Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt hvordan Trump blir hengt ut for dette, mens godeste Clinton hadde seg med en 30 år yngre student-trainee under kontorpulten sin mens han var president og gift med Hillary. I tillegg løy han under ed.

Ja, for Bill Clinton fikk jo ikke gjennomgå i media i 1998/99. Flertallet i Representantenes hus valgte i 1998 å stille han for riksrett.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Wow!

Miley Cyrus har nå gått ut og sagt hun ikke støtter Trump etter kommentarene hans, da spesielt måten han snakker om kvinner som seksuelle objekter.

miley-cyrus-o2-london.jpg

Godt at kjendiser tar seg bryet med å fortelle vanlige mennesker hvordan ting fungerer, hva skulle man gjort uten... :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Tror alle er enig om det trump sa var forkastelig. og i følge sitat, som jeg formoder kommer fra en lovparagraf, så er det seksuell trakassering. Håper han trekker seg snart, klarer ikke se han som president etter alt tullet han har sagt.

Virkelig? Jeg er ikke enig. Jeg har da hørt mye verre enn dette på privaten, uten å synes det er "forkastelig" av den grunn. Og det skulle jeg da tru at de aller fleste andre også har hørt.

Og hva du sier privat som du ikke publiser og ikke sier til den det gjelder går da på ingen måte under trakassering.

Og hva han sier er da også helt sant. Det burde da ikke være en overraskelse for folk at mange kvinner svermer rundt rike menn og kjendiser, og kan gjøre og tillate mye for å komme nær dem. Er f.eks goupies og golddiggers virkelig ukjente fenomener for folket her på forumet? Er dere så fjernet fra virkeligheten i deres ideologiske rus?

Endret av StormEagle
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trump sier han kan gripe dem i skrittet fordi han er stjerne. Også når tafsingen er uønsket.

Det har kommet ut endel om dette i dekningen på amerikansk side av dammen. Flere har snakket ut om at de har opplevd dette fra Trump, og at det var uønsket. Blant annet kvinner blant besøkende forretningsfolk på Mar-a-Lago. Gifte kvinner som var der med mannen sin, og som valgte å ikke tilbringe natten pga. den oppførselen. Da snakker vi ikke tafsing på groupies.

https://www.theguardian.com/us-news/2016/jul/20/donald-trump-sexual-assault-allegations-jill-harth-interview

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trump sier han kan gripe dem i skrittet fordi han er stjerne. Også når tafsingen er uønsket.

Det var ikke hva jeg hørte ihvertfall. Han sa da helt tydelig på klippet "when you'r a star they'l let you do it" @1:15

https://www.youtube.com/watch?v=oNiad5mPZPc

Er det bare meg som har dårlig språkforsteålse eller er "let you do it" det stikk motsatte av uønsket? Og si så fall, hvorfor lyver du xRun?

Og jeg regner med at du ALDRI noen sinne har kommet med flåsete eller overdrevne kommentarer i private samtaler med folk xRun? Hvorfor er dette noe folk henger seg opp i? Er ikke f.eks korrupsjonen og alle livene på Clinton sin samvittighet litt viktigere enn hva trump spøker om på privaten med folk?

Endret av StormEagle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han gjør det også når det er uønsket, noe som fremgår bla. av mediedekningen i USA om disse kvinnenes uttalelser. Det handler ikke bare om dette enkelte opptaket, det er kun et eksempel hvor han snakket for åpen mikk. Kanskje det er ukjent for enkelte at overgripere selv vil si at det var greit, uansett om det var det eller ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar

han snakket for åpen mikk.

Du har en veldig merkelig språkforståelse xRun...

• Skjulte lydopptak av spøking i private samtaler => "snakke for åpen mikk" i din verden.
  • "lar deg gjøre det" => "gjøre noe uønsket" i din verden.

Har du noen flere gullkorn å komme med?

Og du unngikk hovedtingen her. Hvorfor er en kandidat sin private spøking for 11 år siden så viktig og har så høy prioritet i din verden, når den andre kandidaten faktisk har alvorlig korrupsjon, og en hel haug med liv på samvittigheten? Hva en president eventuelt spøker om på privaten har vel ingen innvirkning på verden, men hvem en president eventuelt går til krig mot og hvilke lover og regler en president innfører har velt litt mer å si for folks hverdag?

