Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

 

 

Dobbeltmoral. Alle menn vet at det er uærlig å påstå at de ikke ville ønsket å gjøre det samme. Å gå inn i miss universe garderoben er selvsagt noe alle menn hadde ønsket å gjøre. Om de hadde gjort det presentert med muligheten eller ikke, er nok opp til selvkontroll, ikke tankekontroll.

 

Jeg ser ikke noe galt i å gå inn i miss universe garderoben. Det er noe alle menn drømmer om.

 

:eek:

 

Jeg håper forklaringen din er at du ikke kan lese nå...

 

Hæ?

 

Jeg mente hva jeg sa. Det er naturlig for menn å ønske å se kvinner nakne. Å se miss universe kvinner nakne er jo spesielt interessant.

 

 

Helt normalt for voksne menn å gå inn i garderoben til 14-åringer.....

 

Miss Teen USA is a beauty pageant run by the Miss Universe Organization for girls starting at age 14.

 

 

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/10/12/former-miss-teen-usa-contestants-claim-donald-trump-walked-in-on/

 

https://www.bustle.com/articles/189281-these-new-donald-trump-allegations-about-miss-teen-usa-dressing-rooms-are-seriously-creepy

 

Nja, altså, missforstod og antok i ettertid at de var i alderklassen 16-19. Men, tja. Hva er problemet her EGENTLIG? Er ikke problemet at miss teen faktisk eksisterer?

 

I moderne samfunn er 14 år gamle jenter forbi puberteten alikevel. Selv har jeg problemer med å se forskjell på 14 og 18 år gamle jenter i dagens samfunn.

 

Å se en gjeng unde damer nakne er jo interessant det også. Ok, ja, litt creepy når de er helt ned til 14 år, men ikke spesielt. Det er jo som sagt naturlig for en mann å ville se flotte unge damer nakne.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Dobbeltmoral. Alle menn vet at det er uærlig å påstå at de ikke ville ønsket å gjøre det samme. Å gå inn i miss universe garderoben er selvsagt noe alle menn hadde ønsket å gjøre. Om de hadde gjort det presentert med muligheten eller ikke, er nok opp til selvkontroll, ikke tankekontroll.

 

Jeg ser ikke noe galt i å gå inn i miss universe garderoben. Det er noe alle menn drømmer om.

 

:eek:

 

Jeg håper forklaringen din er at du ikke kan lese nå...

 

Hæ?

 

Jeg mente hva jeg sa. Det er naturlig for menn å ønske å se kvinner nakne. Å se miss universe kvinner nakne er jo spesielt interessant.

 

 

Det betyr da for faen ikke at man drømmer om å gå i noens garderobe, eller ikke synes det er noe galt med det.

 

AtW

 

Nja, er ikke helt enig i det. Jeg kunne selv tenkt med å spasere inn i diverse damegarderober. Deilig med nakne damer.

 

Menneskelig samfunn viser jo at det er naturlig. Idag er det stadig større problemer med ungdommer som rigger opp skjulte kamera i jentegarderoben for å se jentene nakne. Det er helt naturlig. Å drive med slik når man er ment å være voksen er en annen ting. Å filme er ulovlig, men å spasere inn i en damegarderobe fullt av deilige nakne damer er helt toppers det.

Lenke til kommentar

 

Jeg er sterkt pro-Amerikansk og ja, jeg er veldig ivrig når det kommer til USA fordi de spiller en skrekkelig rolle i verden, tar opp altfor mye plass og fordi landet er i en dyp krise. For en pro-Amerikansk person å sitte passivt ved å se på dette hadde vært en tragedie. For en verdensborger for meg å ikke ytre meg med høy røst når jeg ser globale overgrep kontinuerlig av et løgnerland i forfall som ødelegger seg selv og resten av verden, da må jeg si ifra. Og ja, så lenge ting er så fryktelig som nå, så står USA soleklart øverst på agendaen.

 

Du er helt blind i forhold til USA og ser ikke realiteten. Du forsvarer masse fryktelige ting og du forsvarer et USA i forfall. Om du bevisst eller ubevisst er anti-Amerikansk vet jeg ikke, men du er iallefall anti-Amerikansk, fordi du ikke bryr deg om hva som er best for USA. Jeg bryr meg om det som er best for USA, jeg bryr meg om det som er best for verden og jeg bryr meg særskilt mye om hva som er best for Europa. Om noe står høyere på agendaen min enn USA, så er det nok Europa. Men det er en helt annen type kamp, det er ikke en kamp mot ondskap, det er en kamp for forbedring, for uavhengighet fra USA og hvordan vi kan og bør utvikle oss fremover.

