Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

 

Du dømmer meg for noe jeg ikke er. Det er ingen religiøs hypnose, det er en uavhengig analyse av samfunnet basert på egne verdier, egne tanker og logisk innblikk i hva som skjer i samfunnet i disse dager.

Jeg går heller aldri i kirken, og er ikke medlem av noen menighet eller noen organisasjon. Vi har sammenfallende synspunkter på en del forhold, det har vi altså kommet frem til uavhengig av hverandre. Du må være veldig smart. :D

 

 

Å gosj, de gærne har det godt.. Det er ett paradoks at man sitter i en fantasiverden og faktisk dømmer andre ekte mennesker som lever i den virkelige verden utifra en historie dere selv vet ikke kan bevises og som er så far fetched at man må velge å tro på det?

 

Det er veldig rart å se på for oss som sitter utenfor og ser ned på dere trangsynte hjernevaskede. Du skulle bare visst hvor patetisk det er når dere hevder dere har rett og hever dere over andre mennesker, om så homofile, kvinner, andre minoriteter, u name it. Skam dere.

 

 

:rofl:

 

Det var dagens. Ekte mennesker du og "virkelige" verden. Du er jo totalt styrt av vestlige politikere og vestlige medier og informasjonssamfunn til den grad at du ikke har en eneste uavhengig tanke. Det store spørsmålet er jo om du faktisk lever i det hele tatt eller bare er en automatisert del av et system uten noe som helst frihet eller uavhengighet. Er man da et "ekte" menneske? Eller er man bare død? Så snakke om å være hjernevasket får du heller ta i en diskusjonsrunde med deg selv.

 

Å pålegge andre meninger de ikke har virker å være et symptom som er typisk for mennesker som er automatstyrt og ikke kan tenke og handle på eget initiativ. Å ikke faktisk evne å ta til seg informasjon annet enn det som passer med oppdatering av autopilotprogrammet er noe dere alle har til felles.

 

Hadde man ikke visst bedre skulle man tro du var en skuespiller hyrt av USA hvor alt du sier og gjør er basert på et skript. Det samme går igjen ikke bare for din del, men andre som er som deg også.

 

Det kan nok være rimelig surt å ikke leve, mens man i virkeligheten kun tror man lever.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ignorer Zeebra. I og med at Zeebra ikke kan utdype hvilke rettigheter homofile har som andre ikke tydeligvis har er det nok kun et troll. Typisk trekk ved trolling er å være vag og kun rile opp andre for moro.

 

Jeg har diskutert dette mange ganger, og diskusjonshistorien min er ikke skjult. Det hele handler vel om at jeg støtter likhet i loven for homofile og partnerskapsordningen for homofile. Men hva de holder på med foruten for det får jo være noe de holder på med bak lukkede dører heller enn å forsøke å trøkke det i trynet på hele samfunnet og forsøke å hjernevaske samfunnet i homofil ønsketenkning. At de føler seg mindreverdt er ikke resten av samfunnets problem når de har samme rettigheter og er like for loven, det er deres egen feil, noe de bør ta tak i heller enn å påføre resten av samfunnet de samme problemene.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Jeg har bodd i 7 forskjellige delstater rundt landet. Akkurat nå bor jeg i sørvest Ohio

Fin stat det såvidt jeg vet. Litt lik Norge på en del punkter.. Stor stat, ikke så tett bebygget og samme type klima.

 

Selv har jeg bodd i Florida. Hadde jeg skulle bo i USA idag anser jeg nok Alaska eller Montana for å være favorittstatene mine eller plasser jeg kunne tenkt meg å bo.

 

(ikke for å høres altfor Norsk ut dog)

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Det er faktis du som troller her. Jeg har forklart min mening. OM du tror konkrete eksempler er det viktige her så er det jo ikke det.

 

Vil du ha et konkret eksemple kan vi jo nevne homoparaden, som foregår i land hvor homofile har alle de rettighetene de tidligere har etterspurt. Hadde vi hatt en heteroparade eller manneparade hadde det nok blitt et enormt oppstyr i samfunnet.

