Thoto79 Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Det ser ut som en ablegøye, så ja, det blir en konspirasjonsteori når man tolker det dithen at hun ikke kontrollerer musklene sine. Problemet med disse teoriene er at de i mange tilfeller går for langt, over the top, og spekulerer på manglende grunnlag. Ser ikke ut som en ablegøye i det hele tatt, Clinton pleier ikke å gjøre slikt, og det passer ikke situasjonen. Hadde dette vært en enkelthendelse, så kunne jeg akseptert det argumentet, men når hun har kronisk hoste og har falt over flere ganger, da begynner jeg å mistenke noe annet. Jeg mistenker, om sånn mobbing som dette får fortsette, at vi aldri mer kommer til å kunne få ett normalt menneske å stemme på igjen da ingen ved sine fulle fem vil utsette seg for dette her. Snakker om å skyte seg selv i foten. Når det er sagt burde jo Trumpenissene komme løpende med hostesaft og skjerf ettersom det er en kjent sak at alle demokratiske alternativ til Clinton blir spådd å vinne med tidenes seiersmargin. Om Clinton står hostekula ut så har skap-fascistene ihvertfall en hårfin sjanse for presidentskapet av den enkle grunn at mange hvite sinte Amerikanere har kjøpt og slukt alle konspirasjonsteorinene. Nesten komisk om det ikke hadde vært så alvorlig. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Hvorfor antas det at allergiene ikke er behandlet. Om de faktisk ga henne antihistaminer for å klare opp luftveiene i nese og svelg, som er hva de sier de har gjort, så fører antihistaminer ofte til dehydrering, og dehydrering kan lett gi irriterte slimhinner. Om irriterte slimhinner i den tørre luften i en flykabin kan føre til litt tørrhoste slik at man må ha et glass vann, så er det absolutt innafor det normale. Å hoppe rett til Parkinsons er ikke innafor det normale. Nei, jeg antar at allergiene blir behandlet, og da virker det urimelig at hun har så store problemer med hoste, spesielt når det er ingen andre symptomer, Og her lager du en stråmann 1. Jeg har aldri sagt at det er Parkinson, jeg sa at det kan være det. 2. Du prøver å dele opp symptomene og så si "kronisk hoste betyr ikke at det er parkinson". Men det jeg sier er at kronisk hoste, med kollaps, men ufrivillige bevegelser tyder på Parkinson. Det kan være noe annet, men å utelukke det er idiotisk. Ufrivillige bevegelser tyder på Parkinsons når det er nesten hele kroppen og nesten hele tiden. Meget rart når ufrivillige bevegelser skjer plutselig og bare på noe få muskler. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Hvorfor antas det at allergiene ikke er behandlet. Om de faktisk ga henne antihistaminer for å klare opp luftveiene i nese og svelg, som er hva de sier de har gjort, så fører antihistaminer ofte til dehydrering, og dehydrering kan lett gi irriterte slimhinner. Om irriterte slimhinner i den tørre luften i en flykabin kan føre til litt tørrhoste slik at man må ha et glass vann, så er det absolutt innafor det normale. Å hoppe rett til Parkinsons er ikke innafor det normale. Nei, jeg antar at allergiene blir behandlet, og da virker det urimelig at hun har så store problemer med hoste, spesielt når det er ingen andre symptomer, Og her lager du en stråmann 1. Jeg har aldri sagt at det er Parkinson, jeg sa at det kan være det. 2. Du prøver å dele opp symptomene og så si "kronisk hoste betyr ikke at det er parkinson". Men det jeg sier er at kronisk hoste, med kollaps, men ufrivillige bevegelser tyder på Parkinson. Det kan være noe annet, men å utelukke det er idiotisk. Antihistaminer mot slimdannelse (rennende nese, overdreven tåreproduksjon) ved allergier kan gi dehydrerte og irriterte luftveier, selv om de andre symptomene som rennende nese og slimhoste er unngått. Da sitter man igjen med hoste pga. tørr hals, det er ikke noe uvanlig ved dette. Det er ikke en stråmann, det inkluderer din spekulasjon om at: Hvis dette var Parkinsons så var det ikke et heteslag, men hun mistet kontroll over musklene sine. Som er en spekulasjon basert på det som nå er både reelle symptomer og det man mistolker som noe annet enn ablegøyer som hun iblant har gjort. Hvorfor gå full tilt i fjerndiagnostiseringen når det kun blir spekulativt. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Hun som stod rett foran henne da hun fikk det antatte "anfallet" oppfattet det som en ablegøye. Kronisk hoste er en overdrivelse, det er snakk om allergier behandlet med antihistaminer. Parkinson er "a bridge too far" for å si det sånn. Spekulativt. Hva er det du tenker som kronisk hoste, at man hoster hele tiden, uansett? Hun har hatt flere hostehendelser den siste måneden, som har ført til at hun ikke klarer å tale lenger. Og nei, det er ikke bevist at det er allergier. Du mener det er allergier, men har ingen bevis fra en uavhengig kilde. Hvor uavhengig må kilden være? Må det komme fra WHO at Clinton mottar behandling for allergier, eller holder det med et brev fra legen hennes? 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Jeg mistenker, om sånn mobbing som dette får fortsette, at vi aldri mer kommer til å kunne få ett normalt menneske å stemme på igjen da ingen ved sine fulle fem vil utsette seg for dette her. Snakker om å skyte seg selv i foten. Man har ikke akkurat valget mellom to normale mennesker i dette valget, eller? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Clinton: Diagnostisert med lungebetennelse på fredag. Turen til California kan bli utsatt. Lungebetennelse blir man frisk av, men regner med at det virker som veldig mye sykdom for folk som trodde på alle ryktene fra Breitbart-leserne og andre deler av alt-right miljøet online. Den seansen i går kan nok neppe forklarast kun med lungebetennelse. Ho kollapsa nærmast heilt. Dei brukte 1,5 timar på å komma med ein offisiell uttale, om det hadde vore lungebetennelse som hadde vore forklaringa, kvifor tok det så lang tid? Kvifor nemnde dei ikkje på førehand at ho hadde fått lungebetennelse? "Hillary har lungebetennelse, men stiller likevel opp for å markere 9/11", osv. Nei, no er det liten tvil om at det går mot Donald Trump som USA sin neste president! Sivilisasjonens beskyttar! Dei svake sin forkjempar! Og Noregs undergång 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Ufrivillige bevegelser tyder på Parkinsons når det er nesten hele kroppen og nesten hele tiden. Meget rart når ufrivillige bevegelser skjer plutselig og bare på noe få muskler. Dystonia: This term is used to describe involuntary muscle contractions that produce abnormal postures or movements. In adults, dystonia most commonly affects the head and neck area, causing head turning or shaking (sometimes referred to as torticollis), or involuntary closing of the eyes (blepharospasm). http://www.pmdi.org/movement-disorders.html Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Hva om bevegelsen ikke var involuntær, men voluntær? Hvis frivillige bevegelser skal tolkes som ufrivillige fordi de "kan" være det, så har Elaine et problem. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Nei, jeg antar at allergiene blir behandlet, og da virker det urimelig at hun har så store problemer med hoste, spesielt når det er ingen andre symptomer, Og her lager du en stråmann 1. Jeg har aldri sagt at det er Parkinson, jeg sa at det kan være det. 2. Du prøver å dele opp symptomene og så si "kronisk hoste betyr ikke at det er parkinson". Men det jeg sier er at kronisk hoste, med kollaps, men ufrivillige bevegelser tyder på Parkinson. Det kan være noe annet, men å utelukke det er idiotisk. Antihistaminer mot slimdannelse (rennende nese, overdreven tåreproduksjon) ved allergier kan gi dehydrerte og irriterte luftveier, selv om de andre symptomene som rennende nese og slimhoste er unngått. Da sitter man igjen med hoste pga. tørr hals, det er ikke noe uvanlig ved dette. Det er ikke en stråmann, det inkluderer din spekulasjon om at: Hvis dette var Parkinsons så var det ikke et heteslag, men hun mistet kontroll over musklene sine.Som er en spekulasjon basert på det som nå er både reelle symptomer og det man mistolker som noe annet enn ablegøyer som hun iblant har gjort. Hvorfor gå full tilt i fjerndiagnostiseringen når det kun blir spekulativt. Og du spekulerer også når du hevder at dette er bare en allergi, selv om andre symptomer ikke vises og det burde ha vært noe hennes team, kunne klare å forhindre. Så hvorfor er din spekulasjon så mye bedre? Synes du ikke det er litt rart at hun sliter med overopphetning, lungebettenelse og ekstreme allergier på en gang. Om hennes ufrivilige bevegelser blir enda tydligere, så finnes de sikkert en sykdom som kan forklare det også. Hvor uavhengig må kilden være? Må det komme fra WHO at Clinton mottar behandling for allergier, eller holder det med et brev fra legen hennes? Det holder at hun blir sjekket av en uavhengig lege. Hennes lege er naturligvis ikke uavhengig, hvis du ikke tror meg se på Trump sin helseattest. Endret 12. september 2016 av Camlon Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Hva om bevegelsen ikke var involuntær, men voluntær? Hvis frivillige bevegelser skal tolkes som ufrivillige fordi de "kan" være det, så har Elaine et problem. Ekstremt dårlig sammenlingning. Bevegelsen hennes er ganske naturlig sammenlignet med Clinton sine bevegelser, men enda viktigere de skjer på dansegulvet ikke i et intervju og Clinton pleier ikke å gjøre slike bevegelser. Som sagt, alene så kan de bortforklares. Men med kronisk hoste og kollaps, så mistenker jeg noe annet. Endret 12. september 2016 av Camlon Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Nei, begge gjør ablegøyer, noe annet foreligger det ikke noe dokumentasjon på. Det er mye som kan sykeliggjøres ved å finne noe som passer i DSM, men det må liksom en legeundersøkelse til for å fastslå at det som kan se ut som noe faktisk er hva tilfeldige observatører velger å tolke det som. Og at uavhengige helseattester hadde vært en fordel sier jeg på forrige side. Det er ikke et krav i dag. Det er pussig at man avkrever full helsesjekk fra NFL-spillere før de signer millionkontrakter, men ikke krever det fra presidentkandidater, men slik er det altså. Det er noe man diskuterer at burde vært innført, og den saken er grei. Endret 12. september 2016 av xRun Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Nei, begge gjør ablegøyer, noe annet foreligger det ikke noe dokumentasjon på. Har du noen bevis, eller er det bare din personlige mening? Og at uavhengige helseattester hadde vært en fordel sier jeg på forrige side. Det er ikke et krav i dag. Det er pussig at man avkrever full helsesjekk fra NFL-spillere før de signer millionkontrakter, men ikke krever det fra presidentkandidater, men slik er det altså. Det er noe man diskuterer at burde vært innført, og den saken er grei. Jeg tror du har misforstått, jeg planlegger ikke å saksøke henne. Poenget er at så lenge han ikke er uavhengig, så kan vi ikke stole på han. Du har ingen bevis for at dette bare er allergier med overopphetning med lungebettenelse. Og jeg har ingen bevis for at det er Parkinson. Men det vi kan se er at symptomene hennes passer Parkinson, og da er det idiotisk å utelukke det. Endret 12. september 2016 av Camlon Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Stemmer, du og jeg har ingen bevis for noe. Det vi har er publisert informasjon fra begges leger, og Clintons inneholder mer informasjon enn Trumps. Det jeg snakker om er hva den publiserte dokumentasjonen som foreligger for Clinton forteller oss. Det du snakker om, som parkinson, epilepsi og andre slike ting, det er spekulasjoner. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Stemmer, du og jeg har ingen bevis for noe. Det vi har er publisert informasjon fra begges leger, og Clintons inneholder mer informasjon enn Trumps. Det jeg snakker om er hva den publiserte dokumentasjonen som foreligger for Clinton forteller oss. Det du snakker om, som parkinson, epilepsi og andre slike ting, det er spekulasjoner. Det du snakker om er informasjon fra en lege som er kjøpt og betalt av Clinton. Jeg har nok erfaring til å vite at i politikk, så kan du ikke stole på hvilken som helst kilde. Leger ikke noe unntak, ta en titt på Trump sin helseattest, og fortell meg at du stoler på den 100%. Clintons lege er ikke en uavhengig kilde. Jeg stoler mer på en fjernlege enn en som er kjøpt og betalt av Clinton. Både du og meg har ingen ordentlig dokumentasjon, jeg har støtte fra en del fjernleger, du har støtte fra en lege som er kjøpt og betalt av Clinton. Ingen av de kildene er gode nok. Så hvorfor utelukker du at det kan være Parkinson? Endret 12. september 2016 av Camlon 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Dette fremstår som relativt misantropisk. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Dette fremstår som relativt misantropisk. Virkelig, det kommer som en overaskelse at politikere og de som er nærme dem lyver? Er det misantropisk å ikke stole 100% på Trump sin helseattest? 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Nei, la meg spesifisere: Det er allment kjent at politikere ofte ikke er symbolet på ærlighet. Det er ikke misantropisk. Når man velger å ignorere publisert dokumentasjon fra lisensiert helsepersonell som har undersøkt pasienten sin, og heller fremlegge spekulative youtubevideoer? Ja det fremstår som misantropisk. Når man hører leger omtale ordlyden fra Trumnps lege (ikke det diagnostiske innholdet) som pussig og høyst uvanlig, så er det grunn til å tro at ordlyden er uvanlig, uten å ta stilling til det diagnostiske innholdet i uttalelsen. Da handler det ikke om misantropi. Det er ingen grunn til å tro at Trumps lege lyver, det er grunn til å tro at hans uttalelse i andre legers øyne er mangelfull. Dette har han også selv vedgått i et interview forrige uke. Endret 12. september 2016 av xRun 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Ufrivillige bevegelser tyder på Parkinsons når det er nesten hele kroppen og nesten hele tiden. Meget rart når ufrivillige bevegelser skjer plutselig og bare på noe få muskler. Dystonia: This term is used to describe involuntary muscle contractions that produce abnormal postures or movements. In adults, dystonia most commonly affects the head and neck area, causing head turning or shaking (sometimes referred to as torticollis), or involuntary closing of the eyes (blepharospasm). http://www.pmdi.org/movement-disorders.html Dystonia og Parkinsons er forskjellige sykdommer Endret 12. september 2016 av jjkoggan 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Når man velger å ignorere publisert dokumentasjon fra lisensiert helsepersonell som har undersøkt pasienten sin, og heller fremlegge spekulative youtubevideoer? Ja det fremstår som misantropisk. Informasjonen i de youtube videoene er også fra lisensiert helsepersonell. Jeg har litt høyere standard enn deg, for meg så kreves det også at det er en uavhengig kilde. Enn kilde som er kjøpt og betalt av Clinton, holder ikke. For å gi et ekstremt eksempel. Legen til Kim Jong Un er lisensiert, og de publiserer attester om hvor frisk han er. Så hva er grunnen til at vi ikke stoler på kilden, det er ikke fordi legen til Kim Jong Un er elendig. Det er fordi det er ikke en uavhengig kilde. Når man hører leger omtale ordlyden fra Trumnps lege (ikke det diagnostiske innholdet) som pussig og høyst uvanlig, så er det grunn til å tro at ordlyden er uvanlig, uten å ta stilling til det diagnostiske innholdet i uttalelsen. Da handler det ikke om misantropi. Det er ingen grunn til å tro at Trumps lege lyver, det er grunn til å tro at hans uttalelse er mangelfull. Dette har han også selv vedgått i et interview forrige uke. Bare fordi en tekst er skrevet bedre, betyr ikke at de ikke holder tilbake informasjon. Hvis vi skal stole 100% på Clintons lege, hvorfor ikke stole 100% på Trump sin lege? 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Dystonia og Parkinsons er forskjellige sykdommer Have you ever experienced a painful cramped foot or curled, clenched toes as part of life with Parkinson's? These symptoms can often be a tell-tale sign of dystonia — sustained and often painful muscle twisting, spasms and cramps. Dystonia can be an early symptom of PD, or it can develop later, as a side effect of levodopa. http://www.pdf.org/dystonia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg