Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Uansett har dette lite å gjøre med Trumps oppfordring til sivilbefolkningen til å utøve vold mot Clinton eller ligner oppfordringer av andre presidenter/kandidater.

Stemmer, men dog Trumps uttalelse kunne fortolkes som en slik oppfordring som du sier, men det er kun EN av flere mulige tolkninger av hans utsagn, og det er en fortolkning som Trump selv vel har tilbakevist, og da sitter man igjen uten noe som helst, utover en storm i en tekopp.

 

Forsåvidt dyktig spilt av Trump, han er iferd med å bli en politiker. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Uansett har dette lite å gjøre med Trumps oppfordring til sivilbefolkningen til å utøve vold mot Clinton eller ligner oppfordringer av andre presidenter/kandidater.

Stemmer, men dog Trumps uttalelse kunne fortolkes som en slik oppfordring som du sier, men det er kun EN av flere mulige tolkninger av hans utsagn, og det er en fortolkning som Trump selv vel har tilbakevist, og da sitter man igjen uten noe som helst, utover en storm i en tekopp.

 

Forsåvidt dyktig spilt av Trump, han er iferd med å bli en politiker. ;)

Så lenge en galninger ikke tolker det på feil måte er det ingen stor sak i seg selv

Det folk frykter er at han blir like useriøs når feiltolkninger har mye større konsekvenser og at han promoterer vold til å løse problemer mellom folk.

Lenke til kommentar

Så lenge en galninger ikke tolker det på feil måte er det ingen stor sak i seg selv

Burde ikke være det, men ser ut til at Clintons kampanjefolk ikke har forstått at dette kun er gratisreklame for Trump

 

Det folk frykter er at han blir like useriøs når feiltolkninger har mye større konsekvenser og at han promoterer vold til å løse problemer mellom folk.

Well, politics is the continuation of war by other means, ifølge Clausewitz og som sådann er vold en integral del i enhver politisk avgjørelse.

 

Spørsmålet som bør stilles er hvorvidt Trump oforvarlig kan komme til å føre USA-Vesten ut i nye kriger kun ved å være uvøren med sine formuleringer.

 

Hvorvidt noen skyter Clinton fordi de tror Trump har oppfordret til det tror jeg de færreste (utenfor de Demokratiske kretser i USA) vil bry seg stort om

Lenke til kommentar

... og fortsetter:
 
70+ (fortsatt stigende) republikanere signerer brev til Reince Priebus om å fokusere på senatet og representantenes hus istedenfor på Trump.
 
"Frustrated Republicans have drafted a letter to Republican National Committee Chairman Reince Priebus urging him to stop helping Donald Trump win the White House. They want the party to focus its resources instead on protecting vulnerable Senate and House candidates.

A draft of the letter, obtained by The Associated Press, warns that Trump's "divisiveness, recklessness, incompetence and record-breaking unpopularity risk turning this election into a Democratic landslide.""
http://www.nwitimes.com/news/national/govt-and-politics/the-latest-mcconnell-calls-gop-senate-chances-very-dicey/article_2061b060-0803-598c-9036-1ef0be6529ab.html
 
Og:  

"U.S. Senate Majority Leader Mitch McConnell says Republicans' chances of keeping control of the Senate after the November elections are "very dicey."

 

 
Vanligvis er Utah en rød stat, men kan snu:
Trump acknowledges tough fight in usually Republican Utah
Republican presidential nominee Donald Trump acknowledged on Thursday that his campaign was struggling in Utah, a usually rock-solid Republican state, on a day in which he briefly set aside his self-confidence for a rare display of doubt.

http://www.reuters.com/article/us-usa-election-trump-evangelicals-idUSKCN10M2D4?il=0

Endret av xRun
Lenke til kommentar

 

Og den kullsvarte komedien fortsetter...  :fun:

 

Trump beskylder Obama og Clinton for å ha «grunnlagt» IS

 

Konservativ radiovert Hugh Hewitt spurte ut Trump om han mente det så bokstavelig, eller om det var en refleksjon av politikken. Svaret var noe merkverdig type pose-og-sekk.

https://www.yahoo.com/news/donald-trump-battles-radio-host-150945366.html

 

Endret av xRun
Lenke til kommentar

 

 

Og den kullsvarte komedien fortsetter...  :fun:

 

Trump beskylder Obama og Clinton for å ha «grunnlagt» IS

 

Konservativ radiovert Hugh Hewitt spurte ut Trump om han mente det så bokstavelig, eller om det var en refleksjon av politikken. Svaret var noe merkverdig type pose-og-sekk.

https://www.yahoo.com/news/donald-trump-battles-radio-host-150945366.html

 

 

 

Oh my lord.. Her prøver han å redde Trump ifra seg selv, men Donald hører nok ikke på det øret hehe

 

Mye moro om dagen, nå som man kan senke skuldrene i viten om at han ikke blir President så er jo dette topp underholdning jeg ikke ville vært foruten  :grin:

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Former Reagan political director says he'll vote for Clinton

Frank Lavin has served in every Republican administration since Reagan's. Most recently, he served as George W. Bush's Undersecretary of Commerce for international trade, and he says he'll vote for Hillary Clinton, rejecting the Republican Party's presidential nominee for the first time in 40 years.

http://www.fox10tv.com/story/32706428/former-reagan-political-director-says-hell-vote-for-clinton

 

Trenden fortsetter.

 

Kva slike "elite"-folk gjer speler liten rolle. Las her om dagen at 1 av 5 republikanarar meiner Trump bør trekkja seg. Då eg las det tenkte eg – wow, 80 % av republikanarane seier nei til at Trump må trekkja seg!  Det er ein mykje større oppslutnad enn eg hadde forventa, og ein gladnyhet for Trump. Likevel klarer media å vinkla det dithen at Trump står svakt blant republikanske veljarar.

http://e24.no/makro-og-politikk/donald-trump/en-av-fem-republikanere-mener-trump-boer-trekke-seg/23762243

Endret av Knut Lavngard
Lenke til kommentar

 

 

 

Og den kullsvarte komedien fortsetter...  :fun:

 

Trump beskylder Obama og Clinton for å ha «grunnlagt» IS

 

Konservativ radiovert Hugh Hewitt spurte ut Trump om han mente det så bokstavelig, eller om det var en refleksjon av politikken. Svaret var noe merkverdig type pose-og-sekk.

https://www.yahoo.com/news/donald-trump-battles-radio-host-150945366.html

 

 

 

Oh my lord.. Her prøver han å redde Trump ifra seg selv, men Donald hører nok ikke på det øret hehe

 

Mye moro om dagen, nå som man kan senke skuldrene i viten om at han ikke blir President så er jo dette topp underholdning jeg ikke ville vært foruten  :grin:

 

 

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar

 

 

Konservativ radiovert Hugh Hewitt spurte ut Trump om han mente det så bokstavelig, eller om det var en refleksjon av politikken. Svaret var noe merkverdig type pose-og-sekk.

https://www.yahoo.com/news/donald-trump-battles-radio-host-150945366.html

 

 

 

Oh my lord.. Her prøver han å redde Trump ifra seg selv, men Donald hører nok ikke på det øret hehe

 

Mye moro om dagen, nå som man kan senke skuldrene i viten om at han ikke blir President så er jo dette topp underholdning jeg ikke ville vært foruten  :grin:

 

Hvordan vet du det?

 

 

Det eneste man vet er at man aldri kan vite, men klart etter de siste salattråkkene så ligger han nå velfortjent nærmere 10% bak og fivethirtyeight gir nå Hillary 87% og Donald 12% sjanse til å vinne presidentvalget. 

 

Så med det senker jeg skuldrene and just enjoying the show :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Konservativ radiovert Hugh Hewitt spurte ut Trump om han mente det så bokstavelig, eller om det var en refleksjon av politikken. Svaret var noe merkverdig type pose-og-sekk.

https://www.yahoo.com/news/donald-trump-battles-radio-host-150945366.html

 

 

 

Oh my lord.. Her prøver han å redde Trump ifra seg selv, men Donald hører nok ikke på det øret hehe

 

Mye moro om dagen, nå som man kan senke skuldrene i viten om at han ikke blir President så er jo dette topp underholdning jeg ikke ville vært foruten  :grin:

 

Hvordan vet du det?

 

 

Det eneste man vet er at man aldri kan vite, men klart etter de siste salattråkkene så ligger han nå velfortjent nærmere 10% bak og fivethirtyeight gir nå Hillary 87% og Donald 12% sjanse til å vinne presidentvalget. 

 

Så med det senker jeg skuldrene and just enjoying the show :)

 

 

Fair enough. Men vi får se ;) Heller Trump enn Hillary sier jeg.

Lenke til kommentar

 

Det eneste man vet er at man aldri kan vite, men klart etter de siste salattråkkene så ligger han nå velfortjent nærmere 10% bak og fivethirtyeight gir nå Hillary 87% og Donald 12% sjanse til å vinne presidentvalget. 

 

Så med det senker jeg skuldrene and just enjoying the show :)

 

Fair enough. Men vi får se ;) Heller Trump enn Hillary sier jeg.

 

 

Selv når du vet at Hillary er personlig kristen og faktisk ber morgenbønn hver dag (red.anm. sic), mens Trump aldri har lest bibelen eller hatt noen annen gud enn seg selv? Mener ikke å være dust men i mitt hode skulle jeg tro det var super relevant om man selv var religiøs?

Lenke til kommentar

Det eneste man vet er at man aldri kan vite, men klart etter de siste salattråkkene så ligger han nå velfortjent nærmere 10% bak og fivethirtyeight gir nå Hillary 87% og Donald 12% sjanse til å vinne presidentvalget. 

 

Så med det senker jeg skuldrene and just enjoying the show :)

Halvannen dag senere, 88,8% / 11,1%. Trenger snart støtte for skuldrene her nå, de er så senket atte.  :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...