 

Homofile i vestlige samfunne er egentlig bare masete og usikre. Kan de ikke bare være glad med det de har og forsøke å nyte sitt eget liv heller enn å forsøke å skape så mye oppstyr i andre sitt liv? De er jo som en gjeng desperat oppmerksomhetssyke.

Lenke til kommentar

:rofl:

 

Det var dagens. Ekte mennesker du og "virkelige" verden. Du er jo totalt styrt av vestlige politikere og vestlige medier og informasjonssamfunn til den grad at du ikke har en eneste uavhengig tanke. Det store spørsmålet er jo om du faktisk lever i det hele tatt eller bare er en automatisert del av et system uten noe som helst frihet eller uavhengighet. Er man da et "ekte" menneske? Eller er man bare død? Så snakke om å være hjernevasket får du heller ta i en diskusjonsrunde med deg selv.

 

Å pålegge andre meninger de ikke har virker å være et symptom som er typisk for mennesker som er automatstyrt og ikke kan tenke og handle på eget initiativ. Å ikke faktisk evne å ta til seg informasjon annet enn det som passer med oppdatering av autopilotprogrammet er noe dere alle har til felles.

 

Hadde man ikke visst bedre skulle man tro du var en skuespiller hyrt av USA hvor alt du sier og gjør er basert på et skript. Det samme går igjen ikke bare for din del, men andre som er som deg også.

 

Det kan nok være rimelig surt å ikke leve, mens man i virkeligheten kun tror man lever.

 

 

Jeg har ikke nevnt USA i ett rosende ordelag ett eneste sted her, såpass lite at jeg derimot har fått kjeft flere ganger av jjkoggan for min negativitet mot USA og valgsystemet deres, så hvordan i alle dager du har fått for deg det blir vel enda ett lite mirakel.

 

Det som vi heller kan undres litt over er hvordan i alle dager hatet ditt mot Amerika kan være så sterkt. Som jeg har tatt med deg før, det russiske propagandamaskineriet har ansatt 300 000 mennesker til å sitte world wide å spy ut anti-amerikansk/anti-vestlig hat, du er den eneste debattanten her inne jeg har møtt som er totalt ensidig og dermed etter alle solemerker er en av disse svin som er kjøpt og betalt for å fremme det totalitære. Med det bakteppet at du også flørter med katholismen så blir dette så jævlig stygt å bevitne at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Dere eier jo ikke skam og undergraver alle gode verdier vi har kjempet fram her i vesten av ytringsfrihet og likestilling m.m.

 

Og her har du, du kjenner deg sikkert igjen blant de hatefulle:

https://tv.nrk.no/serie/urix/NNFA53090616/06-09-2016#t=9m47s

Lenke til kommentar

Det er faktis du som troller her. Jeg har forklart min mening. OM du tror konkrete eksempler er det viktige her så er det jo ikke det.

 

Vil du ha et konkret eksemple kan vi jo nevne homoparaden, som foregår i land hvor homofile har alle de rettighetene de tidligere har etterspurt. Hadde vi hatt en heteroparade eller manneparade hadde det nok blitt et enormt oppstyr i samfunnet.

 

Homofile i vestlige samfunne er egentlig bare masete og usikre. Kan de ikke bare være glad med det de har og forsøke å nyte sitt eget liv heller enn å forsøke å skape så mye oppstyr i andre sitt liv? De er jo som en gjeng desperat oppmerksomhetssyke.

 

Du har ikke forklart din mening. Du har sagt homofile er et problem, men gir ingen eksempler hvordan. Du påstår de har mer rettigheter enn andre, men nekter utdype hvordan.  Osv. Mao troll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tydelig at det ikke bare er amerikanerne som har godt av å høre litt på Fru Obama:

 

[media]

 

"We're telling our sons its acceptable to humiliate women"

 

Derfor skal man stemme inn kona til en tidligere president som tydeligvis ikke har noe problem med at mannen hennes stapper sigarer i musa til kvinnelige ansatte ?