Endret av StormEagle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var ikke hva jeg hørte ihvertfall. Han sa da helt tydelig på klippet "when you'r a star they'l let you do it" @1:15

https://www.youtube.com/watch?v=oNiad5mPZPc

Er det bare meg som har dårlig språkforsteålse eller er "let you do it" det stikk motsatte av uønsket? Og si så fall, hvorfor lyver du xRun?

Og jeg regner med at du ALDRI noen sinne har kommet med flåsete eller overdrevne kommentarer i private samtaler med folk xRun? Hvorfor er dette noe folk henger seg opp i? Er ikke f.eks korrupsjonen og alle livene på Clinton sin samvittighet litt viktigere enn hva trump spøker om på privaten med folk?

Kvinner kan "let you do it"selv om det er uønsket, særlig når den som voldtar er mektig og kan ødelegge livet deres.

Det er en stor forskjell mellom "let you do it" og "Want you to do it".

Endret av jjkoggan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kvinner kan "let you do it"selv om det er uønsket, særlig når den som voldtar er mektig og kan ødelegge livet deres.

Det er en stor forskjell mellom "let you do it" og "Want you to do it".

Du har et ganske nedverdigende syn på kvinner slik som du fratar dem ansvar for egne handlinger og fremstiller dem som hjelpeløse barn som må beskyttes for sine egne handlinger.

Mener du virkelig at kvinner er så svake at de ikke kan si fra hva de vil selv? At de bare blir med på ting de ikke vil for de er for svake og viljeløse til å si nei?

Faren min kjøpte for en stund siden fiberbredbånd fra en selger som kom på døra hans (samme gjorde omtrent hele nabolaget). Han ble overtalt av selgeren til å tru at fiberbredbådet var bedre enn hva han hadde i dag. Ble faren min og resten av nabolaget svindlet jjkoggan? Eller er han og resten av nabolaget voksne personer som er i stand til å ta ansvar for egne valg og selv velge hva han vil kjøpe eller ikke, selv om han får et pitch fra en selger?

Endret av StormEagle
Lenke til kommentar

Det ser ut til at Trump kan ha planer om å gå hardt ut mot Clinton om kvinnene i Bills liv under debatten i kveld. Han var nettopp på skjermen sammen med en hel rekke av dem ved et langbord i en pressekonf-lignende setting.

Det ser vel du frem til tenker jeg? Hva en kandidat gjør og sier privat er jo det du ser ut til å legge mest vekt på i valgkampen, ikke politikken deres...

Endret av StormEagle
Lenke til kommentar

Jeg har ikke gitt uttrykk for hva jeg ser frem til, men du står naturligvis fritt til å fantasere. Oppfatningen som presenteres er at Trump ser ut til å posisjonere seg for en konfrontasjon på det temaet, stikk motsatt av hva rådgivere og flere av Trumps egne surrogater som har uttalt seg ville anbefalt, ifølge til dem selv foran kveldens debatt.

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Wow. Overraskende at Trump kunne gjøre en slik bra debatt etter den elendige første debatten.

Dette valget handler uansett ikke om å stemme på Donald Trump, det handler mest om å ikke stemme på den samme elendige politiske eliten i USA, så man får håpe folk i USA husker det og ikke velger dynastiets kandidate Hitlery Clinton.

Trump var ikke ivrig nok i å nevne at Hillary og Obama faktisk støtter ISIL og ikke bare er ansvarlig for de, men er delaktige i hele krisen i Syria.

Verdenskrig? Atomkrig? Verdens ende? Serieløgner? Maktpsykopat?

God save us all 2017, uansett hvem som vinner. For en syk verden og for et sykt land. Hva skal redde oss nå?

Lenke til kommentar

To elendige, syke president-kandidater. Rene komedien. 

Men kan noen forklare meg hvorfor lydklippet her på 2:56 av Hillary Clinton i sine advokat år ikke blir tatt opp i mainstream media : https://youtu.be/qcqh0gRy-og?t=2m56s

Greit man er advokat og skal forsvare uansett om vedkommende er skyldig eller ikke, men å le av at man har hjulpet en voldtektsmann av en 12-årig jente slippe unna er sykt. Det viser hvilken sosiopat denne Hillary Clinton er.

Endret av Allostasis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er en mann som ikke bare har media mot seg, men til og med hans eget parti motarbeider ham og ser helst at han trekker seg. Hele det politiske etablissementet er imot ham. Men han har folkets støtte, kanskje nok til å bli president. Og det er folkets støtte demokrati handler om, eller?

Jeg blir positivt overrasket over det amerikanske demokratiet dersom Trump blir valgt, og han får utføre sin presidentgjerning.

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...