Gå til innhold

Julehandel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nissen kjører nok ikke slik doning lenger.

Men kanskje han er miljøvennlig og kkjører hybrid- eller el.bil?

Her var jeg inne på tanken av at det kanskje ble litt vel mye forstyrrende ut på kantene så min første tanke var en beskjæring så lysglipa oppe til venstre forsvant. Som tenkt så gjort.

Deretter ville jeg ta såpass nede at det grå til høyre mot hjørnet forsvant. Som tenkt så gjort igjen, men fant at jeg måtte ta noen små mm. til så jeg fikk ren diagonallinje ut på nedre ramme langs vinduet nede.

Da oppdaget jeg noe som var igjen nede i venstre hjørne og tok ytterligere så den ytre loddrete lista til venstre forsvant.

Tilslutt først tilbake 1000 pix i bredde og et påfølgende skarphetsklikk.

Spenningen med diagonaler ut på ramme økte jo.

Men følelsen av noe venstretungt var fortsatt der.

Morsomt å prøve seg på et bilde med så mange elementer og linjer.

men om du er enig i mine forsøk er jo en helt annen sak.

Roar

Lenke til kommentar

Her på Østlandet begynner handelstanden oppkjøringen til Jul i oktober, så når jula endelig nærmer seg, er alle så drittleie Jul at de nesten spyr :D

Det burde vært forbud mot Julesaker før første advent....mener nå jeg da :)

Bildet ditt kan jo stå som en illustrasjon for alle som står på utsiden og betrakter Jula med en smule skepsis.

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

O jul med din ....glorifisert med blinkende skarpe lys og overdreven pynting. Og som ikke det er nok har handelsstanden adoptert nok en amerikansk greie : Black Friday , det mases ikke om annet i reklamen for tiden . Jeg er allerede drittlei .

Tilbake til bildet - jeg likte det . Det er julestemning i et nøtteskall (julenøtter)

Kuttforslag er allerede nevnt så det r ikke nødvendig å gjenta .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...