Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil ikke ha BJ

Anbefalte innlegg

Hei,

Har i lang tid sagt nei til å bli sugd av jenter jeg møter på byen og blir med / tar med hjem på et ONS. Noen tilbyr å gi meg en BJ, men jeg sier nei.

Det er frykten for at de putter snabelen i munnen, og biter alt de har slik at jeg blir steril. Det høres dramatisk ut, men det er noe jeg ikke klarer å stoppe tenke på.

Jeg kjenner jo egentlig ikke disse jentene, og hvis de på en eller annen måte ønsker å fucke opp livet mitt seksuelt og generelt, er jo det bare for de å bite alt de har og stikke til helvete ut døra... :)

Bare jeg som tenker sånn?

Anonymous poster hash: c3453...f70
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke bare å bite den av og stikke ut døra. For det første så er folk generelt sett ikke så syke i hodet at de bare finner på å gjøre slikt, for det andre så må man nok jobbe ganske så hardt for å klare å tygge gjennom alt vevet.

Dessuten, se deg selv i jentas situasjon - denne karen her er dobbelt så svær og sterk som deg, han befinner seg i tillegg i en fordelaktig posisjon (med mindre du ligger på ryggen vil du ha "high ground" i forhold til henne) med hendene klar på hodet ditt og hodet ditt mellom de enorme beina sine. Ville du i den situasjonen gjort noe som ville kunne få dette svære beistet til å ville skade deg tilbake?

Anonymous poster hash: 72a61...93b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Tviler på det i det hele tatt blir noen merker om en jente biter. Med mindre du er bundet fast i senga med en crazy kanibal foran deg tror jeg du er helt trygg. Forstår det er vanskelig å tenke sånn hvis dette er en seriøs fobi du har, men tror nok at du er tilnærmet den eneste som tenker sånt for å svare på spørsmålet ditt. 

Lenke til kommentar

Tviler på det i det hele tatt blir noen merker om en jente biter. Med mindre du er bundet fast i senga med en crazy kanibal foran deg tror jeg du er helt trygg. Forstår det er vanskelig å tenke sånn hvis dette er en seriøs fobi du har, men tror nok at du er tilnærmet den eneste som tenker sånt for å svare på spørsmålet ditt. 

Det kan tenkes.

Lenke til kommentar

Litt over grensen paranoid. Hadde nok prøvd å jobbe med innstillingen til jenter. De pleier svært sjelden være veldig blodtørste eller ondskapsfulle. 

Etter 7 års studier på UiB (og på nygårdshøyden er det jo mye rart) var det aldri i nærheten av denne type frykt, selv på ons. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har ikke brukt å tatt med meg jenter på ONS... Jeg har ikke vært redd for at pikken skal bli blitt av, men det er så mye annet "rart" i samfunnet idag.

En kamerat fikk livet ødelagt på grunn av falske voldtektsanklager blant annet etter å ha vært med ei på ONS.

Nå hører vel dette med til sjeldenheten, men uansett. Når man er nære noen som har opplevd det så begynner man å ta sine forhåndsregler.

Dessuten vet man jo ikke hva man får med på kjøpet når man bare knuller ei tilfeldig. 

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...