Allostasis Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Nei, det er ikke et fantastisk veddemål. Det er ikke fantastisk å vinne 25.000 når jeg kan vinne 100.000 ved å vedde pengene et annet sted. Men forumkontoen vedder jeg gjerne. For all del. Begge veddemålene er godtatt. Haha, skal le godt om du taper, men tviler på du betaler. 2 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Jeg går i pluss på valget uansett hvem som vinner, så du trenger ikke bekymre deg for meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Ja, jeg håper han gjør den tabben også .. kardinalfeil anmass Hvorfor mener du at det vil være en feil? Fordi det vil få den samlede kvinnelige befolkningen til å vende ryggen til han Og en bekreftelse på at han er bare en ynkelig liten mann, og uten penger og oppsatt hår er han altsp bare det .. - Your fired! Tror du kvinner er så svake? eh, nei, det er jo det motsatte jeg peker til, og hvis sutrekjærringa Trump forsøker å vri fakta til å bli: "Han var jo nødt til å pule rundt, fordi kjærring ikke var god nok i senga , og dermed frikjenne seg selv og egen mangel på styring med seksualdriifter Du skjønte ikke den altså ... hmmm .. Tenk å gi atomnøkkel til en sånn labil "pikk" - han kan jo utløse krig hvis kjærringa hans nekter å ligge med han .. Så dette har inte med svakt hunkjønn å gjøre, men om ett mannfolk som oppfører seg som ei sladrekjerring Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Trump : I've decided to not run for president and will let my buddy , mr Chuck Norris , help me out ! Norris : Hey guys , are you ready to kick some terrorist butts.....gimme a hell yeah ! Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Trump var demokrat i 2005, da disse famøse uttalelsene falt. Her er en gratis one-liner til Trumps kampanje: Vel, jeg var demokrat på det tidspunktet, som republikaner snakker jeg ikke slik om kvinner lenger ... 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Noe av det mest interessante med denne valgkampen for min del er å se hvor lett nordmenn blir hjernevasket av media. Jeg er overbevist om at media i Norge kunne fått folk til å stemme på Hitler, om de hadde gått inn for det. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Ja, det er vel bare du som er unntaket, eller inkludere du deg selv? Retorisk altså .. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Noe av det mest interessante med denne valgkampen for min del er å se hvor lett nordmenn blir hjernevasket av media. Jeg er overbevist om at media i Norge kunne fått folk til å stemme på Hitler, om de hadde gått inn for det. Skulle ønske jeg kunne si at noe av det mest interessante er hvordan folk som er totalt ukritiske er de som i størst klager over at andre er hjernevasket, og må tenke selv, men det er dessverre ganske vanlig. AtW 2 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 57-34 fordel Clinton fra CNN/ORC. Åpenbart ikke representativ. På mannegruppa ottar har over 80% stemt på Trump på den nyeste pollen. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Ja, det er vel bare du som er unntaket, eller inkludere du deg selv? Retorisk altså .. Jeg er ikke helt alene, men jevnt over er folks evne til selvstendig refleksjon er skremmende lav. Det er egentlig et paradoks, all den tid vi er et av verdens minst religiøse folk. Så skyldes kanskje ikke dette at nordmenn er mindre tilbøyelige til mental manipulasjon enn andre likevel. Merk at jeg ikke mener det er noen sammenheng mellom det å være motstander av Trump og det å være ukritisk overfor media. Det er for øvrig det samme FrP har opplevd de siste tiårene i opposisjon. Media har bedrevet utidig propaganda, og når de endelig kommer i regjering så viser det seg at de kanskje er det regjeringspartiet som har gjort den beste jobben i Norge gjennom tidene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Ja, det er vel bare du som er unntaket, eller inkludere du deg selv? Retorisk altså .. Jeg er ikke helt alene, men jevnt over er folks evne til selvstendig refleksjon er skremmende lav. Det er egentlig et paradoks, all den tid vi er et av verdens minst religiøse folk. Så skyldes kanskje ikke dette at nordmenn er mindre tilbøyelige til mental manipulasjon enn andre likevel. Merk at jeg ikke mener det er noen sammenheng mellom det å være motstander av Trump og det å være ukritisk overfor media. Det er for øvrig det samme FrP har opplevd de siste tiårene i opposisjon. Media har bedrevet utidig propaganda, og når de endelig kommer i regjering så viser det seg at de kanskje er det regjeringspartiet som har gjort den beste jobben i Norge gjennom tidene. Ja, det er bra du står foran og snakker for selvstendig refleksjon med "alle menne tenker slik, de som sier noe annet lyver". AtW 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Av og til må man sette ting på spissen for å kaste lys over et poeng. Du husker vel dette fra norsktimene som omhandlet språklige virkemidler på videregående? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Av og til må man sette ting på spissen for å kaste lys over et poeng. Du husker vel dette fra norsktimene som omhandlet språklige virkemidler på videregående? Ja, man kan sette ting på spissen, når folk da ber deg om å utdype, og gir deg muligheten til å si at det var det som var gjort, men du holder på ditt, så har du derimot svekket din "satt på spissen"-sak ganske betydelig. AtW 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Ja, det er vel bare du som er unntaket, eller inkludere du deg selv? Retorisk altså .. Jeg er ikke helt alene, men jevnt over er folks evne til selvstendig refleksjon er skremmende lav. Interessant, hvilken metodikk bruker du for å reflektere, eller hva er nå det å "reflektere" for deg? Det er egentlig et paradoks, all den tid vi er et av verdens minst religiøse folk. Så skyldes kanskje ikke dette at nordmenn er mindre tilbøyelige til mental manipulasjon enn andre likevel. Det finner ikke jeg forbausende, fordi religon er bare en haug med idealer, ikke ulikt politikkens verden - og menneskelige svakheter forsvinner ikke med utdannelse, politisk eller religiøse preferanser, slik jeg forstår egne erfaringer Merk at jeg ikke mener det er noen sammenheng mellom det å være motstander av Trump og det å være ukritisk overfor media. "Trump" er bare ett "salgsargument", og jeg tenker han er like mye av alt som resten av oss. Men det jeg er litt usikker på er hans type, temperament osv, og hvordan den typen klarer å holde god nok stabilitet når hele verdens ansvar hviler på han - vil han da forsterke Trumpheten og bli lik sitt rykte, eller vil han vise at han ikke bare er ett produkt av tiden, men også ett vanlig menneske som er seg sitt ansvar bevisst nok Det er for øvrig det samme FrP har opplevd de siste tiårene i opposisjon. Media har bedrevet utidig propaganda, og når de endelig kommer i regjering så viser det seg at de kanskje er det regjeringspartiet som har gjort den beste jobben i Norge gjennom tidene. FRP kvittet seg med "Hagenheten" sin, og dermed ble de ett vanlig oppegående politisk parti - håper Trump og Hilary klarer noe av det samme. Personlig aner jeg ikke hvor bra eller dårlig de har gjort i forhold til "de gode gamle dager", og det tenker jeg ingen vet, fordi vi måtte vel nesten levd i den tiden for å ut fra direkete erfaring med systemet på "kroppen" for å kunne bedømme standard/kvalitet tilnærmet rettferdig .. Selv er jeg relativt gammel, og syens ikke de har gjort det verken bedre eller verre, skuta flyter like greit etter min ringe mening, og muligens det er fordi vi har bygd opp en ganske stabil "autopilot" i form av en demokratisk "striglet" kultur Endret 10. oktober 2016 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Denne debatten var noe annet enn den første ja. Trump sin konstante snufsing, Bill sitt ansiktsuttrykk når Trump snakket om damer han voldtok, random zoom-in på hillary sitt ansikt mens Trump kritiserte henne, random flue som lander på hillary mens hun snakker, hillary's konstante glising, uendelig strøm av angrep på hverandre. 10/10 Og var det noen som så han her i publikum? største egghodet jeg noensinne har sett: Endret 10. oktober 2016 av Elefantmesteren Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Riktig. Det er utrolig hvordan folk undervurderer hvor lite opplyste og lite reflekterte den jevne amerikaner er. Ganske lik den gjennomsnittlige nordmann med andre ord. Det sier jo ganske mye om oss når AP konstant ligger på 30%+ oppslutning, selv om partilederen har hemmelige samtaler med terroristgrupper og lyver åpenlyst om dette. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Jeg blir ikke veldig imponert av folk som vurderer en politisk debatt på grunnlag av hvor bra personangrepene satt. Dette var jo noe av det mest bedrøvelige neket har prestert hittil. Det er jo så lett å lese hele opptrinnet, hvordan han går ut her som han gjør er bare fordi han vet han er under ett voldsomt press og eneste håp er å dra Clinton enda lengre ned i søla enn han selv etterhvert sitter. Det hele handler om å bombardere motparten med beskyldninger slik at vedkommende må bruke hele sin tilmålte tid til å parere og for å nøste opp i alle anklagene, en kjent og høyst uærlig debattform. Hele dette uanstendige spillet bare forringer debatten som skal handle om politiske løsninger og framtiden. Skuffende lavt nivå av Donald Dum her igjen og han bare fortsetter å bekrefte hvorfor han ikke er egnet til annet enn å drive en lokal burger joint, om han slipper personalansvaret that is.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) hvordan kan man peke ut en vinner av denne "debatten"? Moderatorene hadde ingen kontroll Endret 10. oktober 2016 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Kvinner kan "let you do it"selv om det er uønsket, særlig når den som voldtar er mektig og kan ødelegge livet deres.Det er en stor forskjell mellom "let you do it" og "Want you to do it". Du har et ganske nedverdigende syn på kvinner slik som du fratar dem ansvar for egne handlinger og fremstiller dem som hjelpeløse barn som må beskyttes for sine egne handlinger. Mener du virkelig at kvinner er så svake at de ikke kan si fra hva de vil selv? At de bare blir med på ting de ikke vil for de er for svake og viljeløse til å si nei? Faren min kjøpte for en stund siden fiberbredbånd fra en selger som kom på døra hans (samme gjorde omtrent hele nabolaget). Han ble overtalt av selgeren til å tru at fiberbredbådet var bedre enn hva han hadde i dag. Ble faren min og resten av nabolaget svindlet jjkoggan? Eller er han og resten av nabolaget voksne personer som er i stand til å ta ansvar for egne valg og selv velge hva han vil kjøpe eller ikke, selv om han får et pitch fra en selger? Hva slags makt hadde fiberbredbånd selgeren ovenfor faren din? Ville selgeren ødelegge faren dins liv hvis han ikke kjøpte bredbåndet?Hvis ikke , så er det en dårlig sammenlignelse. 1 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Hva er rett oversettelse av "Grab Them By The Pussy"? Etter mitt ringe (s)kjønn må "pussy" oversettes med "mus" (eller "pusekatt" ). Norske media (VG) bruker det langt mer vulgære ordet "fitte". Er det upartisk og samvittighetsfull journalistikk? Endret 10. oktober 2016 av Horten Market 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg