AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Hei, Har i lang tid sagt nei til å bli sugd av jenter jeg møter på byen og blir med / tar med hjem på et ONS. Noen tilbyr å gi meg en BJ, men jeg sier nei. Det er frykten for at de putter snabelen i munnen, og biter alt de har slik at jeg blir steril. Det høres dramatisk ut, men det er noe jeg ikke klarer å stoppe tenke på. Jeg kjenner jo egentlig ikke disse jentene, og hvis de på en eller annen måte ønsker å fucke opp livet mitt seksuelt og generelt, er jo det bare for de å bite alt de har og stikke til helvete ut døra... Bare jeg som tenker sånn? Anonymous poster hash: c3453...f70 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rigmor Ortiz Skrevet 26. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 26. november 2015 Kjør 69 da. Biter hun deg, så biter du tilbake. 16 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Hvis du skal tenke sånn, kan du jo tenke at noen er ute etter å ta deg hele tiden, i tilfelle det kan skje.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Om de ikke biter deg i snoppen så kan de overføre kjønnsykdommer, så det er ikke dumt å si nei 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Du er langt over normalt paranoid TS, tror du bør oppsøke psykolog med lidelsen din, det kan hende du trenger behandling. Dersom en jente biter av deg penis uten grunn vil hun havne i fengsel i lang tid. Endret 26. november 2015 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Du blir ikke steril selv om du minster snabelen. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Nei, det er ikke bare å bite den av og stikke ut døra. For det første så er folk generelt sett ikke så syke i hodet at de bare finner på å gjøre slikt, for det andre så må man nok jobbe ganske så hardt for å klare å tygge gjennom alt vevet. Dessuten, se deg selv i jentas situasjon - denne karen her er dobbelt så svær og sterk som deg, han befinner seg i tillegg i en fordelaktig posisjon (med mindre du ligger på ryggen vil du ha "high ground" i forhold til henne) med hendene klar på hodet ditt og hodet ditt mellom de enorme beina sine. Ville du i den situasjonen gjort noe som ville kunne få dette svære beistet til å ville skade deg tilbake? Anonymous poster hash: 72a61...93b 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Så fisefine som jenter er så tror jeg neppe de de klarer å tygge gjennom hele, takle alt blodet og gørret INNI kjeften dems, ærlig talt.. Anonymous poster hash: d6bfa...985 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Tviler på det i det hele tatt blir noen merker om en jente biter. Med mindre du er bundet fast i senga med en crazy kanibal foran deg tror jeg du er helt trygg. Forstår det er vanskelig å tenke sånn hvis dette er en seriøs fobi du har, men tror nok at du er tilnærmet den eneste som tenker sånt for å svare på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Tviler på det i det hele tatt blir noen merker om en jente biter. Med mindre du er bundet fast i senga med en crazy kanibal foran deg tror jeg du er helt trygg. Forstår det er vanskelig å tenke sånn hvis dette er en seriøs fobi du har, men tror nok at du er tilnærmet den eneste som tenker sånt for å svare på spørsmålet ditt. Det kan tenkes. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Litt over grensen paranoid. Hadde nok prøvd å jobbe med innstillingen til jenter. De pleier svært sjelden være veldig blodtørste eller ondskapsfulle. Etter 7 års studier på UiB (og på nygårdshøyden er det jo mye rart) var det aldri i nærheten av denne type frykt, selv på ons. 1 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg har ikke brukt å tatt med meg jenter på ONS... Jeg har ikke vært redd for at pikken skal bli blitt av, men det er så mye annet "rart" i samfunnet idag. En kamerat fikk livet ødelagt på grunn av falske voldtektsanklager blant annet etter å ha vært med ei på ONS. Nå hører vel dette med til sjeldenheten, men uansett. Når man er nære noen som har opplevd det så begynner man å ta sine forhåndsregler. Dessuten vet man jo ikke hva man får med på kjøpet når man bare knuller ei tilfeldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg