Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?

Anbefalte innlegg

Alle visste at denne debatten i stor grad ville handle om behandling av kvinner. Det var derfor en genistrek av Trump å overraske alle ved å like før debatten innkalle til pressekonferanse med fire av kvinnene Bill Clinton har voldtatt (og som Hillary Clinton har truet med vold om de ikke tyster). Jeg kan ikke huske å ha opplevd et lignende stunt i noen presidentdebatt jeg har sett. Trump utnyttet det alle trodde var slutten på Trump-kampanjen, og snudde det til sin fordel. "Mesterlig" er ikke dekkende nok. 

Synes det var merkelig at han ikke la skylden på Bill Clinton sitt behov for andre kvinner på Hillary Clinton og hennes mangler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vedder gjerne.

Flott. Jeg har to forslag.

1: Forumkonto. Vinner Trump valget så slutter jeg å poste innlegg for alltid. Vinner Clinton valget gjør du det samme.

2: Penger til veldedighet. Vinner Trump valget så donerer jeg til et veldedig formål bestemt av deg, vinner Clinton valget donerer du til et formål bestemt av meg. Betalingsbekreftelse fungerer som bevis.

Vinner Clinton vil nok alle slutte å poste innlegg for alltid.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Alle visste at denne debatten i stor grad ville handle om behandling av kvinner. Det var derfor en genistrek av Trump å overraske alle ved å like før debatten innkalle til pressekonferanse med fire av kvinnene Bill Clinton har voldtatt (og som Hillary Clinton har truet med vold om de ikke tyster). Jeg kan ikke huske å ha opplevd et lignende stunt i noen presidentdebatt jeg har sett. Trump utnyttet det alle trodde var slutten på Trump-kampanjen, og snudde det til sin fordel. "Mesterlig" er ikke dekkende nok. 

Synes det var merkelig at han ikke la skylden på Bill Clinton sitt behov for andre kvinner på Hillary Clinton og hennes mangler.

Ja, det kunne han absolutt gjort. Kanskje han gjør det i den siste debatten. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Joe Biden kaller ordene trump kom med for seksuelt overgrep.

Wow, vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. For det første så er det et hån mot faktiske seksuelle overgrep å sammenligne ord med handling, og for det andre, hvor langt skal disse tåpene gå for å hetse trump?

Ser også at De Niro har lagt ut en video der han kaller trump diverse skjellsord. Han synker altså til trumps nivå, og tror attpåtil han er moralens vokter ved å gjøre dette.

"Be a man , don't be a f-in pimp !" :D

Lenke til kommentar

Tar du veddemålet, Sheasy? Jeg setter 25.000 kr i potten på Trump og du setter 75.000 på Clinton. Vinneren tar hele potten.

Ikke vær dum. Om du mener valgkampen er over tilbyr du meg ikke slike odds. Om du tror på deg selv er 1-1 kjempeodds for deg.

Jeg sammenligner med det jeg får andre steder. Setter ikke 25.000 på 1-1 når jeg får 4-1 og 5-1 andre steder. Ikke vær dum. 

Lenke til kommentar

Jeg kan gå med på dette. Gjerne mitt foreslåtte pengeveddemål i tillegg.

Da er vi enige om å vedde forumkontoene.

Gi meg bedre odds enn pinglete 1/3 så vedder jeg gjerne penger også. Jeg foretrekker at pengene går til veldedighet, men jeg insisterer ikke. Husk at du mener valgkampen så godt som er over fordel Trump, så lik odds er et fantastisk veddemål for deg.

Lenke til kommentar

Jeg kan gå med på dette. Gjerne mitt foreslåtte pengeveddemål i tillegg.

Da er vi enige om å vedde forumkontoene.

Gi meg bedre odds enn pinglete 1/3 så vedder jeg gjerne penger også. Jeg foretrekker at pengene går til veldedighet, men jeg insisterer ikke. Husk at du mener valgkampen så godt som er over fordel Trump, så lik odds er et fantastisk veddemål for deg.

Nei, det er ikke et fantastisk veddemål. Det er ikke fantastisk å vinne 25.000 når jeg kan vinne 100.000 ved å vedde pengene et annet sted.

Men forumkontoen vedder jeg gjerne.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, jeg håper han gjør den tabben også .. kardinalfeil anmass  :dremel:

Hvorfor mener du at det vil være en feil?

Fordi det vil få den samlede kvinnelige befolkningen til å vende ryggen til han

Og en bekreftelse på at han er bare en ynkelig liten mann, og uten penger og oppsatt hår er han altsp bare det .. -  Your fired!  :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg håper han gjør den tabben også .. kardinalfeil anmass  :dremel:

Hvorfor mener du at det vil være en feil?

Fordi det vil få den samlede kvinnelige befolkningen til å vende ryggen til han

Og en bekreftelse på at han er bare en ynkelig liten mann, og uten penger og oppsatt hår er han altsp bare det .. -  Your fired!  :p

Tror du kvinner er så svake? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...