Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hva skal vi si? USA nærmer seg Saudi-Arabia, der en kvinne knapt kan se på en mann før hun blir anklaget for usømmelig adferd. Med motsatt fortegn, i Vesten er det mannen som blir trakassert og undertrykt. 

Synd at du føler det sånn Horten.. Du må ha en ganske så grusom personlighet siden du reflekterer slik adferd hos det motsatte kjønn  :hm:

Evnt at ingen som ikke vil ha Trump pesende i øret sitt skal få slippe det uten at mannsjåvinister kommer med sarkasme av den grunn. Dere liberalister eier faen ikke skam.

Meget interessant standpunkt dere har, og det sier meget om forkvaklede holdninger. Vi har altså kommet så langt at normal sosial omgang anses som overgrep av dere feminister.

Jeg trenger meg ikke på andres intimsone, og liker heller ikke at andre gjør det mot meg. Likevel må jeg akseptere at både kvinner og menn tar initiativ til å gi meg en klem. Begår de da et overgrep mot meg? Tanken har aldri streifet meg. Man må nok være fundamentalistisk feminist for å produsere slike tanker.

Selv Jens Stoltenberg liker ikke å bli klemt, men er det overgrep han blir utsatt for her av partikollega Giske? Var det derfor han ble vraket som lederkandidat?

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar

Det forandrer ikke det faktum at:

Trump vil ha dialog og samarbeid.

Stemmer. Det er viktig å påpeke.

Ikke glem at mannen i fullt alvor mener USA burde konfiskert Iraks oljeproduksjon og bruke pengene til å finansiere invasjonen og okkupasjon.

Selv forhatte Bush kom ikke på slike absurde ideer.

Jeg er ikke for Trump bare så du vet det. En del av politikken han er dog fokusert på å gjøre USA til et bedre land, noe jeg som pro-Amerikansk anser som viktig for USA. Og på den samme linjen er han ikke interessert i å drive krigene og utenriksaktiviteten til Bush/Obama videre, noe som både er positivt for verden og USA.

Den uttalelsen med å ta oljen til Iraq er kun en av mange syke uttalelser fra Trump sin side og er totalt ulovlig og internasjonal kriminalitet av høyeste kaliber. Tyveri av et annet land sine resurser. Ulovlig!

Trump er nasjonalist og tror at USA er overlegen alle andre land. Han er kjent som en selv-erklærte "counter-puncher". Det betyr at selv om han ikke ville påvirke konflikter som ville destabilisere vesten(som Clinton mener er viktig) men som USA har lite direkte konflikt med, ville han overreagere hvis USA bli truet direkte. Hvis det skjer ville det Bush gjorde ser ut som en liten sak. Tortur og drap av uskyldige familier blir bare en liten del av det han lover å gjøre. Teppebomber i Oslo hvis en terrorist gjemmer seg der? Ikke utenkelig under Trump med sin manglende selvkontroll og lett skadet ego og ultranasjonalisme!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har enda ikke fått med deg at Trump ikke blir valgt fordi han er en helt, men fordi motstanderen er en anti-helt?

Bortsett fra det, har vel Trump allerede bestemt seg for at resultatet er valgfusk? Mener å huske noe i den retningen.

Når alle mediene jobber for Hillary Clinton er det noe galt med prosessen. Medier som allerede har historisk lav kredibilitet og mer er hjernevasking og propaganda enn frie medier som beskytter demokratiet, som de er ment å være.

Hele systemet er rigget mot Trump, men han vil nok vinne alikevel, fordi folket i USA rett og slett er lei av den groteske politiske eliten som vanstyrer landet og driver en verdenskrig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Trump er nasjonalist

I motsetning til Clinton og den politiske eliten som er anti-Amerikanske.

og tror at USA er overlegen alle andre land.

Har du ikke fått med deg noe som helst Trump har sagt? Poenget er å "make America great again", nemlig fordi han mener USA ikke lenger er et bra land, og iallefall ikke overlegent andre. Han har kritisert en rekke ting i USA som han mener er i et totalt forfall.

Jeg er enig med han, USA er i forfall og har blitt styrt inn i forfall av anti-Amerikanske jævler.

Han har jo selv påpekt flere områder han mener forfallet er så dramatisk at USA er totalt underlegent andre land. F.eks husker jeg fra debatten han innser at USA sitt atomvåpenarsenal og beredskap er i forfall og er i ferd med å sette USA i fare strategisk sett fordi andre land er overlegne i sin fornyelse av relevant teknologi.

Han kritiserer USA sin økonomi og gjeld, noe som er riktig. USA er et fattig land.

Han kritiserer USA sine indre byer som forfaller.

Han kritiserer USA sin infrastruktur.

Han kritiserer en rekke ting som tyder på at han ikke tror USA er overlegent mer. Faktisk er jo det den erklærte grunnen til at han stiller til presidentvalg fordi ting er så seriøst galt i USA nå og ingen gjør noe med det.

Han tror ikke USA er overlegne, han vet at USA er i forfall og vil gjøre noe med det for å "make America great again", noe jeg som pro-Amerikansk er enig med Trump i, som en av noen få ting han sier som jeg faktisk er fullt og helt enig med. Fokuset i USA må være å stoppe forfallet, ikke drive krig og sløse resurser i andre land og ulovlige krigsaktiviteter. Enhver pro-Amerikansk person vil støtte Trump.

Anti-Amerikanske folk støtter Hillary Clinton og USA sitt fortsatte forfall og ulovlige verdenskrig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har enda ikke fått med deg at Trump ikke blir valgt fordi han er en helt, men fordi motstanderen er en anti-helt?

Bortsett fra det, har vel Trump allerede bestemt seg for at resultatet er valgfusk? Mener å huske noe i den retningen.

Når alle mediene jobber for Hillary Clinton er det noe galt med prosessen. Medier som allerede har historisk lav kredibilitet og mer er hjernevasking og propaganda enn frie medier som beskytter demokratiet, som de er ment å være.

Hele systemet er rigget mot Trump, men han vil nok vinne alikevel, fordi folket i USA rett og slett er lei av den groteske politiske eliten som vanstyrer landet og driver en verdenskrig.

Systemet er rigget mot trump? En patologisk løgner, som viser seg inkompetent gang på gang, og er et rasshøl er presidentkandidat og rik? Er det noen som har fått rigget systemet i sin favør så er det trump.

AtW

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du kan testamentere pengene til meg om du dør, jeg det samme, og om du er en av de 10%, så er det bra for deg. Er det noe annet du kan tenke deg å vedde om? Eller tør du ikke? Om du ikke tør, hva med å roe ned skråsikre og idiotiske dommedagsprofetier litt?

AtW

Jeg er ikke skråsikker, jeg er bare jævlig bekymret for verdens fremtid om en krigsforbryter som Hillary Clinton blir valgt til president i USA.

Clinton er ingen krigsforbryter. Og i motsetning til Trump synes hun ikke atomkrig er greit, og vil stå bak natos forpliktelser.

AtW

• Liker 3
Lenke til kommentar

Noen vil gi deg rett i den betraktningen, men det jeg mente med valgfusk ovenfor, var altså ren faktisk fusk med selve stemme- og opptellingprosessen. Har ikke Trump vært mistenksom også på den biten?

Så selv om han evt. taper i november, så kan han holde det gående i lang tid etterpå med "gnål og saksøking"

Lenke til kommentar

Du kan testamentere pengene til meg om du dør, jeg det samme, og om du er en av de 10%, så er det bra for deg. Er det noe annet du kan tenke deg å vedde om? Eller tør du ikke? Om du ikke tør, hva med å roe ned skråsikre og idiotiske dommedagsprofetier litt?

AtW

Jeg er ikke skråsikker, jeg er bare jævlig bekymret for verdens fremtid om en krigsforbryter som Hillary Clinton blir valgt til president i USA.

