Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg klarer ikke å fatte hvordan noen kan mene at Trump framstår som ærlig, han lyver, beviselig, nesten konstant.

 

AtW

Absolutt beviselig, og nesten konstant.

Selv fact-checkerne har full jobb med å følge med på Trumps nær konstante BS-maskin.

Her er en som har utmerket seg på amerikansk side av dammen med hederlig innsats: http://www.scoopnest.com/user/ddale8/791423315667714048

Dessverre holder store deler av Trumptilhengerne til i konspirasjonsteori-fløyen eller den på ekstreme høyresiden, og der spiller fakta egentlig liten rolle. Fakta blir i beste fall bare ignorert av disse folkene.
Flere ser aldri på media som ikke er meningsbaserte slik at fakta sjelden presenteres og institusjonene som viser frem objektive fakta demoniseres.

Det ødelegger demokratiet når en klarer aldri å høre på/respekterer andre synspunkter/ideologier

 

Jeg merker at dette skjer i Norge også selv om meningsbaserte kabel tv er mindre utbredt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Av to onder (?) vil jeg mye heller ha Trump som ser ut til å være ærlig om hva han snakker om.

Akkurat ja. Som den veggen han skulle bygge som skulle koste bare 4mrd dersom man vet hva man gjør, som han sa. Et estimat som skled sakte oppover til 12mrd etterhvert som han snakket om det. Og fortsatt er man for lavt for reelle utgifter.

Hadde han vært ærlig på det han snakker om hadde han gjort utregningene før han skryter av hvor billig det blir.

Det kan være du har latt deg lure av en conman. De har en tendens til å se ut som de vet hva de snakker om når de egentlig bare prøver å gi det inntrykket.

 

Han virker så utrolig mye mer troverdig når han forteller om systemet som er rigget og korrupsjonen/kriminaliteten som omgir systemet som er der i dag.

Hva om han vinner da? Er plutselig ikke systemet rigget lengre? Vet han fortsatt hva han prater om dersom han vinner? Da kan det tross alt ikke være rigget. Eller kanskje det er, men i hans favør?

 

 

Rigging av stemmer kan være på forskjellig nivå.

Alt fra kjøpte enkelt-mennesker i stemmelokalene til de med kontroll over opptelling.

 

100% rigging er kanskje ikke så sannsynlig, for det holder å komme over vippepunktene.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg klarer ikke å fatte hvordan noen kan mene at Trump framstår som ærlig, han lyver, beviselig, nesten konstant.

 

AtW

Absolutt beviselig, og nesten konstant.

Selv fact-checkerne har full jobb med å følge med på Trumps nær konstante BS-maskin.

Her er en som har utmerket seg på amerikansk side av dammen med hederlig innsats: http://www.scoopnest.com/user/ddale8/791423315667714048

 

Dessverre holder store deler av Trumptilhengerne til i konspirasjonsteori-fløyen eller den på ekstreme høyresiden, og der spiller fakta egentlig liten rolle. Fakta blir i beste fall bare ignorert av disse folkene.

 

 

 

Stadig vekk dras konspirasjonsteoretiker-kortet, men faktum er at verden har behov for såkalte konspirasjonsteoretikere for å få slutt på de kriminelle gangsterne som regjerer. Det er de som har bruk for det begrepet til å latterliggjøre med, eller forsøk på ufarliggjøre.

Verden er full av falseflags og psyops som folket på ingen måte fortjener. Så ta vel i mot sannhetsjegerne som faktisk bryr seg om galskapen og ikke lar seg lure.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvem vil ikke se nakne damer? Alle hadde gått inn i en damegarderobe full av nakne flotte damer.

Motargumentet er at det er ok hvis mange ønsker å gjøre det?

 

Motargumentet er at mannlig seksualitet er OK. Feminismen er i ferd med å miste sitt hegemoni.

 

Selvkontroll er selvfølgelig viktig. Men jeg tillater meg å tvile på om de mange historiene om Trump er sanne. Det er tross alt valg. Normalen er at ingenting som blir sagt i en valgkamp er sant.

 

 

Ja, eller det vil si ganske nøyaktig 70% av alle Trumps uttalelser har vist seg å være usanne noe som gjør at han ligger milevis bak alle andre kandidatene på begge sider, syntes du dette er innafor?

 

I min bok så dikvalifiserer dette han ned til bare en simpel løgner. 

 

 

Bedre å være en simpel løgner som vil ordne opp i probleme i USA enn å være en kalkulert løgner som vil starte en atomkrig.

Lenke til kommentar

Hvorfor mener du at hun vil starte en atomkrig? 

 

Zeebra mener antagelig at den som hypotetisk svarer at de ville respondert på et atomangrep er den som startet atomkrigen.

Backwards thinking. Her er sitatet fra Clinton:

 

Denne uttalelsen er misforstått og miskarakterisert på ørten måter tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

 

 

Motargumentet er at det er ok hvis mange ønsker å gjøre det?

Det blir litt tåpelig å klage på Donald Trump for naturlig mannlig oppførsel. Det er nok av andre ting å klage på.

 

 

Det er for faen ikke naturlig mannlig oppførsel å gå inn i en garderobe bare fordi man synes det hadde vært spennende å se noen nakne, like lite som det er "naturlig mannlig oppførsel" å voldta noen bare fordi man kunne tenkte seg å ha sex med de.

 

AtW

 

 

Det er bare å følge med på hva unge menn i dagens samfunn holder på med. De installerer skjulte kamera i jentegarderoben, de gjør stort sett alt de kan for å se jenter nakne.

 

Hadde det vært en missekonkurranse og døra sto på gløtt til garderoben der du vet missene er nakne, skal jeg vedde på det hadde gått gjennom hodet på de fleste menn at de ønsker å gå inn der og se alle de flott damene nakne.

Lenke til kommentar

Her ser vi flere brukere hevde at det er ok at menn går inn i kvinnegarderober for å se kvinner nakne, uten tillatelse fra kvinnene. Ikke bare det, "alle ville gjort det", "mannlig seksualitet er ok" (brukt som forsvar for Trump, altså at det er vanlig mannlig seksualitet å oppføre seg slik Trump angivelig har gjort). Motbydelig.

 

Jeg antar den andre halvdelen her som ikke har forståelse for at Trump vil gå inn i garderoben til flotte damer, er delvis eller fullstendig homoseksuelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor mener du at hun vil starte en atomkrig? 

Hvordan er det bedre at en leder er er en spontan løgner enn en planlagt løgner?

En spontan løgner kan være at han lyger uten å gjøre det med vilje, mens en kalkulert løgner lyger med vilje for å oppnå et mål.

 

Uansett var det ikke bare løgntypen jeg nevnte. Jeg nevnte at det er bedre med en president som vil bygge ned det fascistiske systemet i USA og endre landets retning enn en president som vil ha atomkrig.

 

USA er et land som handler groteskt og forferdelig i hele verden. Clinton har allerede vært en del av det systemet, og vil ikke stoppe det. Trump vil stoppe det og gjøre USA til et bra land igjen. Han vil fokuserer der fokuset trengs, nemlig i USA, ikke i å driver dyre verdenskriger som ødelegger USA og resten av verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvorfor mener du at hun vil starte en atomkrig?

Zeebra mener antagelig at den som hypotetisk svarer at de ville respondert på et atomangrep er den som startet atomkrigen.

Backwards thinking. Her er sitatet fra Clinton:

https://www.youtube*

 

Denne uttalelsen er misforstått og miskarakterisert på ørten måter tidligere i tråden.

 

Jeg har ingen anelse hva du prater om. Min vurdering av at Clinton vil starte atomkrig er at hun er for USA sin verdenskrig og vil fortsette den, noe som vil ende med atomkrig.

Lenke til kommentar

 

 

 

Motargumentet er at det er ok hvis mange ønsker å gjøre det?

Det blir litt tåpelig å klage på Donald Trump for naturlig mannlig oppførsel. Det er nok av andre ting å klage på.

 

 

Det er for faen ikke naturlig mannlig oppførsel å gå inn i en garderobe bare fordi man synes det hadde vært spennende å se noen nakne, like lite som det er "naturlig mannlig oppførsel" å voldta noen bare fordi man kunne tenkte seg å ha sex med de.

 

AtW

 

 

Det er bare å følge med på hva unge menn i dagens samfunn holder på med. De installerer skjulte kamera i jentegarderoben, de gjør stort sett alt de kan for å se jenter nakne.

 

Hadde det vært en missekonkurranse og døra sto på gløtt til garderoben der du vet missene er nakne, skal jeg vedde på det hadde gått gjennom hodet på de fleste menn at de ønsker å gå inn der og se alle de flott damene nakne.

 

 

Unge menn? Generelt? Nei, noen få gjør det, og det er ikke greit.

 

Det hadde sikkert godt igjennom hodet til mange menn at de gjerne kunne tenkt seg å ha sex med Scarlet Johansen også, men det gjør ikke at man velger å voldta vedkommende om muligheten byr seg.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Unge menn? Generelt? Nei, noen få gjør det, og det er ikke greit.

 

Det hadde sikkert godt igjennom hodet til mange menn at de gjerne kunne tenkt seg å ha sex med Scarlet Johansen også, men det gjør ikke at man velger å voldta vedkommende om muligheten byr seg.

 

AtW

Å se på nakne jenter i en gardrobe er ikke voldtekt. Det er langt fra voldtekt.

 

Men ekstremistene og den forlengende hånd av homopropagandaen vil nok kalle det voldtekt. De kaller jo et kyss voldtekt. Dermed utvasker de ordet voldtekt og bagatelliserer faktisk voldtekter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor mener du at hun vil starte en atomkrig?

Zeebra mener antagelig at den som hypotetisk svarer at de ville respondert på et atomangrep er den som startet atomkrigen.

Backwards thinking. Her er sitatet fra Clinton:

https://www.youtube*

 

Denne uttalelsen er misforstått og miskarakterisert på ørten måter tidligere i tråden.

 

Jeg har ingen anelse hva du prater om. Min vurdering av at Clinton vil starte atomkrig er at hun er for USA sin verdenskrig og vil fortsette den, noe som vil ende med atomkrig.

 

Kan kanskje være greit å forholde seg til realiteten, og ikke et alternativt RT/Pravda-fantasiunivers.

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor mener du at hun vil starte en atomkrig?

Zeebra mener antagelig at den som hypotetisk svarer at de ville respondert på et atomangrep er den som startet atomkrigen.

Backwards thinking. Her er sitatet fra Clinton:

https://www.youtube*

 

Denne uttalelsen er misforstått og miskarakterisert på ørten måter tidligere i tråden.

 

Jeg har ingen anelse hva du prater om. Min vurdering av at Clinton vil starte atomkrig er at hun er for USA sin verdenskrig og vil fortsette den, noe som vil ende med atomkrig.

 

Kan kanskje være greit å forholde seg til realiteten, og ikke et alternativt RT/Pravda-fantasiunivers.

 

Realiten er at USA har startet og drevet en rekke kriger siden 2001, at de ikke forholder seg til internasjonal lov, at de lyger og driver propaganda og at de anser seg selv som eksepsjonelle og har erklært et ønske om verdensdominans.

 

Man trenger ikke se på informasjon fra utenfor propagandaland for å få med seg det. Man trenger kun å få med seg realiteten og sette sammen det som skjer for å skape seg et bilde av hva som faktisk foregår. De fleste gjør ikke det, de blir fortalt av propagandadirektører hva som foregår, uten å vurdere ting selv og uten å skape seg et eget bilde.

 

Det er helt åpenbart at USA driver verdenskrig. Du trenger ikke å se på mer enn landets egne uttalelser for å komme til samme slutning. Den totale mengden informasjon støtter helt klart at USA driver en verdenskrig.

 

Alle som ikke "er klar" over det er enten hjernevasket eller støtter den krigen.