Endret av geita_
Lenke til kommentar

 

:rofl:

 

Det var dagens. Ekte mennesker du og "virkelige" verden. Du er jo totalt styrt av vestlige politikere og vestlige medier og informasjonssamfunn til den grad at du ikke har en eneste uavhengig tanke. Det store spørsmålet er jo om du faktisk lever i det hele tatt eller bare er en automatisert del av et system uten noe som helst frihet eller uavhengighet. Er man da et "ekte" menneske? Eller er man bare død? Så snakke om å være hjernevasket får du heller ta i en diskusjonsrunde med deg selv.

 

Å pålegge andre meninger de ikke har virker å være et symptom som er typisk for mennesker som er automatstyrt og ikke kan tenke og handle på eget initiativ. Å ikke faktisk evne å ta til seg informasjon annet enn det som passer med oppdatering av autopilotprogrammet er noe dere alle har til felles.

 

Hadde man ikke visst bedre skulle man tro du var en skuespiller hyrt av USA hvor alt du sier og gjør er basert på et skript. Det samme går igjen ikke bare for din del, men andre som er som deg også.

 

Det kan nok være rimelig surt å ikke leve, mens man i virkeligheten kun tror man lever.

 

Jeg har ikke nevnt USA i ett rosende ordelag ett eneste sted her, såpass lite at jeg derimot har fått kjeft flere ganger av jjkoggan for min negativitet mot USA og valgsystemet deres, så hvordan i alle dager du har fått for deg det blir vel enda ett lite mirakel.

 

Det som vi heller kan undres litt over er hvordan i alle dager hatet ditt mot Amerika kan være så sterkt. Som jeg har tatt med deg før, det russiske propagandamaskineriet har ansatt 300 000 mennesker til å sitte world wide å spy ut anti-amerikansk/anti-vestlig hat, du er den eneste debattanten her inne jeg har møtt som er totalt ensidig og dermed etter alle solemerker er en av disse svin som er kjøpt og betalt for å fremme det totalitære. Med det bakteppet at du også flørter med katholismen så blir dette så jævlig stygt å bevitne at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Dere eier jo ikke skam og undergraver alle gode verdier vi har kjempet fram her i vesten av ytringsfrihet og likestilling m.m.

 

Og her har du, du kjenner deg sikkert igjen blant de hatefulle:

https://tv.nrk.no/serie/urix/NNFA53090616/06-09-2016#t=9m47s

 

Standardsvar?

 

Jeg må jo nevne at jeg for det meste følger med på Norske medier. Men jeg er ikke ensidig i forhold til det.

 

Jeg er sterkt pro-Amerikansk og ja, jeg er veldig ivrig når det kommer til USA fordi de spiller en skrekkelig rolle i verden, tar opp altfor mye plass og fordi landet er i en dyp krise. For en pro-Amerikansk person å sitte passivt ved å se på dette hadde vært en tragedie. For en verdensborger for meg å ikke ytre meg med høy røst når jeg ser globale overgrep kontinuerlig av et løgnerland i forfall som ødelegger seg selv og resten av verden, da må jeg si ifra. Og ja, så lenge ting er så fryktelig som nå, så står USA soleklart øverst på agendaen.

 

Du er helt blind i forhold til USA og ser ikke realiteten. Du forsvarer masse fryktelige ting og du forsvarer et USA i forfall. Om du bevisst eller ubevisst er anti-Amerikansk vet jeg ikke, men du er iallefall anti-Amerikansk, fordi du ikke bryr deg om hva som er best for USA. Jeg bryr meg om det som er best for USA, jeg bryr meg om det som er best for verden og jeg bryr meg særskilt mye om hva som er best for Europa. Om noe står høyere på agendaen min enn USA, så er det nok Europa. Men det er en helt annen type kamp, det er ikke en kamp mot ondskap, det er en kamp for forbedring, for uavhengighet fra USA og hvordan vi kan og bør utvikle oss fremover.

 

Det er ikke opp til meg å si hvordan USA skal utvikle seg, men det er opp til alle å vise fing til USA når de driver groteske aktiviteter verden rundt, og det er ikke kun opp til Amerikanere å helle en kald bøtte vann over USA når de er i totalt forfall, slik at de kan våkne opp og utvikle seg i en bra retning heller enn en negativ retning.

 

Men disse tingene har jeg forklart til deg mange ganger, men du evner jo ikke å behandle informasjon fra folk som ikke er på samme autopilotprogram som deg selv.

Lenke til kommentar

Du har ikke forklart din mening. Du har sagt homofile er et problem, men gir ingen eksempler hvordan. Du påstår de har mer rettigheter enn andre, men nekter utdype hvordan.  Osv. Mao troll.

Jeg har aldri sagt homofile er et problem. Jeg har sagt at homofiles oppførsel og rolle i dagens samfunn er et problem. Her er det helt klart du som troller når du påstår hva min mening er for å komme med bøllete og trollete oppførsel i et forsøk på å kreditere deg selv og diskreditere meg heller enn å diskutere poengene og hva som faktisk blir sagt.

 

Det er ingen overraskelse at skjer fra en som deg. Men jeg vil anbefale deg å velge en annen retning, tenke over ting og muligens bytte side i fremtiden.

Lenke til kommentar

s4qlq9.jpg

Dobbeltmoral. Alle menn vet at det er uærlig å påstå at de ikke ville ønsket å gjøre det samme. Å gå inn i miss universe garderoben er selvsagt noe alle menn hadde ønsket å gjøre. Om de hadde gjort det presentert med muligheten eller ikke, er nok opp til selvkontroll, ikke tankekontroll.

 

Jeg ser ikke noe galt i å gå inn i miss universe garderoben. Det er noe alle menn drømmer om.

Lenke til kommentar

 

Du har ikke forklart din mening. Du har sagt homofile er et problem, men gir ingen eksempler hvordan. Du påstår de har mer rettigheter enn andre, men nekter utdype hvordan.  Osv. Mao troll.

Jeg har aldri sagt homofile er et problem. Jeg har sagt at homofiles oppførsel og rolle i dagens samfunn er et problem. Her er det helt klart du som troller når du påstår hva min mening er for å komme med bøllete og trollete oppførsel i et forsøk på å kreditere deg selv og diskreditere meg heller enn å diskutere poengene og hva som faktisk blir sagt.

 

Det er ingen overraskelse at skjer fra en som deg. Men jeg vil anbefale deg å velge en annen retning, tenke over ting og muligens bytte side i fremtiden.

 

 

Så du sier homofile er et problem, men er ikke et problem. Hadde det ikke vært for norsk skriving hadde jeg nesten vært villig til å tro at du er Donald Trump selv men slik holdning, hvor du kan si et motsigende utsagn i løpet av to setninger.

Lenke til kommentar

Dobbeltmoral. Alle menn vet at det er uærlig å påstå at de ikke ville ønsket å gjøre det samme. Å gå inn i miss universe garderoben er selvsagt noe alle menn hadde ønsket å gjøre. Om de hadde gjort det presentert med muligheten eller ikke, er nok opp til selvkontroll, ikke tankekontroll.

Jeg ser ikke noe galt i å gå inn i miss universe garderoben. Det er noe alle menn drømmer om.

 

 

:eek:

 

Jeg håper forklaringen din er at du ikke kan lese nå...

Endret av Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Tydelig at det ikke bare er amerikanerne som har godt av å høre litt på Fru Obama:

 

[media]

 

"We're telling our sons its acceptable to humiliate women"

 

Derfor skal man stemme inn kona til en tidligere president som tydeligvis ikke har noe problem med at mannen hennes stapper sigarer i musa til kvinnelige ansatte ?

 

 

Du mener at han hadde Hillarys fulle støtte i utroskapet som fant sted og at hun ikke hadde noen problemer med det? Merkverdig hvordan ting henger i hop hos deg der på låven i bakvendtland.

