Elefantmesteren Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Kan du gjenta? Fikk det ikke med meg fordi penisen din lagde så mye støy Bare jeg som ikke tok denne? Lenke til kommentar
sungun Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Sikkert fordi du er beta.. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Bare jeg som ikke tok denne?Det er ikke så mye å ta. Bare et eksempel på en bemerkning som tilsynelatende virker morsom, men som ved nærmere analyse viser seg å være lite annet enn intetsigende skvalder. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Min erfaring med alfa-hanner og hunner er at de for det meste er tjukk i hue Lenke til kommentar
xRun Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Et økende antall republikanske kongressmedlemmer og guvernører oppfordrer Trump til å trekke seg. Trump har sagt det er null sjans for at han gjør det. Time will tell, ifølge enkelte president-historikere minner dette på visse måter om Nixons siste dager, vi får se hva som skjer de neste dagene. I mellomtiden har Mike Pence sluppet en uttalelse: Og Melania Trump: Endret 8. oktober 2016 av xRun 2 Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Nå må dere slutte å tro på absolutt alt som norske drittmedier skriver. De har en tendens til å vri og vende og overdrive noe jævlig. Les heller litt CNN og Fox News som er nøytrale i dette valget og som ikke er totalt pro Hillary Clinton og anti Donald Trump slik som mediene i Norge er. Fox News er for det meste spesielt nøytral i dette valget, og CNN prøver å være nøytral. Ingen krise at dette skjedde, det er på ingen måte over slik som drittmediene i Norge skriver. Husk at ting kan endre seg med tanke på utfall i morgendagens president debatt, da vil det overskygge dagens media situasjon. Donald Trump vinner sikkert ikke morgendagens debatt siden Moderatorene er nyhetsankere for ABC og CNN. ABC er pro Clinton, og de vil da stille vanskelige og urettferdige spørsmål mot Trump, men ikke tilsvarende mot Clinton. Forhåpentligvis så vil spørsmålene fra innbyggerne demme litt opp for dette siden Moderator ikke har full kontroll på alle spørsmålene. Høydepunktet for Trump blir den siste president debatten i Nevada, for da er Moderatoren fra Fox News, og de er mer mer nøytral og kanskje noen ganger litt pro Trump. Her vil Trump vinne mye, for da er det Hillary som blir urettferdig behandlet. Og i tillegg så må vi ikke glemme at Julian Assange sitter på en lekkasje bombe som kommer til å ødelegge veldig for Hillary Clinton. Er han smart så slipper han ut dette materialet etter at media stormen etter tredje presidentdebatt har roet seg. Dette vil da få maksimal effekt i dagene rett før valgdagen. Trump kan bli president hvis dette blir ekstremt alvorlig. Det er ikke over, FØR det er over. Endret 8. oktober 2016 av bruker-378349 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Nå må dere slutte å tro på absolutt alt som norske drittmedier skriver. De har en tendens til å vri og vende og overdrive noe jævlig. Les heller litt CNN og Fox News som er nøytrale i dette valget Nøytrale..... ? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Amerikansk media fokuserer veldig mye mer på dette klippet enn hva norsk media gjør, så det er merkelig kritikk. Assange har sittet på denne "bomben" i snart et år. Vi venter enda, akkurat slik vi venter på "bomben" som skulle felle Bank of America. Der har vi ventet siden 2010. Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Nå må dere slutte å tro på absolutt alt som norske drittmedier skriver. De har en tendens til å vri og vende og overdrive noe jævlig. Les heller litt CNN og Fox News som er nøytrale i dette valget Nøytrale..... ? Nesten alle amerikanske medier er pro Clinton og anti Trump. De anbefaler til og med leserne om å stemme på Clinton. Sånt finner du ikke på hverken CNN eller Fox News. CNN prøver å være mer nøytral enn de andre, men er ikke like ille som resten. Fox News er er ihvertfall nøytral, og noen anklager de for å være pro Trump siden de ikke gjør som de andre mediene. De er mer forsiktig med å kritisere Trump, og kritiserer Clinton minst like mye eller mer. Dessuten så er Fox News de eneste Donald Trump gir intervjuer til. Jeg har sluttet å lese norske medier for lenge siden og leser bare amerikanske medier. I det siste så har jeg sjekket hva VG og Dagbladet har videreformidlet fra de amerikanske mediene. De vrir og vender på alt og overdriver hysterisk. Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Amerikansk media fokuserer veldig mye mer på dette klippet enn hva norsk media gjør, så det er merkelig kritikk. Assange har sittet på denne "bomben" i snart et år. Vi venter enda, akkurat slik vi venter på "bomben" som skulle felle Bank of America. Der har vi ventet siden 2010. Se innlegg over. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Nå må dere slutte å tro på absolutt alt som norske drittmedier skriver. De har en tendens til å vri og vende og overdrive noe jævlig. Les heller litt CNN og Fox News som er nøytrale i dette valget Nøytrale..... ? Nesten alle amerikanske medier er pro Clinton og anti Trump. De anbefaler til og med leserne om å stemme på Clinton. Sånt finner du ikke på hverken CNN eller Fox News. CNN prøver å være mer nøytral enn de andre, men er ikke like ille som resten. Fox News er er ihvertfall nøytral, og noen anklager de for å være pro Trump siden de ikke gjør som de andre mediene. De er mer forsiktig med å kritisere Trump, og kritiserer Clinton minst like mye eller mer. Dessuten så er Fox News de eneste Donald Trump gir intervjuer til. Jeg har sluttet å lese norske medier for lenge siden og leser bare amerikanske medier. I det siste så har jeg sjekket hva VG og Dagbladet har videreformidlet fra de amerikanske mediene. De vrir og vender på alt og overdriver hysterisk. Så du har forelsket deg i Faux News, så mye for den hukommelsen Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Min erfaring med alfa-hanner og hunner er at de for det meste er tjukk i hueBasert på ditt forrige innlegg om støy så er vel en nærliggende slutning å trekke at hodet er av en viss tykkelse ja. Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Så du har forelsket deg i Faux News, så mye for den hukommelsen Snakker ikke bare om dette videoklippet. Det har vært sånn store deler av valget, men Trump klarer heldigvis å komme seg på beina etter hver skandale. Jeg personlig foretrekker CNN siden de er et globalt nyhets nettverk som formidler nyheter fra alle verdens regioner. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Nope, basert på at jeg selv har en ca 25 år i forskjellige leder roller - og alfa typene er de som oftest ødelegger miljøet rundt seg, nettopp grunnet mye interferens fra kuken - enn du da, har du noe annet enn tomme ord å komme med? Edit: coffeee Endret 8. oktober 2016 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Så du har forelsket deg i Faux News, så mye for den hukommelsenSnakker ikke bare om dette videoklippet. Det har vært sånn store deler av valget, men Trump klarer heldigvis å komme seg på beina etter hver skandale. Jeg personlig foretrekker CNN siden de er et globalt nyhets nettverk som formidler nyheter fra alle verdens regioner. Ja, CNN er jo berømt for at de er helt til å stole på i alle henseender, not .. Jeg husker faktisk tilbake til de tider der nettopp de to medie-klovnebyråene var foregangsmenn for hvitvasking av krigsforbrytelser for det amerikanske forsvaret Lenke til kommentar
Gjest bruker-378349 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Så du har forelsket deg i Faux News, så mye for den hukommelsenSnakker ikke bare om dette videoklippet. Det har vært sånn store deler av valget, men Trump klarer heldigvis å komme seg på beina etter hver skandale. Jeg personlig foretrekker CNN siden de er et globalt nyhets nettverk som formidler nyheter fra alle verdens regioner. Ja, CNN er jo berømt for at de er helt til å stole på i alle henseender, not .. Jeg husker faktisk tilbake til de tider der nettopp de to medie-klovnebyråene var foregangsmenn for hvitvasking av krigsforbrytelser for det amerikanske forsvaret Gidder ikke å starte en debatt om amerikanske media vs norsk media. Det er meningsløst siden ingen av dere har sannsynligvis stemmerett, og kan i utgangspunktet ikke påvirke utfallet av valget:) Opprinnelig innlegg var ment som en annotering på at en må være kritisk til mediene, og ikke sluke alt rått. Gjerne dobbelsjekke kildene og påstått utsagn med det som faktisk ble sagt på Trump rally eller Hilary rally, og tolke det selv uten ekstern vinkling fra en upartisk journalist. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Alt av media er sak samme, de selger underholdning og skal bare narre oss til å "klikke" Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Nope, basert på at jeg selv har en ca 25 år i forskjellige leder roller - og alfa typene er de som oftest ødelegger miljøet rundt seg, nettopp grunnet mye interferens fra kuken - enn du da, har du noe annet enn tomme ord å komme med? Edit: coffeee Du har hatt "leder roller" i 25 år, men enda ikke lært deg å skrive det på korrekt vis? La meg gjette. Diverse mellomleder-stillinger i offentlig sektor, hvor du stadig blir forbigått i karrierestigen av unge menn med mer testosteron enn deg selv? Menn som ikke hører etter når du ber dem ta det litt rolig, for ikke å få deg til å virke lat og passé? Er det slik de "ødelegger miljøet rundt seg"? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Nope, basert på at jeg selv har en ca 25 år i forskjellige leder roller - og alfa typene er de som oftest ødelegger miljøet rundt seg, nettopp grunnet mye interferens fra kuken - enn du da, har du noe annet enn tomme ord å komme med? Edit: coffeee Du har hatt "leder roller" i 25 år, men enda ikke lært deg å skrive det på korrekt vis? La meg gjette. Diverse mellomleder-stillinger i offentlig sektor, hvor du stadig blir forbigått i karrierestigen av unge menn med mer testosteron enn deg selv? Menn som ikke hører etter når du ber dem ta det litt rolig, for ikke å få deg til å virke lat og passé? Er det slik de "ødelegger miljøet rundt seg"? Ja, jeg ledet folk, jeg satt ikke på kontor for meg selv og sendte sms til personell og senere gikk ut på byen og brystet meg med at jeg var en søkkende dyktig alfaleder som bollet seg i hytt og gevær - og nope, leder i bla annet forsvaret der jeg mer enn 1000 ganger satte gorillaer på rette plass, deretter i privat virksomhet, hvor det heldigvis ikke var så mye gorillafakter, sånn at man kunne konsentrere seg om jobben som skulle gjøres. Du unngår å svare for deg, og retter mange "kukete" spørsmål direkte på min person - er du sulten? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Sikkert fordi du er beta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg