse en rød lampe for de fleste.

 

Men som han sier, om han vinner vil han jobbe for å snu den trenden.

Så at han sier han vil begynne å gjøre ting for hele landet som han personlig ikke finner verken fordelaktig eller lønnsomt er positivt for deg?

Da begynner jeg å forstå hvorfor Trump får stemmer.

 

 

Nei.. ? Det viser bare at i business er det pengene som bestemmer... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...