Thoto79 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 <en søt liten hoste video> Virker som hun sliter litt kanskje det er noe i ryktene om dårlig helse allikevell. Må si jeg blir lettet når jeg ser halmstråene det gripes etter her om dagen, tyder på at ting går riktig vei! PS. Om du skulle du høre meg eller andre hoste litt på bussen så ikke umiddelbart trekk i nødbremsen og ring sykebil, det kan bli litt overkill Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Må si jeg blir lettet når jeg ser halmstråene det gripes etter her om dagen, tyder på at ting går riktig vei! PS. Om du skulle du høre meg eller andre hoste litt på bussen så ikke umiddelbart trekk i nødbremsen og ring sykebil, det kan bli litt overkill Riktig vei sier du. I signaturen din er det følgende link: Election Justice USA Study Finds that Without Election Fraud Bernie Sanders Would Have Won by Landslide Og det var Hillary som stod bak, riktig vei ja. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Må si jeg blir lettet når jeg ser halmstråene det gripes etter her om dagen, tyder på at ting går riktig vei! PS. Om du skulle du høre meg eller andre hoste litt på bussen så ikke umiddelbart trekk i nødbremsen og ring sykebil, det kan bli litt overkill Riktig vei sier du. I signaturen din er det følgende link: Election Justice USA Study Finds that Without Election Fraud Bernie Sanders Would Have Won by Landslide Og det var Hillary som stod bak, riktig vei ja. At det demokratiske partiet har spillt ett skittent spill i nominasjonsvalget har fint lite med at jeg har nok mellom øra til å gjennomskue argumentasjonen til Donald Dum å gjøre. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Riktig vei sier du. I signaturen din er det følgende link: Election Justice USA Study Finds that Without Election Fraud Bernie Sanders Would Have Won by Landslide Og det var Hillary som stod bak, riktig vei ja. At det demokratiske partiet har spillt ett skittent spill i nominasjonsvalget har fint lite med at jeg har nok mellom øra til å gjennomskue argumentasjonen til Donald Dum å gjøre. Tja, er bare litt morsomt at du mener Hillary er "riktig vei" med en slik signatur. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Riktig vei sier du. I signaturen din er det følgende link: Election Justice USA Study Finds that Without Election Fraud Bernie Sanders Would Have Won by Landslide Og det var Hillary som stod bak, riktig vei ja. At det demokratiske partiet har spillt ett skittent spill i nominasjonsvalget har fint lite med at jeg har nok mellom øra til å gjennomskue argumentasjonen til Donald Dum å gjøre. Tja, er bare litt morsomt at du mener Hillary er "riktig vei" med en slik signatur. Nå har ikke jeg kjøpt løgnene om Hillary som du gjorde da, så i den forstand er det ikke så fryktelig rart at jeg ikke løper rett ifra Bernies solidariske rødlige politikk og går rett i den brune Trump fella når det enda finnes en ett alternativ som ligger innenfor den politiske rasjonelle sfære. Men det meste er vel svart/hvitt, i din bok, disse gråtonene imellom her bare gjør ting uoversiktelig og vanskelig Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Riktig vei sier du. I signaturen din er det følgende link: Election Justice USA Study Finds that Without Election Fraud Bernie Sanders Would Have Won by Landslide Og det var Hillary som stod bak, riktig vei ja. At det demokratiske partiet har spillt ett skittent spill i nominasjonsvalget har fint lite med at jeg har nok mellom øra til å gjennomskue argumentasjonen til Donald Dum å gjøre. Tja, er bare litt morsomt at du mener Hillary er "riktig vei" med en slik signatur. Nå har ikke jeg kjøpt løgnene om Hillary som du gjorde da, så i den forstand er det ikke så fryktelig rart at jeg ikke løper rett ifra Bernies solidariske rødlige politikk og går rett i den brune Trump fella når det enda finnes en ett alternativ som ligger innenfor den politiske rasjonelle sfære. Men det meste er vel svart/hvitt, i din bok, disse gråtonene imellom her bare gjør ting uoversiktelig og vanskelig Ja du har helt rett, det var kun det demokratiske partiet som stod bak denne konspirasjonen mot Bernie. Hillary ante ikke at partiet allerede hadde valgt henne som sin kandidat lenge før valget startet og at hun enkelt kunne seile i mål på grunn av det. Wops... Endret 6. september 2016 av geita_ Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Presidentvalget i USA lukter allerede råttent, lenge før presidentvalget virkelig har startet. Det har luktet råtten under forvalgene, og lukter nå råttent under propaganda og det som fremstilles til valget gjennom offentlig informasjon og gjennom "kandidatenes" egne utsagn. Det lukter korrupsjon og gjennområttent lang vei, såpass langt at de fleste burde innse at et presidentvalg som dette er et signal om at "demokrati" har opphørt totalt om det noengang eksisterte i land utenfor Sveits. Valget står mellom dynastiets kandidat Clinton som vil føre til at USA potensielt sett kan bli styrt av 2 dynasti fra 1989 til 2025, med unntak av en som viste seg å være dynastiets tjener. At det ikke skremmer folk, er et mirakel i menneskelig idioti. At motkandidaten er Donald Trump er rett og slett både komisk og tragisk. Men han kan iallefall redde landet fra sitt enorme forfall, og redde landet fra å bli styrt av noen som best kan beskrives som satans hore og dødsbringeren. Om ikke verden blir ødelagt i atomkrig under Hillary Clinton sitt styre, hvis hun blir valg, vil det være et mirakel.. Det lukter piss hver gang noen åpner munnen og ytrer noe i presidentvalget, og media sine avissider er innsmurt med menneskelig avføring. TV mediene spruter diare rett i trynet på folk flest. Nesene er så lange blant eliten i USA at Donald Trump faktisk fremstår som en potensiell redningsmann for nasjonen USA. Korrupsjonen er så dyp at det krever en milliardær for å overleve et presidentvalg for at nasjonen i det hele tatt skal ha en mulighet til å klatre opp fra det dype hullet. "valget" som har vært mellom pest og kolera i lang tid, har blitt tragikomisk i sin natur, og et signal om at noe er alvorlig galt i vår tidsalder. At folk kan kjøpe dette drittet er som å betale alt sitt gull for en gråstein når man sulter ihjel. HVIS Trump blir valgt har han iallefall mulighet til å redde verden fra den verste tyrann i moderne tid og en ond, ussel skapning som bare vil viderføre konflikt som ble startet av andre medlemmer i de latterlig patetiske dynastiene som har ledet USA siden 1989. Hva blir det neste? Jeb Bush? Og så døtrene Clinton? Frem til år 2050? Fy faen så råttent ting er, og fy faen så dumme folk er som aksepterer at eliten driter de midt i trynet kontinuerlig. Donald Trump har sagt han vil gjøre noe med dette, akkurat som Obama sa. Obama har bare gjort ting verre, mer gjeld, flere kriger, mer død, mer ødeleggelse, mindre demokrati, mer løgner osv osv. Når Trump sier han vil redde nasjonen USA fra tyrannene skjelver hele eliten og samler seg som kryp bak monsteret Hillary Clinton, inkludert medier, banker, selskaper og andre som er avhengig av det dypt korrupte og onde systemet som har blitt skapt. I beste fall kan Trump redde USA og resten av verden fra det groteske vanstyret, i verste fall vil han bare gjøre ting verre, men i verste fall vil iallefall være bedre enn beste fall enn den beviselige massemorderen, gigamonsteret og den dypt ødelagte og korrupte horen av satan selv, Hillary Rodham Clinton. Da blir det armageddon, end times, apocalypse.. Donald Trump er bedre. 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Alt dette, og i tillegg kan hun åpne sylteagurk-glass! 2 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Ser ut til at Trump tar igjen Clinton på meningsmålingene. Det blir et jevnt valg, men jeg Clinton kommer til å tape så det synger mot Trump i debattene. Bare se på hvor lenge hun har vært borte fra offisielle pressekonferanser. Det er ingen tvil om at hun er for svak til å fremstå som en leder for folket. I de siste to valgene, hvor mange pressekonferanser ble holdt av presidentkandidater som ikke var sittende presidenter (Romney, McCain, Obama i 08)? Jeg vet svaret. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 De spør ikke om ulovlige innvandrere bidrar til økonomien, de spør spørsmål som "bryr ulovlige innvandrere seg om sin familie".Du hevdet at de bare bidrar med loensdumping og velferdmisbruk. De spurte om velferdmisbruk og jobber(blant annet) De svarte positivt på They fill jobs Americans don't want They do not live off welfare They start businesses that create jobs and growth. Den eneste negativt var+ They don't pay taxes Det støtter ikke påstanden at nesten alle mener de bare bidrar til lønnsdumping og velferdmisbruk. Kilden din bekrefter det jeg sa, 60% av skatten de betaler er salgskatt, og inkluderer vi skjulte penger så er andelen enda høyere. Utenom salgskatt så betaler de ca 300 dollar per person i eindomskatt. (veldig lavt, tyder på at bare en liten minoritet betaler eindomskatt) og 100 dollar i inntektskatt. Det er under 1% av deres inntekt. Ergo, Ulovlige innvandre betaler hovedsakelig salgskatt. 50% av ulolige innvandrere bor I Florida, Texas og California. Florida og Texas har ingen inntektskatt og California har en meget lav inntekskatt blant lavtlønnede arbeidere. Den typiske lavtlønnede amerikaner betaler bare litt mer skatt enn ulovlige innvandrere. særlig de som bor I disse delstater. Den gjennomsnittlig amerikaner betaler 45% salgskatt-55% inntektskatt, til delstatene. Jeg mener også at 60% av noe ikke er "hovedsaklig" 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Nå har ikke jeg kjøpt løgnene om Hillary som du gjorde da, så i den forstand er det ikke så fryktelig rart at jeg ikke løper rett ifra Bernies solidariske rødlige politikk og går rett i den brune Trump fella når det enda finnes en ett alternativ som ligger innenfor den politiske rasjonelle sfære. Men det meste er vel svart/hvitt, i din bok, disse gråtonene imellom her bare gjør ting uoversiktelig og vanskelig Ja du har helt rett, det var kun det demokratiske partiet som stod bak denne konspirasjonen mot Bernie. Hillary ante ikke at partiet allerede hadde valgt henne som sin kandidat lenge før valget startet og at hun enkelt kunne seile i mål på grunn av det. Wops... ------------------------ Ja du må gjerne prøve å vri dette den veien men du får nok ikke meg til å sitte her og tale Clintons sak, som du vet er jeg mer enn klar over hva som har foregått underveis i nominasjonskampen etter å ha fulgt og støttet Sanders. Poenget var mer at når jeg så enda en sånn Alex Jones type vinklet kritikk i form av en video du liret av deg her igjen, så var det vel verdt en liten oppfriskende returkommentar som minner om at Clinton står for godt over 90% av de samme policies som Sanders og er ifra sentrale hold omtalt som kompetent og en rutinert leder og smart politiker. Alle disse som prøver å fortelle deg noe helt annet enn dette har antagelig en agenda, en agenda som det er lov å håpe på at alle vi her skulle kunne klare og gjennomskue. Det blir søkt å fokusere på Hillary Clinton som privatperson slik som det konservative hylekoret har en tendens til å gjøre, evnt ha fokus på at hun er kvinne.. man må vektlegge erfaring og kompetansenivå, dette er for viktig for alt det andre og hun vil fortsatt ha mye av Obamas apparat rundt seg videre og det vil være marginale endringer, spesielt utenriks, kontra idag. Om noe så vil endringen komme i retning mer liberal politikk som distanserer seg enda mer ifra de nå hinsides famøse republikanske standpunktene vi daglig blir prøvd vranglært med. I disse tider kreves det ett kaldt hode i all støyen både for en statsleder og også for oss publikum for å ikke la oss lure eller rive med av populismen som lokker og propagandamaskineriene som herjer i medier og på nett. Dette er noe vi alle må prøve å etterstrebe og gjerne enda litt mer enn du tilsynelatende gjør idag Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Ja du må gjerne prøve å vri dette den veien men du får nok ikke meg til å sitte her og tale Clintons sak, som du vet er jeg mer enn klar over hva som har foregått underveis i nominasjonskampen etter å ha fulgt og støttet Sanders. Allikevel støtter du henne ? Etter at hun konspirerte