Lenke til kommentar

 

 

Du har ikke forklart din mening. Du har sagt homofile er et problem, men gir ingen eksempler hvordan. Du påstår de har mer rettigheter enn andre, men nekter utdype hvordan.  Osv. Mao troll.

Jeg har aldri sagt homofile er et problem. Jeg har sagt at homofiles oppførsel og rolle i dagens samfunn er et problem. Her er det helt klart du som troller når du påstår hva min mening er for å komme med bøllete og trollete oppførsel i et forsøk på å kreditere deg selv og diskreditere meg heller enn å diskutere poengene og hva som faktisk blir sagt.

 

Det er ingen overraskelse at skjer fra en som deg. Men jeg vil anbefale deg å velge en annen retning, tenke over ting og muligens bytte side i fremtiden.

 

 

Så du sier homofile er et problem, men er ikke et problem. Hadde det ikke vært for norsk skriving hadde jeg nesten vært villig til å tro at du er Donald Trump selv men slik holdning, hvor du kan si et motsigende utsagn i løpet av to setninger.

 

Skal du trolle får du gjøre det med noen andre enn meg, for det fungerer rett og slett ikke.

Lenke til kommentar

 

Dobbeltmoral. Alle menn vet at det er uærlig å påstå at de ikke ville ønsket å gjøre det samme. Å gå inn i miss universe garderoben er selvsagt noe alle menn hadde ønsket å gjøre. Om de hadde gjort det presentert med muligheten eller ikke, er nok opp til selvkontroll, ikke tankekontroll.

 

Jeg ser ikke noe galt i å gå inn i miss universe garderoben. Det er noe alle menn drømmer om.

 

:eek:

 

Jeg håper forklaringen din er at du ikke kan lese nå...

 

Hæ?

 

Jeg mente hva jeg sa. Det er naturlig for menn å ønske å se kvinner nakne. Å se miss universe kvinner nakne er jo spesielt interessant.

Lenke til kommentar

 

 

Dobbeltmoral. Alle menn vet at det er uærlig å påstå at de ikke ville ønsket å gjøre det samme. Å gå inn i miss universe garderoben er selvsagt noe alle menn hadde ønsket å gjøre. Om de hadde gjort det presentert med muligheten eller ikke, er nok opp til selvkontroll, ikke tankekontroll.

 

Jeg ser ikke noe galt i å gå inn i miss universe garderoben. Det er noe alle menn drømmer om.

 

:eek:

 

Jeg håper forklaringen din er at du ikke kan lese nå...

 

Hæ?

 

Jeg mente hva jeg sa. Det er naturlig for menn å ønske å se kvinner nakne. Å se miss universe kvinner nakne er jo spesielt interessant.

 

 

Det betyr da for faen ikke at man drømmer om å gå i noens garderobe, eller ikke synes det er noe galt med det.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dobbeltmoral. Alle menn vet at det er uærlig å påstå at de ikke ville ønsket å gjøre det samme. Å gå inn i miss universe garderoben er selvsagt noe alle menn hadde ønsket å gjøre. Om de hadde gjort det presentert med muligheten eller ikke, er nok opp til selvkontroll, ikke tankekontroll.

 

Jeg ser ikke noe galt i å gå inn i miss universe garderoben. Det er noe alle menn drømmer om.

 

:eek:

 

Jeg håper forklaringen din er at du ikke kan lese nå...

 

Hæ?

 

Jeg mente hva jeg sa. Det er naturlig for menn å ønske å se kvinner nakne. Å se miss universe kvinner nakne er jo spesielt interessant.

 

 

Helt normalt for voksne menn å gå inn i garderoben til 14-åringer.....

 

Miss Teen USA is a beauty pageant run by the Miss Universe Organization for girls starting at age 14.

 

 

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/10/12/former-miss-teen-usa-contestants-claim-donald-trump-walked-in-on/

 

https://www.bustle.com/articles/189281-these-new-donald-trump-allegations-about-miss-teen-usa-dressing-rooms-are-seriously-creepy

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...