 

 

Og i bakvendt land der hvor alt går ann.. :fun:

 

Uansett, her har vi en av dine meningsfeller, kan det tenkes at når meningene dine sammenfaller slike brøhuer at du burde revurdere og heller høre litt på oss andre?

 

https://www.youtube.com/watch?list=PLxz-E8oobCInhplJ5XWFdvfp6TiqIRRgu&v=Rrsk5t4h8fo

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er sterkt pro-Amerikansk og ja, jeg er veldig ivrig når det kommer til USA fordi de spiller en skrekkelig rolle i verden, tar opp altfor mye plass og fordi landet er i en dyp krise. For en pro-Amerikansk person å sitte passivt ved å se på dette hadde vært en tragedie. For en verdensborger for meg å ikke ytre meg med høy røst når jeg ser globale overgrep kontinuerlig av et løgnerland i forfall som ødelegger seg selv og resten av verden, da må jeg si ifra. Og ja, så lenge ting er så fryktelig som nå, så står USA soleklart øverst på agendaen.

 

Du er helt blind i forhold til USA og ser ikke realiteten. Du forsvarer masse fryktelige ting og du forsvarer et USA i forfall. Om du bevisst eller ubevisst er anti-Amerikansk vet jeg ikke, men du er iallefall anti-Amerikansk, fordi du ikke bryr deg om hva som er best for USA. Jeg bryr meg om det som er best for USA, jeg bryr meg om det som er best for verden og jeg bryr meg særskilt mye om hva som er best for Europa. Om noe står høyere på agendaen min enn USA, så er det nok Europa. Men det er en helt annen type kamp, det er ikke en kamp mot ondskap, det er en kamp for forbedring, for uavhengighet fra USA og hvordan vi kan og bør utvikle oss fremover.

 

 

Og i bakvendt land der hvor alt går ann.. :fun:

 

Uansett, her har vi en av dine meningsfeller, kan det tenkes at når meningene dine sammenfaller slike brøhuer at du burde revurdere og heller høre litt på oss andre?

 

https://www.youtube.com/watch?list=PLxz-E8oobCInhplJ5XWFdvfp6TiqIRRgu&v=Rrsk5t4h8fo

 

 

Ja, enten er du vel homo ellers er du imot ærlighet. Det virker som folk som seg synes det er best om alle undertrykker sine naturlige lyster og naturlige oppførsel og ender opp med hjernepropp.

 

Jeg synes vi skal kultivere naturlig menneskelig oppførsel heller enn å late som den ikke eksisterer og undertrykke folks tankefrihet til den grad at de lever i et tanketyranni. Men det er ikke spesielt overraskende at du støtter tanken om tanketyranni.

 

Det er synd at alt går an i bakvendtland. Man skulle ønske at verden heller forholdt seg til internasjonal lov, at politikere fortalte sannheten, at folkets vilje var rådende og at man utviklet sterkere moral og bedre intelligens med tiden. Dessverre er det slik i bakvendtland nå at internasjonal lov ikke lenger eksisterer, at politikere er lystløgnere, at folkets vilje er irrelevant, at moral forfaller og at folk blir dummere og dummere for hver eneste uke som går.

 

Trist utvikling. At vi allerede er der idiocracy som film skildrer idag, hadde jeg aldri trodd når jeg så filmen i 2007. Da var folk fortsatt vel bevarte, hadde fortsatt fornuft og tenkte gjennom ting. Samfunnet som nå har tredt frem er hjerneløst. Det kan vel hende at fremtidig forskning finner ut at mobiler smeltet hjernene til folk hvis vi i det hele tatt har forskning igjen på et høyt nivå om 10-20 år.

 

Ment med det er jo at dummheten i samfunnet og det totalt hjernefraværet sammenfaller mystisk tett med introduksjonen av Iphone og utvilling av "smart" telefoner, som bare virker å ha gjort folk dumme i hodet.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

"We're telling our sons its acceptable to humiliate women"

 

Derfor skal man stemme inn kona til en tidligere president som tydeligvis ikke har noe problem med at mannen hennes stapper sigarer i musa til kvinnelige ansatte ?

