Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Clinton gir fire nye år med samme tralten som før. Trump gir håp. Om Change, som Obama vant valget på, men aldri ble noe av. Hva slags change Trump representerer, er folk usikre på, det viktigste er at det blir change, for nå er folk lei.

 

Forandring i seg selv er bra? På tross av at alle piler nå peker oppover med tanke på økonomi og arbeidsløshet? Er dette sånn Trump logikk du har plukket opp på bedehuset?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Gleder meg allerede til å dra en "i told you so" når Clinton skaper mer krig og konflikt rundt om i verden... :)

 

Ja dere er flere som onanerer til tanken om atomkrig her, veldig produktivt.. :roll:

 

Ja når såpass mange klarer å ignorere varseltegnene så får dem bare ha det så godt.. :)

 

 

Du regner med å gå klar ved en hypotetisk atomkrig? Føler du har fått tenkt ordentlig igjennom dette?  :idea:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ja når såpass mange klarer å ignorere varseltegnene så får dem bare ha det så godt.. :)

 

Du regner med å gå klar ved en hypotetisk atomkrig? Føler du har fått tenkt ordentlig igjennom dette?  :idea:

 

 

Nope, men det vil jo ikke Clinton supporterne heller gjøre.. :) så det er jo noe.

Lenke til kommentar

Å synes atomkrig er toppers fordi det også går utover meningsmotstandere er virkelig et tegn på god dømmekraft...

 

AtW

 

Jeg sier ikke at det er en god ting.. :) bare sier at folk ikke må bli overasket når Clinton starter mer konflikt her i verden.

 

Og når hun gjør det så har jeg reservert retten allerede nå til å si "told you".. ikke noe mer.. :)

Lenke til kommentar

Det er bare en konklusjon å trekke ut av en påstand, nemlig at systemet er så dårlig det er mulig å være i dag i USA. En ekstremt kunnskapsløs ting å si.

Er det Trump eller er det Clinton som representerer systemet som er så dårlig?

 

Forandring i seg selv er bra? På tross av at alle piler nå peker oppover med tanke på økonomi og arbeidsløshet? Er dette sånn Trump logikk du har plukket opp på bedehuset?

Du, som hverken forstår liberalisme eller den kristne tro, hvordan kan du si noe som helst om disse tingene?

 

Pilene pekte oppover i Norge også etter krigen, likevel fant sosialistene det "lurt" å rasjonere alt mulig, mens andre land blomstret i velstand. Pilene pekte "litt" brattere oppover der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er bare en konklusjon å trekke ut av en påstand, nemlig at systemet er så dårlig det er mulig å være i dag i USA. En ekstremt kunnskapsløs ting å si.

Er det Trump eller er det Clinton som representerer systemet som er så dårlig?

 

Forandring i seg selv er bra? På tross av at alle piler nå peker oppover med tanke på økonomi og arbeidsløshet? Er dette sånn Trump logikk du har plukket opp på bedehuset?

Du, som hverken forstår liberalisme eller den kristne tro, hvordan kan du si noe som helst om disse tingene?

 

Pilene pekte oppover i Norge også etter krigen, likevel fant sosialistene det "lurt" å rasjonere alt mulig, mens andre land blomstret i velstand. Pilene pekte "litt" brattere oppover der.

 

 

Det er jo obama, iogmed at han er president i dag, og du påstår ting kun kan bli bedre. Med påstanden er like tåpelig okke som.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er jo obama, iogmed at han er president i dag, og du påstår ting kun kan bli bedre. Med påstanden er like tåpelig okke som.

Det må du dokumentere at jeg har påstått. Eller driver du med stråmenn igjen?

 

Jeg har sagt at forandring er av det gode, så fremt dette skjer innen rammene av demokrati og menneskerettigheter. Hvorvidt forandring er til det bedre, er opp til øyet som ser. La meg i den forbindelse minne deg om at i et demokrati er det folkeflertallet som avgjør akkurat det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du sa all forandring var til det bedre, sålenge det var innenfor demokratiets ramme, en ekstremt tåpelig og lite reflektert påstand, som helt åpenbart ikke er sann.

Har du problemer med det norske språk? At noe er av det gode eller bra, er ikke det samme som at det er til det bedre.

 

Her har jeg sitert mine to innlegg. Værsågod, vis meg hvor jeg har sagt det du påstår.

 

Du fremstår både frekk og mindre begavet slik du driver på.

 

Clinton gir fire nye år med samme tralten som før. Trump gir håp. Om Change, som Obama vant valget på, men aldri ble noe av. Hva slags change Trump representerer, er folk usikre på, det viktigste er at det blir change, for nå er folk lei.

 

 

 

Du kan ikke i full alvor mene at all "change" er bra uansett hva det er.

Jo, så lenge det er innenfor demokratiets rammer. Det sørger det amerikanske systemet for med sine checks and balances. Helst også innenfor menneskerettighetenes rammer, men der er USA tverr.

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

OK, du har vansker med det norske språk. Utlending?

 

"forandring er bra" er noe helt annet enn "bra forandring"

 

Så om en forandring er bra, så er det ikke en bra forandring? Er det det du prøver å si? Selv om man kan argumentere for at det er en nyanseforskjell i utsagnene, så vil en "forandring er bra"-situasjon alltid være en "bra forandring" situasjon. Og selv om men ikke engang mener det er utsagnet like fullt idiotisk, uansett hvem at de to du mener.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg blir alltid like overrasket over at folk ikke forstår at Trump har varig svekkede sjelsevner -- mens Hillary Clinton faktisk er en helt normalt fungerende person.

"Hun er etterforsket for å ha konfidensielle eposter på en privat server som var kryptert, sikret og aldri lekket eposter -- og burde sitte i fengsel!"
For å ha konfidensielle eposter på en kryptert server som aldri ble hacket?
Jeg ser ikke rettferdigheten i å straffe noen for å ha en sikker og kryptert serverløsning.

"FBI er kjøpt og betalt!"
"Media er kjøpt og betalt!"

Eller kanskje de faktisk gjør jobben sin?
Hvorfor i helvete ville noen oppegående mennesker støttet Trump, egentlig..?

Er det greit at han er en notorisk løgner som i BESTE fall lyger konsekvent fordi han rett og slett ikke forstår bedre?

Fyren burde hatt en psykriatrisk evaluering før han fikk lov til å stille som presidentkanidat.
...

Ikke at diagnosert narcissitisk personlighetsforstyrrelse -- pluss pluss -- ville forandret meningen til noen som stemmer på ham, men...
Og dette handler ikke engang om valget -- men om Trump som person og leder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...