mot Sanders og jukset til seg nominasjonen, selv om han var en klar vinner ? Poenget var mer at når jeg så enda en sånn Alex Jones type vinklet kritikk i form av en video du liret av deg her igjen, så var det vel verdt en liten oppfriskende returkommentar som minner om at Clinton står for godt over 90% av de samme policies som Sanders og er ifra sentrale hold omtalt som kompetent og en rutinert leder og smart politiker. Alle disse som prøver å fortelle deg noe helt annet enn dette har antagelig en agenda, en agenda som det er lov å håpe på at alle vi her skulle kunne klare og gjennomskue. Ja om hun klarer å jukse seg til en nominasjon og fortsatt beholder støtten er det kanskje noe med henne. Det blir søkt å fokusere på Hillary Clinton som privatperson slik som det konservative hylekoret har en tendens til å gjøre, evnt ha fokus på at hun er kvinne Okei, så det er galt. Men Donald Drumpf/Dum går greit ? Lukter litt svidd her ja. I disse tider kreves det ett kaldt hode i all støyen både for en statsleder og også for oss publikum for å ikke la oss lure eller rive med av populismen som lokker og propagandamaskineriene som herjer i medier og på nett. Dette er noe vi alle må prøve å etterstrebe og gjerne enda litt mer enn du tilsynelatende gjør idag Kaldt hode... damen har kanskje hatt et slag.. tsk tsk hvorfor gå der ? Endret 6. september 2016 av geita_ 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Digger når folk linker inn noens hypotese, forutsetter implisitt at hypotesen er fakta, og deretter bruker denne og andre fiktive fakta og gjetninger til å argumentere mot andre i tråden. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Digger når folk linker inn noens hypotese, forutsetter implisitt at hypotesen er fakta, og deretter bruker denne og andre fiktive fakta og gjetninger til å argumentere mot andre i tråden. Som Obama om den Filippinske presidenten: "Clearly he`s a colorful guy..." Endret 6. september 2016 av Thoto79 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Verken Duterte eller Obama har linket inn noens hypoteser her i tråden. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Ja du må gjerne prøve å vri dette den veien men du får nok ikke meg til å sitte her og tale Clintons sak, som du vet er jeg mer enn klar over hva som har foregått underveis i nominasjonskampen etter å ha fulgt og støttet Sanders. Allikevel støtter du henne ? Etter at hun konspirerte mot Sanders og jukset til seg nominasjonen, selv om han var en klar vinner ? Jeg har innsett noe som du ikke helt har tatt til deg enda, det er at det ikke er lenger noe alternativ til disse to. To ganger i historien har en nominert måttet erstattes og det kom vel av dødsfall, det er ingen andre som i praksis vil nå kunne steppe inn å redde dagen. Allikevel velger du altså å gi din støtte til den helt åpenbart minst egnede kandidaten landet noengang har sett for å "røre opp litt", men skal man være litt seriøs oppi det hele så ser nok også du at slik kaos søken er umodent og farlig i internasjonal politikk. I disse tider kreves det ett kaldt hode i all støyen både for en statsleder og også for oss publikum for å ikke la oss lure eller rive med av populismen som lokker og propagandamaskineriene som herjer i medier og på nett. Dette er noe vi alle må prøve å etterstrebe og gjerne enda litt mer enn du tilsynelatende gjør idag Kaldt hode... damen har kanskje hatt et slag.. tsk tsk hvorfor gå der ? Så her har du altså strikket dine helt egne teorier om hoste-videoen din som før vi visste ordet av det brått ble til ett hjerneslag..., sånn om man stripper helt vekk all rasjonell forklaringsmodell og kausalitet og mageplasker inn i propagandamaskineriet, og for å gjøre dagen komplett, så har man solgt seg til den kristenkoservative populistiske siden med den falske og famøse totalt useriøse frontmannen, uten tidligere politisk erfaring ei heller kjent for integritet... Det er komisk hvor mye godvilje/hat som kreves for at man skal kunne fornedre seg til å bli med på det der, så deg om det. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Allikevel støtter du henne ? Etter at hun konspirerte mot Sanders og jukset til seg nominasjonen, selv om han var en klar vinner ? Jeg har innsett noe som du ikke helt har tatt til deg enda, det er at det ikke er lenger noe alternativ til disse to. To ganger i historien har en nominert måttet erstattes og det kom vel av dødsfall, det er ingen andre som i praksis vil nå kunne steppe inn å redde dagen. Allikevel velger du altså å gi din støtte til den helt åpenbart minst egnede kandidaten landet noengang har sett for å "røre opp litt", men skal man være litt seriøs oppi det hele så ser nok også du at slik kaos søken er umodent og farlig i internasjonal politikk. Ja du har nok rett i at begge kandidater ikke er all verdens, men folk ser ut til å stole mer på Trump enn Hillary. CNN Poll: Trump More ‘Honest and Trustworthy’ than Clinton — by 15% (før du sier "breitbart" så er det link til CNN sin poll i artikkelen. ) Det blir søkt å fokusere på Hillary Clinton som privatperson slik som det konservative hylekoret har en tendens til å gjøre, evnt ha fokus på at hun er kvinne Okei, så det er galt. Men Donald Drumpf/Dum går greit ? Lukter litt svidd her ja. Ikke lyst å svare på denne ? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) (før du sier "breitbart" så er det link til CNN sin poll i artikkelen. ) Says who? "CNN" Har'a bestemt seg snart? Er CNN bra eller ikke bra? Mannen har kommet seg innenfor feilmarginen i 1 anerkjent nasjonal poll, wohoo. Forøvrig er nasjonale polls irrelevant for swing states, og Drumpf sliter i de fleste av dem. Pennsylvania Michigan NH Virginia Totalt sett bør en heller ikke glemme valgmannsforsamlingen (electoral college), du vet den der man trenger 270 stemmer for å vinne valget. Pr. i dag ligger en av dem ganske godt an. Dette valget handler ikke om hvem som er den beste kandidaten. Det handler om hvem av de to som er den bedre av historiens to minst populære kandidater. Endret 7. september 2016 av xRun 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Jeg har innsett noe som du ikke helt har tatt til deg enda, det er at det ikke er lenger noe alternativ til disse to. To ganger i historien har en nominert måttet erstattes og det kom vel av dødsfall, det er ingen andre som i praksis vil nå kunne steppe inn å redde dagen. Allikevel velger du altså å gi din støtte til den helt åpenbart minst egnede kandidaten landet noengang har sett for å "røre opp litt", men skal man være litt seriøs oppi det hele så ser nok også du at slik kaos søken er umodent og farlig i internasjonal politikk. Ja du har nok rett i at begge kandidater ikke er all verdens, men folk ser ut til å stole mer på Trump enn Hillary. CNN Poll: Trump More ‘Honest and Trustworthy’ than Clinton — by 15% (før du sier "breitbart" så er det link til CNN sin poll i artikkelen. ) Okei, så det er galt. Men Donald Drumpf/Dum går greit ? Lukter litt svidd her ja. Ikke lyst å svare på denne ? At "folk" stoler mer på Trump enn Hillary kommer jo nettopp av denne propagandaen du og andre mater ut, dere er Drumphs nyttige idioter som han kommer til å rævkjøre herifra til Trump Tower så fort han får muligheten til det, eller ikke si du stoler på denne mannen? Følte kanskje ikke at alt stod og falt på det spørsmålet der om det luktet svidd her jeg da, men om den slags er galt for være opp til hver og enkelt, om det er idiotisk og fordummende og kan føre til at mange gjør ett feilvalg, er derimot mer sikkert. Og at Donald er Dum har han da vist verden daglig i ett år snart noe som må sies er i aller høyeste grad relevant og som burde tas med i betrakningen, og i og med at du har slukt anti-Clinton propagandaen rått gjør at du da dessverre kun sitter igjen med Johnson... Tror dere er enige om å slække våpenlovene enda litt til og greier så gjør oss alle en tjeneste og sats heller på han du, selv om det nødvendigvis likefullt vil være en dead end Endret 7. september 2016 av Thoto79 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Alt dette, og i tillegg kan hun åpne sylteagurk-glass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg