Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?

Anbefalte innlegg

Klart Trump med sin isolasjonisme og flørting med det totalitære vil være the better choice for Mother Russia, for oss og amerikanere flest derimot... du burde tenke litt over det...

Når det kommer til mitt personlige valg mellom hauken og idioten så hadde jeg i en sikker stat ikke stemt på noen av dem, mens jeg i en vippestat hadde nær sagt løpt barbeint over skarpe fjell for å få puttet det demokratiske valgkortet i urnen. Akkurat det forteller nok mer om den republikanske kandidaten enn noe annet.

<gammalt nytt>

Sikker på det ? :wee:

Alle vet vel nå at det var skittent spill i den demokratiske prosessen, men mener du det er ett godt argument i seg selv for å velge en republikaner av verste sort selv om jeg er uenig i alle politiske saker? Hadde jo vært hodeløst, slikt overlater jeg til dere konspiratorikere og andre skyggeboksere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Helledussen da, jeg tror ikke det er mer å si om saken, eller jeg har ikke så små te-skjeer som kan passe så små munner ...

Tusen takk for korrigeringen ut på bærtur!  :fun:

Edit: den var ment for "geita"

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

bt7w9KS.png

"Grab them by the pussy" eller; slå til med ett godt grep på musa & tving tunga ned i halsen, det er litt av et "sjekketips"

Fremstår mer som overfall

Bildene man får i hodet av tunga til Trump der er ikke pene...

Men om man skal klare å vri noe positivt ut av dette er det at han har hatt råd til å skyve ifra seg både mexicanere, svarte og alle andre minoriteter, men en gruppe han ikke har råd til å miste om han skal ha nubbsjans til å vinne, er nettopp kvinnene. Og de aksjene han har lagt igjen der står ikke veldig høyt i kurs om dagen ser det ut som ;)

Lenke til kommentar

"Trump håndhilste på meg, så kysset han meg på kinnet. Det kjentes ut som et overgrep. Jeg følte meg så lite verdt over at han kunne gjøre dette."

Tja, hva skal vi si? USA nærmer seg Saudi-Arabia, der en kvinne knapt kan se på en mann før hun blir anklaget for usømmelig adferd. Med motsatt fortegn, i Vesten er det mannen som blir trakassert og undertrykt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, hva skal vi si? USA nærmer seg Saudi-Arabia, der en kvinne knapt kan se på en mann før hun blir anklaget for usømmelig adferd. Med motsatt fortegn, i Vesten er det mannen som blir trakassert og undertrykt. 

Synd at du føler det sånn Horten.. Du må ha en ganske så grusom personlighet siden du reflekterer slik adferd hos det motsatte kjønn  :hm:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tittet på av og til mens dette ble dissekert og diskutert på amerikansk TV de siste 10-12 timene. Trump-surrogatene har en hard jobb, men enkelte brenner villig broer og trolig noen fremtidige karriæremuligheter i sine forsøk på å forsvare Trump med en foss av intellektuell uærlighet.

Lenke til kommentar

Forrige amerikansk president med for lite kunnskap om utenriks spørsmål, presterte å starte det kaoset vi ser i dag, ved å invadere vepsebolet Irak,  - og for å toppe dette, uttalte tullingen at han var på en "mission from God", og dermed spille ball i hatt med de mest ekstreme kreftene i det samme problemområdet

Det forandrer ikke det faktum at:

Trump vil ha dialog og samarbeid.

Hillary vil fortsette aggressiv politik som vil føre til mer ustabile forhold om ikke full krig.

Trump vil ha dialog og samarbeid ja, rene Gandhi vettu. 

Tenker dere driver litt narrespill her for det hårete mål dere deler, altså den rørende drømmen om ett par hundre tusen brunskjorter som går ifra hus til hus og luker ut alle nannys og vaskehjelper og får dem halt over grensa helt uavhengig av noen tilknytning til terror.

Klarer du å se for deg dette uten å dra noen som helst paralleller til Tyskland i 30 åra, er du tipp topp ferdig hjernevasket og klar for å stemme Trump!

Lenke til kommentar

Trump vil ha dialog og samarbeid ja, rene Gandhi vettu. 

Tenker dere driver litt narrespill her for det hårete mål dere deler, altså den rørende drømmen om ett par hundre tusen brunskjorter som går ifra hus til hus og luker ut alle nannys og vaskehjelper og får dem halt over grensa helt uavhengig av noen tilknytning til terror.

Klarer du å se for deg dette uten å dra noen som helst paralleller til Tyskland i 30 åra, er du tipp topp ferdig hjernevasket og klar for å stemme Trump!

Kanskje ikke helt Gandhi.. :)

Men om verdensfred ikke står på agendaen din så er jo Hillary er trygt valg.

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mye farligere å ha en krigsforbryter med et langt rulleblad som er fiendlig mot andre atommakter og ønsker verdensdominanse under samme program som Bush/Obama ved atomknappen enn en idiot uten disiplin.

En idiot uten disiplin og uten hva som helst diplomatiske erfaring er mye farligere enn en som vet hvordan det fungerer slik som det har fungert i de siste 50 år uten atomkrig.

Det er nok Hillary som blir å lede verden ut i krig når det gjelder de to.

Trump vil ha fred og samtaler med russland.

Hillary har gjort det klart at hun er villig til å gå til krig mot russland over Syria.

Hillary Clinton og hele den Amerikanske elite er syke i hodene. De er psykopater på aller høyeste nivå, som er villige til å risikere verdens destruksjon for å beholde USA sin maktposisjon i verden. Et konsept som totalt har gått ut på dato og er desperate krampetrekk fra en kollapsende makt.

Hillary Clinton burde vært innenlåst på mentalsykehus, ikke stå til valg med mulighet til å bli USA sin president.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men om verdensfred ikke står på agendaen din så er jo Hillary er trygt valg.

Vil ikke ta for gitt at Trump er et tryggere valg i så henseende. Han har riktignok skapt inntrykk av å by på noe annet i utenrikspolitikk (som han har tvilsom kunnskap om forøvrig) men i møte med haukene i Pentagon kan han bli lettere å overtale enn de som har vært før ham.

Valget blir vel da mellom "stø kurs" Hillary (selv om man evt. ikke liker kursen) eller "løs kanon" Trump (som kan trille alle veier og overbord)

Endret av Mr.M
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forrige amerikansk president med for lite kunnskap om utenriks spørsmål, presterte å starte det kaoset vi ser i dag, ved å invadere vepsebolet Irak,  - og for å toppe dette, uttalte tullingen at han var på en "mission from God", og dermed spille ball i hatt med de mest ekstreme kreftene i det samme problemområdet

For noe tull. George W Bush var styrt av samme interesser som Hillary Clinton er. Og det med Gud osv var bare et misbruk av Guds navn for å bygge støtte i det Amerikanske folk. Bush er satanist, ikke Kristen.

Det var ikke tilfeldigheter at USA endte opp i Iraq og det var heller ikke noe Bush avgjorde. Det var lenge en plan, og Bush bare utførte planen til den onde eliten i USA og utnyttet muligheten som oppstod etter 9/11 til å dra landet ut i krig. Det mest hyppige i USA sine medier mellom 2001-2003 var en rekke løgner for å koble Iraq til Al-Qaida med skremselspropaganda. Hjernevaskingen i media var så effektiv at en majoritet i USA gikk rundt å trodde at Saddam Hussein og Iraq hadde dype bånd til Al-Quaida og kontrollerte organisasjonen, og at Iraq hadde masseødeleggelsevåpen som ville bli brukt mot USA.

Satanisten George W Bush brukte paranoiditeten som hadde oppstått i det Amerikanske folk etter 9/11 til å få dem til å tro på paranoide vrangforestillinger og absurde løgner, skapt av Bush og hans regjeringer og spredt gjennnom hjernevasking i mediene.

Hillary Clinton er samme type som George W Bush. Å tro et eneste ord som kommer ut av løgneren Hitlery Clinton er naivt, for hun er en lystløgner og en manipulator av aller høyeste kaliber. En maktsyk satans tjener som ikke har noe imot å se at hele verden brenner så lenge hun får litt makt og hennes imperie kan fortsette å utvide sine hedenske aktiviteter i verden.

Lenke til kommentar

Om noe så får jo denne tråden meg til å skjønne hvilke brukere som har noen politiske meninger som er ganske virkelighetsfjerne. En ting er jo i kompliserte situasjoner, men når man ser hvor i dagen enkelte kandidaters oppførsel er, så er det vanskelig å ta vurderingene til folk som ikke ser så åpenbare ting seriøst.

AtW

Endret av ATWindsor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

bt7w9KS.png

"Grab them by the pussy" eller; slå til med ett godt grep på musa & tving tunga ned i halsen, det er litt av et "sjekketips"

Jeg synes det er langt mer interessant å høre hva Hillary Clinton lover Wall Street enn at Trump var en gris for mellom 20 og 30 år siden. Fordi det Clinton evt sa nok er objektivt viktigere for USA som nasjon og for verden som en enhet.

Skal man sverte Trump så er det langt bedre måter å gjøre det på enn det der - hva med det at han konstant sprer frykt og paranoia blant befolkningen ved å spille på frykt for islamisme? Uforståelig at folk bryr seg så mye om at han er en ekkel jævel på privaten. 99,9% av verdens befolkning vil aldri ha noe personlig kontakt med Donald Trump, så da bør vel egentlig denne nyheten være uinteressant for 99,9% av verden også.

Endret av Amoralsk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle vet vel nå at det var skittent spill i den demokratiske prosessen, men mener du det er ett godt argument i seg selv for å velge en republikaner av verste sort selv om jeg er uenig i alle politiske saker? Hadde jo vært hodeløst, slikt overlater jeg til dere konspiratorikere og andre skyggeboksere.

Det er ikke bare den demokratiske prosessen som er skitten. Hillary Clinton har tatt med seg den skitne kampanjen inn i presidentvalget. Hun er uverdig til å bli valg. Og da snakker man uverdig i forhold til Trump..

Du er jo republikaner i prinsipp har du sagt, så jeg fatter ikke hvorfor du er så uenig i alle politiske saker isåfall..

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

bt7w9KS.png

Jeg synes det er langt mer interessant å høre hva Hillary Clinton lover Wall Street enn at Trump var en gris for mellom 20 og 30 år siden. Fordi det Clinton evt sa nok er objektivt viktigere for USA som nasjon og for verden som en enhet.

Skal man sverte Trump så er det langt bedre måter å gjøre det på enn det der - hva med det at han konstant sprer frykt og paranoia blant befolkningen ved å spille på frykt for islamisme? Uforståelig at folk bryr seg så mye om at han er en ekkel jævel på privaten. 99,9% av verdens befolkning vil aldri ha noe personlig kontakt med Donald Trump, så da bør vel egentlig denne nyheten være uinteressant for 99,9% av verden også.

Forsåvidt enig, men Trump har jo vist seg totalt ubrukelig på langt viktigere fronter også, dette er tydeligvis viktig for de som av uforståelige grunner fortsatt synes det er aktuelt å stemme på trump.

AtW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...