Clinton er ingen krigsforbryter. Og i motsetning til Trump synes hun ikke atomkrig er greit, og vil stå bak natos forpliktelser.

AtW

Sevlfølgelig er hun det. hun regisserte hele Libya katastrofen og skrøt av det i ettertid. Ikke bare det, men hun har vært involvert i andre ulovlige kriger også, som Syria, Yemen, Somalia, Pakistan, Ukraina osv.

Hun er en krigsforbryter med et enormt rulleblad. Ikke bare krigsforbryter men også menneskerettsforbryter av høyeste rang. Hun burde sittet for domstolen i Haag, ikke i valgkampen i USA.

Trump har ikke noe interesse av atomkrig, mens Clinton virker å bygge opp til konflikt med verdens fremste atommakt, Russland.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trump er nasjonalist

I motsetning til Clinton og den politiske eliten som er anti-Amerikanske.

og tror at USA er overlegen alle andre land.

Har du ikke fått med deg noe som helst Trump har sagt? Poenget er å "make America great again", nemlig fordi han mener USA ikke lenger er et bra land, og iallefall ikke overlegent andre. Han har kritisert en rekke ting i USA som han mener er i et totalt forfall.

Jeg er enig med han, USA er i forfall og har blitt styrt inn i forfall av anti-Amerikanske jævler.

Han har jo selv påpekt flere områder han mener forfallet er så dramatisk at USA er totalt underlegent andre land. F.eks husker jeg fra debatten han innser at USA sitt atomvåpenarsenal og beredskap er i forfall og er i ferd med å sette USA i fare strategisk sett fordi andre land er overlegne i sin fornyelse av relevant teknologi.

Han kritiserer USA sin økonomi og gjeld, noe som er riktig. USA er et fattig land.

Han kritiserer USA sine indre byer som forfaller.

Han kritiserer USA sin infrastruktur.

Han kritiserer en rekke ting som tyder på at han ikke tror USA er overlegent mer. Faktisk er jo det den erklærte grunnen til at han stiller til presidentvalg fordi ting er så seriøst galt i USA nå og ingen gjør noe med det.

Han tror ikke USA er overlegne, han vet at USA er i forfall og vil gjøre noe med det for å "make America great again", noe jeg som pro-Amerikansk er enig med Trump i, som en av noen få ting han sier som jeg faktisk er fullt og helt enig med. Fokuset i USA må være å stoppe forfallet, ikke drive krig og sløse resurser i andre land og ulovlige krigsaktiviteter. Enhver pro-Amerikansk person vil støtte Trump.

Anti-Amerikanske folk støtter Hillary Clinton og USA sitt fortsatte forfall og ulovlige verdenskrig.

Trump mener USA er overlegen, bare at han overdriver problemene til å angripe Clinton og vill endre politikken mot høyre. Litt som fotballspiller som er verdens beste men som blir skadet, denne fotballspilleren tror enda han er verdens beste, selv om han ikke kan bli verdens beste mens han er skadet
Lenke til kommentar

Jeg synes det er langt mer interessant å høre hva Hillary Clinton lover Wall Street enn at Trump var en gris for mellom 20 og 30 år siden. Fordi det Clinton evt sa nok er objektivt viktigere for USA som nasjon og for verden som en enhet.

Skal man sverte Trump så er det langt bedre måter å gjøre det på enn det der - hva med det at han konstant sprer frykt og paranoia blant befolkningen ved å spille på frykt for islamisme? Uforståelig at folk bryr seg så mye om at han er en ekkel jævel på privaten. 99,9% av verdens befolkning vil aldri ha noe personlig kontakt med Donald Trump, så da bør vel egentlig denne nyheten være uinteressant for 99,9% av verden også.

Jeg tipper at 99.9% prosent av amerikanske kvinner er uenig med deg i dette, noe vi snart vil få bekreftet på meningsmålingene. Det er kjørt for neket nå.