Lenke til kommentar

 

Her ser vi flere brukere hevde at det er ok at menn går inn i kvinnegarderober for å se kvinner nakne, uten tillatelse fra kvinnene. Ikke bare det, "alle ville gjort det", "mannlig seksualitet er ok" (brukt som forsvar for Trump, altså at det er vanlig mannlig seksualitet å oppføre seg slik Trump angivelig har gjort). Motbydelig.

 

Jeg antar den andre halvdelen her som ikke har forståelse for at Trump vil gå inn i garderoben til flotte damer, er delvis eller fullstendig homoseksuelle.

 

 

Du har inntrykk av at anstendige menn som har blitt ordntlig oppdratt må være homser fordi de ikke klasker damene på rumpa sånn uten videre liksom? hehehe, du er ikke snau.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stadig vekk dras konspirasjonsteoretiker-kortet, men faktum er at verden har behov for såkalte konspirasjonsteoretikere for å få slutt på de kriminelle gangsterne som regjerer. Det er de som har bruk for det begrepet til å latterliggjøre med, eller forsøk på ufarliggjøre.

Verden er full av falseflags og psyops som folket på ingen måte fortjener. Så ta vel i mot sannhetsjegerne som faktisk bryr seg om galskapen og ikke lar seg lure.

Dessverre , om du tror konspirasjonsteoretikere er sannhetsjegere, da har du misforstått ganske fundamentalt. Om det er noen som er det motsatte av sannhetsjegere så er det konsparanoia gjengen. Fakta betyr null og niks for disse. For dem er "fakta" det de selv oppkonstruerer i hodene sine. At de kanskje ser på seg selv som noen slags "sannhetsjegere" forandrer ikke fakta.

Lenke til kommentar

 

 

Her ser vi flere brukere hevde at det er ok at menn går inn i kvinnegarderober for å se kvinner nakne, uten tillatelse fra kvinnene. Ikke bare det, "alle ville gjort det", "mannlig seksualitet er ok" (brukt som forsvar for Trump, altså at det er vanlig mannlig seksualitet å oppføre seg slik Trump angivelig har gjort). Motbydelig.

 

Jeg antar den andre halvdelen her som ikke har forståelse for at Trump vil gå inn i garderoben til flotte damer, er delvis eller fullstendig homoseksuelle.

 

 

Du har inntrykk av at anstendige menn som har blitt ordntlig oppdratt må være homser fordi de ikke klasker damene på rumpa sånn uten videre liksom? hehehe, du er ikke snau.

 

 

Haha, nei. Jeg snakket om menn som benekter naturlige mannlige drifter og ønsker om å se flott damer nakne. Alle menn vil det. De som benekter det...

 

Jeg snakket ikke om disiplin og høflighet. Jeg har jo tidligere sagt at Trump manglet disiplin og høflighet når han gikk inn i garderoben, forutsatt at historien faktisk stemmer da, og ikke bare er mer antidemokratisk søppelpropaganda.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

 

 

Her ser vi flere brukere hevde at det er ok at menn går inn i kvinnegarderober for å se kvinner nakne, uten tillatelse fra kvinnene. Ikke bare det, "alle ville gjort det", "mannlig seksualitet er ok" (brukt som forsvar for Trump, altså at det er vanlig mannlig seksualitet å oppføre seg slik Trump angivelig har gjort). Motbydelig.

 

Jeg antar den andre halvdelen her som ikke har forståelse for at Trump vil gå inn i garderoben til flotte damer, er delvis eller fullstendig homoseksuelle.

 

 

Du har inntrykk av at anstendige menn som har blitt ordntlig oppdratt må være homser fordi de ikke klasker damene på rumpa sånn uten videre liksom? hehehe, du er ikke snau.

 

 

Haha, nei. Jeg snakket om menn som benekter naturlige mannlige drifter og ønsker om å se flott damer nakne. Alle men vil det. De som benekter det...

 

Jeg snakket ikke om disiplin og høflighet. Jeg har jo tidligere sagt at Trump manglet disiplin og høflighet når han gikk inn i garderoben, forutsatt at historien faktisk stemmer da, og ikke bare er mer antidemokratisk søppelpropaganda.

 

Det er hans egne ord, ut av hans egen munn, i interview med Howard Stern. 

Endret av xRun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...