Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?

Anbefalte innlegg

Helt normal, mannlig heteroseksualitet inkluderer ikke pedofili! (Det er vel ikke pedofili det heter for 14 åringer, men ærlig talt bryr jeg meg fint lite om hva uttrykket er, poenget vedvarer.)

Ser du ned på pedofile? De kan spyttes på, forfølges, brennes på bål? Har de, eller har de ikke de samme rettigheter som deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, enten er du vel homo ellers er du imot ærlighet. Det virker som folk som seg synes det er best om alle undertrykker sine naturlige lyster og naturlige oppførsel og ender opp med hjernepropp.

Jeg synes vi skal kultivere naturlig menneskelig oppførsel heller enn å late som den ikke eksisterer og undertrykke folks tankefrihet til den grad at de lever i et tanketyranni. Men det er ikke spesielt overraskende at du støtter tanken om tanketyranni.

Det er synd at alt går an i bakvendtland. Man skulle ønske at verden heller forholdt seg til internasjonal lov, at politikere fortalte sannheten, at folkets vilje var rådende og at man utviklet sterkere moral og bedre intelligens med tiden. Dessverre er det slik i bakvendtland nå at internasjonal lov ikke lenger eksisterer, at politikere er lystløgnere, at folkets vilje er irrelevant, at moral forfaller og at folk blir dummere og dummere for hver eneste uke som går.

Trist utvikling. At vi allerede er der idiocracy som film skildrer idag, hadde jeg aldri trodd når jeg så filmen i 2007. Da var folk fortsatt vel bevarte, hadde fortsatt fornuft og tenkte gjennom ting. Samfunnet som nå har tredt frem er hjerneløst. Det kan vel hende at fremtidig forskning finner ut at mobiler smeltet hjernene til folk hvis vi i det hele tatt har forskning igjen på et høyt nivå om 10-20 år.

Ment med det er jo at dummheten i samfunnet og det totalt hjernefraværet sammenfaller mystisk tett med introduksjonen av Iphone og utvilling av "smart" telefoner, som bare virker å ha gjort folk dumme i hodet.

Konklusjonen din er altså at mennesker nå blir akutt mindre intelligente nå som teknologitoget aldri har gått fortere, informasjonflyt og kunnskapsnivå overlegent alt hva sett i tidligere tider.

Når jeg leser innleggene dine her og gløtter bort på Trump, så lurer jeg på om jeg tildels må si meg enig i det.

Lenke til kommentar

Helt normal, mannlig heteroseksualitet inkluderer ikke pedofili! (Det er vel ikke pedofili det heter for 14 åringer, men ærlig talt bryr jeg meg fint lite om hva uttrykket er, poenget vedvarer.)

Ser du ned på pedofile? De kan spyttes på, forfølges, brennes på bål? Har de, eller har de ikke de samme rettigheter som deg?

Jeg sier pedofili ikke er ordinært, og inngår på ingen måte i ordinær, mannlig heteroseksualitet. Ikke noe mer. Du påsto annet.

Endret av Drunkenvalley
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste kvinner ville nok syntes det var litt OK om Brad Pitt eller Beckham kysset kvinner de hilste på på munnen. De fantaserer om det, faktisk. Kvinnene, altså.

Det var poenget til Trump, at kjendiser, ikke alle, men mange, kan gjøre ting med kvinner som andre ikke kan, og at kvinner ønsker det. Det var vare en sannferdig virkelighetsbeskrivelse. Alle kjendiser kan fortelle dette.

Hvordan kan du innbille deg at meningene dine samsvarer med den kristne tro?

Jeg er ikke kristen, men min familie er det, og de er helt i sjokk da jeg viste dem det du skriver her.

Kan ikke se at det jeg skriver der har noe som helst med den kristne tro å gjøre. Jeg driver ikke forkynnelse her, men skriver om politikk. Det er du som trekker inn religion.

Og nei, de fleste kvinner ville ikke likt dette.

Snakker du på vegne av "de fleste kvinner"?

Og det pisset du skriver om "kjærlighet" fordi man tror på gud av alle ting, hvem mener du fortjener medmenneskelig kjærlighet, alle andre hvite heterofile menn?

Kjærlighet er ikke noe man gjør seg fortjent til.

Lenke til kommentar

Jeg sier pedofili ikke er ordinært, og inngår på ingen måte i ordinær, mannlig heteroseksualitet.

Er pedofili unormalt? Eller er det like "normalt" som homoseksualitet?

Nå begynner snart selv Zeebra å rynke på nesa av deg her, du er helt ute å sykler med den kvasi liberalismen din. Voksne har ingenting med barn og deres evnt seksualitet å gjøre og ett godt tips er å aldri begynne å forsvare de som ikke respekterer dette.

Tråden her har kjørt off-pist i hele dag...

• Liker 1
Lenke til kommentar

If Democrats gain control of Washington... if Democrats gain control of Congress...

Det kan se ut som Ryan er klar over hva resultatet av Trump kan bli, selv om Trump ikke har innsett det enda. Fortsetter det som nå vil R i beste fall kun tape presidentvalget, men i verste fall både senatet og Huset også.

Breaking: Ny anklager mot Trump har stått frem med fullt navn: Kristen Anderson.

https://www.washingtonpost.com/politics/woman-says-trump-reached-under-her-skirt-and-groped-her-in-early-1990s/2016/10/14/67e8ff5e-917d-11e6-a6a3-d50061aa9fae_story.html?hpid=hp_hp-top-table-main_no-name%3Ahomepage%2Fstory

Som sagt:

Trump er åpenbart en stor fan av safe spaces ...

Apropos spaces; Det skulle ikke forundre meg om gårsdagens hardnakkede benektelser og søksmål-sabelrasling igjen provoserer flere som har erfart konsekvensene av å forville seg inn i et uskiltet Trump-space til å omsider ta belastningen med å stå frem offentlig og fortelle sine historier også. Begynner å ligne et Cosby-skred.
Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke en som har nok kunnskap om USA sin politikk, men bare tanken at et så stort land som har så stor innflytelse skal bli representert av Donald Trump er trist. Dessverre har jeg ikke et veldig mye bedre inntrykk av fruen som er det andre sannsynlige valget.
Hvordan i all verden har de klart å gjøre det slik at disse to menneskene er de som har endt opp som valgene USA har? De må vel ha noen bedre representanter på de antall millioner mennesker de har å velge mellom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Flere innlegg har blitt slettet. Vennligst diskuter sak, og ikke person. Det blir ikke belønnet! Reaksjoner på moderatorhandlinger tas på PM med undertegnede eller vårt tilbakemeldingsforum, og ikke i denne tråden!

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Normale og mentalt sunne mennesker regulerer sine handlinger gjennom moral og holdninger. Det er dysfunksjonelt og skadelig å regulere handlinger gjennom å undertrykke og tabubelegge tanker. Den som gjør det, er en tikkende bombe.

Vi er ikke uenige der, men jeg vet du ønsker å påstå her at 14 åringer er kosher som følge av dette, iogmed at det var dette du pushet på om for minutter siden, og det er der jeg mener du tar fundamentalt feil.

Lenke til kommentar

Beklager.

Personlig mener jeg følgende om presidentvalget:

• Det er tåpelig å skylde på Hillary Clinton for hva Bill Clinton har gjort eller gjør, med mindre det kan bevises at hun er direkte innvolvert i situasjonen.
  • Hillary Clinton er karrierepolitiker. Jeg forventer ikke stort av henne. Antakelig bare mer Obama, forkledd som kvinne.
  • Trump er en svindler. Han er rasistisk, sexist og en gjennomført svak person. Han har ingen peiling på (lovlig) økonomi, og lever kun på et merke - seg selv. Dette merket syns jeg er ubegripelig har noen verdi i det hele tatt. Mannen er direkte kvalmende. Han er en fuckings Oompa Loompa, for herrens skyld!
  • Epost-skandalen til Hillary Clinton er en kriminell skam.
  • Bernie Sanders skulle vært kandidaten.

Så ja, jeg har lite til overs med ene eller andre av de aktuelle kandidatene per i dag. De kan brenne begge to. Men Trump har fortjent seg et spesielt sted i helvete, om det eksisterer.

Trump er FrP skrudd til... ikke 11. Mer 103. Han er karrierekriminell og en skam for menneskeheten.

Hva forventer jeg om han blir president? At noe kommer til å gå veldig galt. Mange ser for seg at han ikke kommer til å oppnå noe. At han vil bare vil være en frontfigur, men det nekter jeg tro at Donald Trump vil akseptere. Hvis han ikke får viljen sin som president vil han gjøre forsøk på drastiske handlinger. Han vil gjøre noe så gjennomført dumt som enten får han drept, eller får til noe som kun gjør Amerika vondt.

Lenke til kommentar

Vendela Kirsebom brukes nå som sannhetsvitne over hvor fæl fyr Trump er. Les Nettavisen og bli sjokkert: - Han snakket om kvinnebryst hele kvelden. Deretter leser du intervjuet med Kirsebom i Dagbladet for en uke siden. Først husker hun ikke episoden i det hele tatt. Ikke fordi den var en traumatisk hendelse som er fortrengt, men fordi det ikke var noe spesielt bemerkelsesverdig med den. Så sier hun noe viktig som utelates i andre gjengivelser:

Kirsebom ser ikke bort ifra at Trumps noe plumpe og mannssjåvinistiske utsagn på korrespondentmiddagen kan ha blitt ytret med et snev av humor.

- Det var kanskje en morsom tvist i det hele, men det ble litt mye - noe man jo også kan si om ham i dag.

Tydeligvis mange naive fjols her som ikke skjønner hvordan media og amerikansk valgkamp fungerer.

Lenke til kommentar

Hadde Trump nedverdiget seg til å gjøre ganske alminnelig oppo research på seg selv som kandidat, slik andre kandidater gjør på seg selv i tillegg til motparten, så hadde kampanjen vært forberedt på disse tingene. Men han er kaptein på egen skute, og han tillater ingen å fortelle ham hva som er nødvendig, for han er så sjef at ingen andre har sett makan til sjef i historien. 

Ikke gjorde han oppo, ikke hadde han ground game, ikke hadde han stab, og knapt med penger fordi han var så rik atte. Mannen er ute av stand til å drive en kampanje, og de profesjonelle som etterhvert ble innleid lytter han sjelden til. Da går det som det går.

Kan vedde 5 do-besøk på at Clinton har et båtlass oppo på Trump, men har sluppet å bruke det fordi skjelettene til denne loseren ramler ut av skapet helt av seg selv.

Edit: dobe

Endret av xRun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...