Lenke til kommentar

Om du har fått for deg det etter å ha lest poster ifra meg her i tråden, så skjønner jeg ikke annet enn at du må rydde litt i hodet ditt. Syntes det begynner å bli i overkant mange misforståelser ifra din side sånn generelt uansett tema egentlig, tenke før man skriver.

Nei, det var på tråden om kongen osv. Kanskje jeg missforstod og at du mente du kun er republikaner i forhold til å ikke ville ha kongehus (dog ikke gjeldene for det Norske i din uttalelse), og ikke en politisk republikaner.

Javel, jeg har heller aldri vært imot monarkiet. det er bare en slutning du tar fordi du nå vet jeg er på venstresiden av politikken. Det virker som du har en ferdig mal for alt og plasserer alle i den hylla du da regner med at de burde stå. Jeg har prøvd å si det til deg hundre ganger at verden er ikke svart-hvitt, ergo kan jeg, sikkert sjokkerende nok for deg, være både for ett niqab forbud, ønske å beholde monarkiet i Norge OG være på rød politisk. Tenk det du.

Og om du snart er ferdig med å trekke slutninger om meg personlig her nå så kan vi kanskje fortsette å prate om hvorfor Trump er ett dumt valg for verden og hvordan han har klart å lure deg og noen få andre her?

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det forandrer ikke det faktum at:

Trump vil ha dialog og samarbeid.

Hillary vil fortsette aggressiv politik som vil føre til mer ustabile forhold om ikke full krig.

Stemmer. Det er viktig å påpeke.

Geita er vel oppfattet å være plassert ekstremt langt til høyre på den politiske aksen - hvordan stemmer din enighet med geita, og hvor plassere du "din"Satan i så måte

Jeg velger å spørre på den måten siden du sitere meg i en annen post og bruker den samme "Satan" for å (bort)forklare mine innspill og argumenter, uten at jeg hverken akseptere den fantasien som noe reelt eller relevant.

Grådighet og hat er noe alle mennsker kan ha i større eller mindre grad, og makt og penger og sex er velkjent "triggere"

"Satan" hører hjemme i filosofien

Lenke til kommentar

Evnt at ingen som ikke vil ha Trump pesende i øret sitt skal få slippe det uten at mannsjåvinister kommer med sarkasme av den grunn. Dere liberalister eier faen ikke skam.

Meget interessant standpunkt dere har, og det sier meget om forkvaklede holdninger. Vi har altså kommet så langt at normal sosial omgang anses som overgrep av dere feminister.

Jeg trenger meg ikke på andres intimsone, og liker heller ikke at andre gjør det mot meg. Likevel må jeg akseptere at både kvinner og menn tar initiativ til å gi meg en klem. Begår de da et overgrep mot meg? Tanken har aldri streifet meg. Man må nok være fundamentalistisk feminist for å produsere slike tanker.

Selv Jens Stoltenberg liker ikke å bli klemt, men er det overgrep han blir utsatt for her av partikollega Giske? Var det derfor han ble vraket som lederkandidat?

<Akward klemmevideo>

Det er så enkelt som at om ikke damen vil bli tatt, klådd, luktet, klemt, kysset eller siklet på, så skal hun få slippe det, og visa versa. 

Om du tar deg en klem, så er det ikke klemmen i seg selv som er problemet, det syntes nok ikke jenter er så fryktelig farlig. Det som derimot er farlig er at du gjør det uten samtykke. Dette burde være grei skuring og mulig å ta til seg for en voksen mann.

Lenke til kommentar

Jeg tipper at 99.9% prosent av amerikanske kvinner er uenig med deg i dette, noe vi snart vil få bekreftet på meningsmålingene. Det er kjørt for neket nå.

<bilde>

http://www.businessinsider.com/this-is-what-the-election-map-would-look-like-if-just-men-voted-on-election-day-2016-10?r=US&IR=T&IR=T

"Feels over reals", og kvinner dominerer såklart i et slikt scenario.

Og historien gjentar seg... :roll:

Endret av geita_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...