Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

If You Don’t Vote Democrat This November, Then Fuck You

 

Haha, tror de begynner å bli litt desperate.

Hvis du våger være uenig med meg - Fuck you!

 

Ganske typisk for "Artist, writer and musician"

 

Går ikke an å ta slike på alvor.

 

 

Nei må si meg enig i at det var en pinlig liten sak, skulle tro det kom ifra en unge i trassalderen... "Får jeg det ikke som jeg vil så stemmer jeg på Trump, bare såvidt dere vet det!"

 

Nå er heldigvis ikke dette representativt med den jevne Sanders velger, Bernie or Bust movementen har blitt redusert betraktelig i det siste. Folk innså vel etterhvert alvoret som ligger i å faktisk få Trump som president.. grøss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tenker folket her om trump som president?

 

Jeg syns det er skummelt å se hvor mange som støtter han. For meg virker det som han har veldig lav sosial intelligens .

 

Jeg trur han er dum nok til å trege på seg enten kina eller russland å starte krig.

Håper han blir president og får homoer og muslimer og alt det der ut av usa. Han kommer til å få god gang på usa igjen Endret av Lollol123
Lenke til kommentar

 

Hva tenker folket her om trump som president?

 

Jeg syns det er skummelt å se hvor mange som støtter han. For meg virker det som han har veldig lav sosial intelligens .

 

Jeg trur han er dum nok til å trege på seg enten kina eller russland å starte krig.

Håper han blir president og får homoer og muslimer og alt det der ut av usa. Han kommer til å få god gang på usa igjen

 

 

Da kommer det masse amerikanske homoseksuelle og muslimske folk hit til Europa som er blitt kastet ut av USA og sikkert også en hel drøss hit til lille Norge!

Er ca. 10% av befolkningen homoseksuelle så er det 30 millioner av dem, og litt over 3 millioner muslimer attpåtil.

 

Tipper du elsker en feit en i stompen og en Koran i begge hender med argumentene de ønsketankene dine lollol123 :)

 

Edit: Er vandt til at folk har argumenter, retter det opp til ønsketenkning/håp.

Endret av Noxhaven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter og titter på CNN USA her, har en liten update:

Det er en gruppe RNC-delegater som er i ferd med å undersøke hvordan delegatene fra primærvalgene kan frigis fra deres binding til Trump på første avstemming under konvensjonen neste måned. Det skal visstnok være mulig å bruke et smutthull i regelverket (vi vet Trump er glad i å benytte regler, f.eks. til å komme seg ut av gjeld), som kan føre til at delegatene kan stemme på hvem de måtte ønske. Ideen er da at hvilken som helst av kandidatene (inkl. Trump) kan fri til disse, og dersom en annen kandidat stikker av med seieren skal vistnok denne kunne ende opp som den nominerte istedenfor Trump.

 

Hvorvidt dette er noe de kan lykkes med er kanskje ikke veldig spennende. Det kan derimot trygt forstås slik at en stor del av republikanerne ikke ønsker å stille opp for Trump, og slett ikke ønsker ham som fanebærer, etter at han ifølge dem har kommet med flere forslag i det siste som går langt bort fra republikansk doktrine. De ser ikke kun på presidentvalget, det er også mange republikanere nedover på stemmeseddelen som er bekymret for Trump-effekten.

 

Skal Trump seire i november trenger han stemmene fra et samlet republikansk felt, og må også tiltrekke seg mange uavhengige. Det ser ikke ut til at de er mer samlet nå enn i mai, snarere tvert imot.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha japan altså ^^

Ikke dumme, disse japsene. Interessant å se hvordan folk oppfatter vårt kulturelle forfall fra utsiden...

 

 

Er det en fornærmelse, en kommentar eller et kompliment?

Det var en kommentar til det du skrev, i form av en fornærmelse til Washington Post, og et kompliment til Trump.

Endret av Skinfaxi
Lenke til kommentar

 

Haha japan altså ^^

Ikke dumme, disse japsene. Interessant å se hvordan folk oppfatter vårt kulturelle forfall fra utsiden...

 

 

Er det en fornærmelse, en kommentar eller et kompliment?

Det var en kommentar til det du skrev, i form av en fornærmelse til Washington Post, og et kompliment til Trump.

 

 

Det er vel bare hun som er så dum, og generelt så er vel Trump for å kutte forsvar til Japan...

 

White guilt er ikke noen bevegelse, bare et fåtall folk. Men jeg tror vi alle kan være enige om at slaveriet var fail, og at det også er idiotisk å bygge en kinesisk mur i USA.

Lenke til kommentar

White guilt er ikke noen bevegelse, bare et fåtall folk.

Tuller du? Politisk korrekthet er et resultat av "white guilt". Mange europeere er så hjernevasket av dette tullet at de heller ville la seg utrydde enn å støte noen. Skjønner godt at dette virker helt absurd for japanere, som fortsatte har sin stolthet og nasjonalfølelse i behold.

 

Men jeg tror vi alle kan være enige om at slaveriet var fail, og at det også er idiotisk å bygge en kinesisk mur i USA.

Hva er galt med å bygge en mur?

Endret av Skinfaxi
Lenke til kommentar

 

White guilt er ikke noen bevegelse, bare et fåtall folk.

Tuller du? Politisk korrekthet er et resultat av "white guilt". Mange europeere er så hjernevasket av dette tullet at de heller ville la seg utrydde enn å støte noen. Skjønner godt at dette virker helt absurd for japanere, som fortsatte har sin stolthet og nasjonalfølelse i behold.

 

Men jeg tror vi alle kan være enige om at slaveriet var fail, og at det også er idiotisk å bygge en kinesisk mur i USA.

Hva er galt med å bygge en mur?

 

 

Var det ironisk ment? Eller føler du det var ett stort feilsteg å rive Berlinmuren? :)

 

Men si meg, har du noengang hørt en fornuftig politiker for eks i Norge noengang framsnakke en mur som en viable løsning på noe som helst?

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

 

Hva er galt med å bygge en mur?

Var det ironisk ment? Eller føler du det var ett stort feilsteg å rive Berlinmuren? :)

 

Berlinmuren splittet en nasjon, og ble bygget for å forhindre tyskere i å rømme østblokken. Ser ikke relevansen.

 

Men si meg, har du noengang hørt en fornuftig politiker for eks i Norge noengang framsnakke en mur som en viable løsning på noe som helst?

Hva så? Andre europeiske land har satt opp gjerder for å stoppe illegale immigranter. Hva er problemet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva er galt med å bygge en mur?

Var det ironisk ment? Eller føler du det var ett stort feilsteg å rive Berlinmuren? :)

 

Berlinmuren splittet en nasjon, og ble bygget for å forhindre tyskere i å rømme østblokken. Ser ikke relevansen.

 

Men si meg, har du noengang hørt en fornuftig politiker for eks i Norge noengang framsnakke en mur som en viable løsning på noe som helst?

Hva så? Andre europeiske land har satt opp gjerder for å stoppe illegale immigranter. Hva er problemet?

 

 

Problemet må være at man er på vei baklengs inn i framtiden her.

Lenke til kommentar

Problemet må være at man er på vei baklengs inn i framtiden her.

Den slags holdning tror jeg, som jeg skrev ovenfor, er et resultat politisk korrekthet/white guilt. Dette har gjort at venstresiden har fått stor innflytelse i europeisk politikk. Men nå ser det ut til at pendelen svinger andre veien.

Lenke til kommentar

 

Problemet må være at man er på vei baklengs inn i framtiden her.

Den slags holdning tror jeg, som jeg skrev ovenfor, er et resultat politisk korrekthet/white guilt. Dette har gjort at venstresiden har fått stor innflytelse i europeisk politikk. Men nå ser det ut til at pendelen svinger andre veien.

 

 

 

Du må vel skjønne at immigrasjonsproblemene til USA ikke stanses av en mur?

 

Deportering, grensekontroller og patruljer har de jo allerede, hva skal en kinesisk gigamur gjøre? Hørt om tuneller?  Narkokartellene bruker allerede tuneller til dop og flyktinger.

 

Det blir bare en gigantisk regning til USA og flere tuneller til meksikanere.

 

Bare valgflesk og svada, ligner på månelandingen til AP.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Problemet må være at man er på vei baklengs inn i framtiden her.

Den slags holdning tror jeg, som jeg skrev ovenfor, er et resultat politisk korrekthet/white guilt. Dette har gjort at venstresiden har fått stor innflytelse i europeisk politikk. Men nå ser det ut til at pendelen svinger andre veien.

 

 

Haha white guilt har ihvertfall fint lite med meg og mine politiske meninger å gjøre, føler meg stort sett uskyldig når det kommer til tidligere overgrep av hvite menn. Ingen ved sine fulle fem vil blame seg selv her i 2016 for de terror utløst av Islamske doktriner.

 

Det de derimot kan gjøre der i de fededes land, er å begynne og blame seg selv, svart eller hvit, for ihvertfall en del av disse 373 mass shootings som er ett resultat av lett tilgang til angrepsvåpen. Man kan telle på en hånd mass shootings forårsaket av islamister i Amerika, det er som regel disse forsmådde hvite menn som står for denne galskapen i takt med sin overbevisning om retten til å packe piece.

 

Kan man egentlig fortsatt tillate seg å le av fenomenet "white guilt" om man stemmer inn Trump eller sitter man da selv i det hele med begge bein?

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Du må vel skjønne at immigrasjonsproblemene til USA ikke stanses av en mur?

The wall just got TEN FEET HIGHER!

 

Deportering, grensekontroller og patruljer har de jo allerede, hva skal en kinesisk gigamur gjøre? Hørt om tuneller?  Narkokartellene bruker allerede tuneller til dop og flyktinger.

Hva så? Det er snakk om å gjøre det vanskeligst mulig. Det gjerdet de har nå er ikke spesielt vanskelig å klater over, eller grave seg under. En stor mur kan gjøre det mye vanskeligere. Men enda viktigere, muren er symbolsk: den viser at Trump er villig til å sette i gang seriøse tiltak for å få slutt på den illegale innvandringen. I motsetning til Hillary.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...