Gå til innhold

Samsung Galaxy S3 fortsatt brukbar?

Bjerknez

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg for litt siden Samsung Galaxy S6 Edge, men i går så fant jeg min gamle Galaxy S3 i "roteskuffen" og der har den samlet støv i nærmere 2 år. Dog ser det ut til at den fungerer like fint etter en opplading samt nedlasting av ny programvare etc.

Litt artig... der lå det mange bilder jeg helt hadde glemt samt en del SMS'er som var morsomme og lese etc. Telefonen fremstår som ny faktisk. Uten riper og skjermen må jeg si overrasket meg litt. Nesten så jeg vil mene at denne skjermen føles skarpere og mer "fargerik" enn min forrige iPhone 5S som vel er en nyere telefon...?

Grunnen til at jeg kasserte denne i utgangspunktet var at den regelrett slukte batteri mener jeg å huske. Nå får jeg se i dag hvordan den presterer på det område etter en opplading samt oppdatering av programvare. Artig å ha en nr.2 telefon som det strengt tatt ikke er så "nøye" med.

Hvordan nullstiller man denne egentlig slik at den går tilbake til fabrikkoppsett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert helt fin sekundær/party telefon :) Ca slik er det vel du fabrikk resetter telefonen din:

https://www.androidpit.com/how-to-factory-reset-the-galaxy-s3

Okay, fant ikke muligheten for å nullstille telefonen med den gamle programvaren, så da prøver jeg senere i dag med ny programvare :)

På en måte er dte jo greit å ha en nummer to telefon til bruk på våte fester etc. men på en annen side så er dte jo også kjipt og dra opp S3'en når alle andre fikler med siste mote... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...