 

Du mener at han hadde Hillarys fulle støtte i utroskapet som fant sted og at hun ikke hadde noen problemer med det? Merkverdig hvordan ting henger i hop hos deg der på låven i bakvendtland.

 

 

Du syns ikke det er merkelig at hun valgte å fortsatt være sammen med Bill etter alle overgrepene han gjorde ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du mener at han hadde Hillarys fulle støtte i utroskapet som fant sted og at hun ikke hadde noen problemer med det? Merkverdig hvordan ting henger i hop hos deg der på låven i bakvendtland.

 

 

Du syns ikke det er merkelig at hun valgte å fortsatt være sammen med Bill etter alle overgrepene han gjorde ?

 

 

Det høres nesten ut som at du har fått for deg at det var hun som gjorde noe galt, men faktum er at hun har vist en fantastisk sterk karakter og ikke minst en voldsom lojalitet. Helt utrolig å gå igjennom alt det der med hevet hode og komme ut såpass sterk i andre enden. Om du ser på dette som ett svakhetstegn så skjønner jeg ingenting.

Lenke til kommentar

 

 

Du mener at han hadde Hillarys fulle støtte i utroskapet som fant sted og at hun ikke hadde noen problemer med det? Merkverdig hvordan ting henger i hop hos deg der på låven i bakvendtland.

 

 

Du syns ikke det er merkelig at hun valgte å fortsatt være sammen med Bill etter alle overgrepene han gjorde ?

 

 

Det høres nesten ut som at du har fått for deg at det var hun som gjorde noe galt, men faktum er at hun har vist en fantastisk sterk karakter og ikke minst en voldsom lojalitet. Helt utrolig å gå igjennom alt det der med hevet hode og komme ut såpass sterk i andre enden. Om du ser på dette som ett svakhetstegn så skjønner jeg ingenting.

 

Lojalitet for en fyr som voldtar og begår overgrep ?

 

Det virker bare litt rart å kalle seg en kvinneforkjemper når du velger å være gift til en mann som Bill.

Endret av geita_
Lenke til kommentar

Voldtar? Uskyldig til det motsatte er bevist i retten. Påstått voldtekt av Juanita Broaddrick, som også har sagt under ed at det ikke fant sted, som det aldri ble en rettsak av, for deretter å endre storyen sin igjen, noe Trump har null problem med å utnytte for sine egne formål og paradere dem foran kameraene før den andre debatten.

 

Både Trump og Bill Clinton har vært beskyldt for overgrep, begge har vært saksøkt for det, og begge har settlet. Men Bill er ikke en kandidat, Hillary er, og hun har aldri voldtatt noen, til tross for at enkelte av Trumps surrogater de siste dagene har prøvd å fortelle folk at hun skal ha fondlet kvinner, deriblant en flyvertinne. Det er BS.

 

Det som er underlig er at Trump-supporterne beskylder andre for dobbeltmoral, mens de er svært ivrig i å svartmale HRC for WJC sine feiltrinn da de ville ha ham ut av Det Hvite Hus, samtidig som de kjemper hardt for å putte inn i Det Hvite Hus en kandidat som har enda mer slike anklager mot seg. Å kalle andre dobbeltmoralsk da, vel... det er trippelmoralsk.  :rofl:

Endret av xRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er veldig rart å se på for oss som sitter utenfor og ser ned på dere trangsynte hjernevaskede. Du skulle bare visst hvor patetisk det er når dere hevder dere har rett og hever dere over andre mennesker, om så homofile, kvinner, andre minoriteter, u name it. Skam dere.

Du sier her rett ut at du ser ned på oss, i neste setning kritiserer du oss for å se ned på andre? Det skulle nesten ikke være mulig ...

 

Yes, du prøver faktisk å forsvare at en gammel mann forsøker å se unge jenter så unge som 14 år nakne. Helt normalt. Gratulerer med det klistremerket i boka...

 

Pussig hvordan du ikke ser den undertrykkende holdningen du har til helt normal, mannlig heteroseksualitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voldtar? Uskyldig til det motsatte er bevist i retten. Påstått voldtekt av Juanita Broaddrick, som også har sagt under ed at det ikke fant sted, for deretter å endre storyen sin igjen, noe Trump har null problem med å benytte seg av.

