Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

 

Trump-supportere er nå fritt vilt i USA. Politiet griper ikke inn i når venstresiden tyr til vold, og media legitimerer og oppmuntrer til vold ved å legge skylden på Trump.

 

*hørt på Fox news.....

 

 

Det er bare èn eneste person i hele dette sirkuset som offentlig legitimerer vold, og det vet vi vel alle hvem er.

 

 

 

Denne mannen er heller ikke helt god. Han påstår at han er motstander av staten, men løper til Mor Stat hele tiden. For eksempel har han ved gjentatte anledninger misbrukt DMCA for å fjerne kritiske videoer.

 

Ellers er det ingen som er større tilhengere av en allmektig stat enn republikanere, og ikke minst Donald "Big Freaking Government" Trump. Se f.eks. på abortsaken.

 

Molyneux dummer seg dermed fullstendig ut når han påstår at "kristne naboer" ikke bruker myndighetene for å tvinge ham til noe. Er han bare kunnskapsløs eller går han bevisst inn for å prate tull?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flaut. Bare flaut.

 

 

Jeg er egentlig ganske enig. På nivå med Stefan Molyneux.

 

Måten de truer med vold på minner mye om aggressiviteten til Molyneux og hvordan han aktivt sensurerer folk som ikke bøyer seg i støvet for ham.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

 

Tja.. Med tanke på at Hillary er den eneste som en annen kandidat enn Trump ville jeg heller gå for Trump.

 

Han ser ihvertfall ut til å ha ballene til å ta tak i PK kulturen som driver og sprer seg som kreft.

 

Han har ikke baller til noe som helst. Han er bare en løs kanon som fyrer løs med det som faller ham inn der og da. Alt for PR og sjokkeffekt. Han eier ikke selvkontroll og ville vært en ren katastrofe som president.

 

Hillary er kanskje ikke en ideell kandidat, men hun er i det minste ikke ravende gal.

 

Hmm. Ville du sagt det samme om Bush og Obama også? Det håper jeg, for den ene ER gal mens den andre driver og blir.

 

Hillary er en korrupt liten dritt som gjør alt for å stoppe opposisjon. Jeg ville ikke stole på henne med en barnehage en gang. Altfor mange rapporter om folk som blir "savnet" eller myrdet av de som står imot henne og som skal i retten.

Lenke til kommentar

Litt småpinlig å la Melania Trump lese en delvis plagiert tale til konvensjonen. Spesielt mtp. at en av de plagierte delene ord for ord var der hun snakket om hvilke verdier hun hadde lært av forelderene sine, og hvordan man skal gå frem for å nå sine mål i livet, gjennom hardt arbeid og ærlighet. (ekstra pinlig å plagiere avsnittet om hardt arbeid og ærlighet)

 

Og hvor var det plagiert fra? Michelle Obamas tale til den demokratiske konvensjonen før valget i 2008.

Media er på ballen, og mener tabben ligger hos den som skrev talen, neppe Melania selv. Melania har forsåvidt gitt et interview forleden der hun sa at hun skrev det meste selv, så de er ikke sikker på hvor dette ligger. Er det en speechwriter hos Trumpkampanjen som dreit på draget så må vedkommende være helt løk om h*n trodde det ikke ville bli oppdaget i en tale med såpass intens mediedekning.

 

Men en ting er vel sikkert. Det blir nok nye beskyldninger fra Trumpsene mot media over dette.

Evt. Er alle slike taler like. Alle takketaler er jo like, men ikke plagiert for det.

Lenke til kommentar

 

Litt småpinlig å la Melania Trump lese en delvis plagiert tale til konvensjonen. Spesielt mtp. at en av de plagierte delene ord for ord var der hun snakket om hvilke verdier hun hadde lært av forelderene sine, og hvordan man skal gå frem for å nå sine mål i livet, gjennom hardt arbeid og ærlighet. (ekstra pinlig å plagiere avsnittet om hardt arbeid og ærlighet)

 

Og hvor var det plagiert fra? Michelle Obamas tale til den demokratiske konvensjonen før valget i 2008.

Media er på ballen, og mener tabben ligger hos den som skrev talen, neppe Melania selv. Melania har forsåvidt gitt et interview forleden der hun sa at hun skrev det meste selv, så de er ikke sikker på hvor dette ligger. Er det en speechwriter hos Trumpkampanjen som dreit på draget så må vedkommende være helt løk om h*n trodde det ikke ville bli oppdaget i en tale med såpass intens mediedekning.

 

Men en ting er vel sikkert. Det blir nok nye beskyldninger fra Trumpsene mot media over dette.

Evt. Er alle slike taler like. Alle takketaler er jo like, men ikke plagiert for det.
Uansett var det utrolig dumt at ingen sjekket talen med en enkel Google søk. Det viser kompetanse nivået, noe som skremmer mange amerikanere om mannen med evnen til å ødelegge verden hvis han blir president
Lenke til kommentar

Jeg så i en dokumentar at Clinton er en vampyr, men kommer ikke i farten på hvilken dokumentar det var :)

Skatteflyktning så du kona til Clinton sa under ed at han er vampyr og at det er rettspapirer på det?

 

Jeg vet at Bill løy om at han fikk oralsex men det er ikke helt det samme.

 

 

Ivana sier at Trump dro henne etter håret som en neandertaler og voldtok henne, hun løp etter dette inn til sin mors værelse og låste døren, dagen etter møtte hun Trump i døren, og han spurte vist.... Did it hurt? I en sarkastisk tone.

 

Dette er hva hun har sagt, men så har hun også fortalt om voldtekten under ed i retten før dette forliket kom.

 

 

Dokumentaren gikk på SV tv1 tror jeg og var ikke noe jeg bare fant på nettet. Den var Trumpkritisk men saklig.

 

Den var av Matt Frei fra BBC, og han er en anerkjent journalist.

 

Dokumentaren heter The Mad World of Donald Trump.

 

http://www.channel4.com/programmes/the-mad-world-of-donald-trump

 

 

Matt Frei https://en.wikipedia.org/wiki/Matt_Frei

 

 

Står mer om det her...

 

http://www.thedailybeast.com/articles/2015/07/27/ex-wife-donald-trump-made-feel-violated-during-sex.html

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

^ Så du tror automatisk folk når de sier at de har blitt voldtatt?

 

Hint: Bill Cosby. Ifølge denne typen logikk var alle kvinnene som SA at de var voldtatt, voldtatt.

 

Jeg er ekstremt kritisk og kynisk ovenfor media og folk generelt. Spesielt når det gjelder voldtekt. Istedet for å bare rapportere det til politiet så går dem til media. Burde i det tilfelle ringe en bjelle for folk.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

^ Så du tror automatisk folk når de sier at de har blitt voldtatt?

 

Hint: Bill Cosby. Ifølge denne typen logikk var alle kvinnene som SA at de var voldtatt, voldtatt.

 

Jeg er ekstremt kritisk og kynisk ovenfor media og folk generelt. Spesielt når det gjelder voldtekt. Istedet for å bare rapportere det til politiet så går dem til media. Burde i det tilfelle ringe en bjelle for folk.

 

Jeg stoler ikke på Bill Cosby, og jeg er fornuftig nok til å tro at nok pappaguttpenger kan kjøpe en fri fra det meste her i verden. Selvom han selv hevder at det er mexicanerne som driver og voldtar da....

 

Det er heller ikke uvanlig at voldtektsoffer da spesielt kone ikke går til politi heller, mener å huske en Falsk Mathiesen låt som heter Politiet eller noe... og den er nok ikke så langt unna sannheten, selvom det er gjort med spøk.

 

Voldtektsoffer burde få snakke med kvinnelig politi først og fremst...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Spørsmålet er om du er et faktisk offer eller bare later som for å prøve å melke penger ut av noen. Hint: Går de til politiet først er de mer sannsynlig for å være et faktisk offer. Går de til media først..

 

Stoler ikke helt på Bill heller, men med over FEMTI anklager, burde det begynne å lukte ugler i mosen. Og hvorfor startet de anklagene NÅ? For kun max 2 år siden? Og ikke da de ble faktisk voldtatt? Jeg lukter noe surt, og det er ikke sokkene mine.