 

Både Trump og Bill Clinton har vært beskyldt for overgrep, begge har vært saksøkt for det, og begge har settlet. Men Bill er ikke en kandidat, Hillary er, og hun har aldri voldtatt noen, til tross for at enkelte av Trumps surrogater de siste dagene har prøvd å fortelle folk at hun skal ha fondlet kvinner, deriblant en flyvertinne. Det er BS.

 

Det som er underlig er at Trump-supporterne beskylder andre for dobbeltmoral, mens de er svært ivrig i å svartmale HRC for WJC sine feiltrinn etter at han bla. ble impeached, samtidig som de kjemper hardt for å få valgt en kandidat som har enda mer slike anklager mot seg. Å kalle andre dobbeltmoralsk, vel... det er trippelmoralsk.  :rofl:

 

Stappet fortsatt en sigar i musa til Lewinsky og har ikke helt oversikt over antallet på kvinner som kan fortelle om sine erfaringer med Bill men vet det er mange.. :)

 

Bare syns det er rart at noen kaller seg for en kvinneforkjemper når de er gift (og har vært gift lenge) med en slik fyr, syns du ikke ?

Lenke til kommentar

De fleste kvinner ville nok syntes det var litt OK om Brad Pitt eller Beckham kysset kvinner de hilste på på munnen. De fantaserer om det, faktisk. Kvinnene, altså.

 

Det var poenget til Trump, at kjendiser, ikke alle, men mange, kan gjøre ting med kvinner som andre ikke kan, og at kvinner ønsker det. Det var vare en sannferdig virkelighetsbeskrivelse. Alle kjendiser kan fortelle dette.

Hvordan kan du innbille deg at meningene dine samsvarer med den kristne tro?

Jeg er ikke kristen, men min familie er det, og de er helt i sjokk da jeg viste dem det du skriver her. 

 

Og nei, de fleste kvinner ville ikke likt dette.

Du har et så skrudd syn på kvinner at jeg begynner å lure på om du prøver å tråkke andre ned for å føle deg bedre. Og det pisset du skriver om "kjærlighet" fordi man tror på gud av alle ting, hvem mener du fortjener medmenneskelig kjærlighet, alle andre hvite heterofile menn?

 

Anyway, jeg får bare akseptere at det finnes folk med så snodige meninger der ute. Men det er pga slike ekstreme meninger som dine at jeg er glad det finnes ekstreme feminister som kan "counter it".

Og ikke minst fornuftige ateister..

 

Begynner også å tro at du ikke kjenner noen kvinner i det virkelige liv, og at "kvinne" bare er et fjernt begrep som du ser på TV. Litt som en rase av romvesener som du gjør deg opp masse meninger om, men som aldri vil være en del av livet ditt.

Endret av Kablam
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lewinsky var en consenting adult, men etterspillet ble veldig pinlig, ubehagelig, og stort oppstyr rundt det for alle de involverte og hele landet. Det gjør ham ikke til en voldtektsmann. Velg dine ord med ørlite mer omhu enn det.

 

 

 

Nei, kanskje ikke.

 

Men listen er såpass lang at varsellampene burde lyse for fullt når det gjelder Clinton familien.

 

How Many Women Has Bill Clinton Allegedly Sexually Abused? At Least Fourteen.

Lenke til kommentar

 

Det er veldig rart å se på for oss som sitter utenfor og ser ned på dere trangsynte hjernevaskede. Du skulle bare visst hvor patetisk det er når dere hevder dere har rett og hever dere over andre mennesker, om så homofile, kvinner, andre minoriteter, u name it. Skam dere.

Du sier her rett ut at du ser ned på oss, i neste setning kritiserer du oss for å se ned på andre? Det skulle nesten ikke være mulig ...

 

Yes, du prøver faktisk å forsvare at en gammel mann forsøker å se unge jenter så unge som 14 år nakne. Helt normalt. Gratulerer med det klistremerket i boka...

 

Pussig hvordan du ikke ser den undertrykkende holdningen du har til helt normal, mannlig heteroseksualitet.

 

 

Helt riktig, jeg ser ned på rasister, homofobe og religiøse. 

 

Og hva er felles for dem? Jo, ingen er medfødt, alle er standpunkt som kan velges og velges bort.

 

Men så var det hva disse dere tillater dere å se ned på har til felles, altså homofile, kvinner og mennesker med annen etnisitet.. 

 

Regner med at du ser forskjellen og allerede har begynt å skamme deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...