 

Falske voldtektsanklager er det ikke akkurat blitt færre av de siste 10 årene.

 

"Listen and believe". Hmm, hvor har jeg hørt denne før..

 

Ontopic:

 

Trump>Hillary, dog Trump er ikke akkurat en ekstremt god kandidat heller.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Spørsmålet er om du er et faktisk offer eller bare later som for å prøve å melke penger ut av noen. Hint: Går de til politiet først er de mer sannsynlig for å være et faktisk offer. Går de til media først..

 

Stoler ikke helt på Bill heller, men med over FEMTI anklager, burde det begynne å lukte ugler i mosen.

 

Falske voldtektsanklager er det ikke akkurat blitt færre av de siste 10 årene.

 

"Listen and believe". Hmm, hvor har jeg hørt denne før..

 

Ontopic:

 

Trump>Hillary, dog Trump er ikke akkurat en ekstremt god kandidat heller.

 

 

Eneste som stinker er Bill Cosby, selvom ikke alt kan dømmes som voldtekt så er han ikke langt unna iallefall overgrep i mange av sakene.

 

 

Jeg er ikke kvinne selv, eller ekspert. men de aller fleste voldtekter blir ikke meldt ifra, det er en stor påkjenning å gå til politi og starte sak, og dersom motparten er veldig rik og har en meget god advokat så er det nesten det samme som å bli mishandlet på nytt psykisk.

 

Men kvinner som oppdager at andre melder fra om en person, blir mer motivert når man vet at det er mange andre som er offer for det samme. Dette er hva som skje, og vi ser det i feks denne saken også.....

 

https://www.frieord.no/innenriks/nrk-danseren-julio-kopseng-tiltalt-for-voldtekt-av-ni-kvinner/

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Eneste som stinker er Bill Cosby, selvom ikke alt kan dømmes som voldtekt så er han ikke langt unna iallefall overgrep i mange av sakene.

Så med andre ord, du tror automatisk på alle som hevder at de er blitt voldtatt, got it. Slipper da å ha den samme poengløse samtalen senere da du ser ut til å ikke være verken skeptisk eller kynisk i det hele tatt.

 

Jeg ble voldtatt! Tro meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Eneste som stinker er Bill Cosby, selvom ikke alt kan dømmes som voldtekt så er han ikke langt unna iallefall overgrep i mange av sakene.

Så med andre ord, du tror automatisk på alle som hevder at de er blitt voldtatt, got it. Slipper da å ha den samme poengløse samtalen senere da du ser ut til å ikke være verken skeptisk eller kynisk i det hele tatt.

 

Jeg ble voldtatt! Tro meg!

 

 

Vel når det gjelder folk som Bill Clinton, Donald Trump, og Bill Cosby la oss si det sånn jeg stoler mer på dama....

 

Jeg ser ikke helt motivet i å trekke seg ned i søla for å tjene noen slanter i forllik... Du må jo først ha møtt personen, og må ha vitner også viderere for at møtet skal ha funnet sted....

 

Det finnes en liiiten gruppe kvinner som er oppmerksomhets-syke på en psykisk merkelig måte, men disse er i meget fåtall. De aller fleste kvinner er absolutt ikke stolte av å ha bli voldtatt....

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Vel når det gjelder folk som Bill Clinton, Donald Trump, og Bill Cosby la oss si det sånn jeg stoler mer på dama....

Du har fortsatt ikke svart spørsmålene mine eller tatt tak i noen av argumentene mine. Er du et troll eller? Begynner nesten å lure.

 

Og hvorfor tror du heller på dama? Fordi hun har en vagina? Og lyver aldri? Piss meg i øret.

 

Som sagt: Dette er poengløst. Gå og tull i en annen tråd.

Lenke til kommentar

 

Vel når det gjelder folk som Bill Clinton, Donald Trump, og Bill Cosby la oss si det sånn jeg stoler mer på dama....

Du har fortsatt ikke svart spørsmålene mine eller tatt tak i noen av argumentene mine. Er du et troll eller? Begynner nesten å lure.

 

Og hvorfor tror du heller på dama? Fordi hun har en vagina? Og lyver aldri? Piss meg i øret.

 

Som sagt: Dette er poengløst. Gå og tull i en annen tråd.

 

 

Det er bare det at det passer så bra på folk som Trump og Cosby da, med Bill Clinton så var det jo fellende bevis tilogmed. Trump kan vel ikke akkurat sies å være en kvinnevennlig mann. Jeg tenker da på utagerende og upassende særlig språklig oppførsel.

 

Jeg bare nevnte at Trump har voldtektsanklagelse mot seg fra ekskona, men at pappagutten har kjøpt seg fri med en taushetsklausul....

 

Er jeg et troll for dette? All info står jo i linkene jeg har gitt ut og er gjort rede for, både for og imot....

 

 

Dersom jeg bare viste den ene sidens påstander så hadde det jo vært greit, men jeg la også ut Trump administrasjonens uttalelser og Ivanas lykkeønsker om kampanjen.....

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Jeg bare nevnte at Trump har voldtektsanklagelse mot seg fra ekskona, men at pappagutten har kjøpt seg fri med en taushetsklausul....

 

Er jeg et troll for dette? All info står jo i linkene jeg har gitt ut og er gjort rede for, både for og imot....

Tja, med tanke på at du ikke leser dritten du selv poster, ja.

 

"Ex-Wife: Donald Trump Made Me Feel ‘Violated’ During Sex

Ivana Trump once accused the real-estate tycoon of ‘rape,’ although she later clarified: not in the ‘criminal sense.’"
 
Fra artikkelen du selv postet.

"DURING SEX".

 
En voldtektsanklage er IKKE det samme som voldtekt. Med mindre det faktisk ER sant og kan bevises, så vil det forbli en ANKLAGE. Hva skjedde med "Guilty until proven otherwise"?
 
Ifølge din tankegang så anklage = Voldtekt.
 
Ord, gutten min, ord. Lær deg definisjonene av dem. Er en grunn til at jeg kaller deg et troll. Du verken leser selv hva som står der, er ikke kynisk eller skeptisk til ting du leser og hører.
 
Spesielt ikke når det gjelder media. Media hater Trump. Burde du kanskje spørre HVORFOR?
Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

 

Jeg bare nevnte at Trump har voldtektsanklagelse mot seg fra ekskona, men at pappagutten har kjøpt seg fri med en taushetsklausul....

 

Er jeg et troll for dette? All info står jo i linkene jeg har gitt ut og er gjort rede for, både for og imot....

Tja, med tanke på at du ikke leser dritten du selv poster, ja.

 

"Ex-Wife: Donald Trump Made Me Feel ‘Violated’ During Sex

Ivana Trump once accused the real-estate tycoon of ‘rape,’ although she later clarified: not in the ‘criminal sense.’"
 
Fra artikkelen du selv postet.

"DURING SEX".

 
En voldtektsanklage er IKKE det samme som voldtekt. Med mindre det faktisk ER sant og kan bevises, så vil det forbli en ANKLAGE. Hva skjedde med "Guilty until proven otherwise"?
 
Ifølge din tankegang så anklage = Voldtekt.
 
Ord, gutten min, ord. Lær deg definisjonene av dem. Er en grunn til at jeg kaller deg et troll. Du verken leser selv hva som står der, er ikke kynisk eller skeptisk til ting du leser og hører.
 
Spesielt ikke når det gjelder media.

 

 

Det eneste trollet her er deg.

 

Jeg bare kommer med informasjon og linker til pro og con.

 

 

Tro meg jeg har lest alt sammen, var jo fint at du tok deg tid også da... og jeg lukter pengene lang vei Ivanas uttalelse før og etter cash.... Ikke minst har de også flere barn sammen.

 

 

 

Voldtekt er ikke noe imot hva Trumps advokater kunne gjort mot Ivana, søksmål og miste kontakt med barn. Rik med litt skam, eller fattig, barnløs og mye mer skam?

 

 

Dersom det er påstander om at Ivana ble revet i håret og voldtatt like før de ble skildt? Er det ikke viktig at folk får i det minste vite om vitnet hennes og gjøre seg opp en mening om hva de tror selv?

 

Er jeg et troll fordi jeg kommer med saklig info?

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...