TheKims Skrevet 25. november 2015 Rapporter Del Skrevet 25. november 2015 Hei, Sitter å ser etter et nytt gaming headsett da mitt gamle Tritton AX Pro har sett sine bedre dager. Fant da Logitech G430 på Elkjøp til en ganske fornuftig pris å lurer på om noen har erfaring med det headsettet? Jeg er ikke ute etter noe super duper hifi headsett, men visst det finnes alternativer til maks 1000 spenn som er mye bedre, så går jeg for et annet headsett. Har ikke noen spesielle krav annet enn at de må ha ok lyd, være behagelig å ha på seg og ha en grei mikrofon. Vil helst ikke ha syntetisk skinn da det er et mareritt å bruke på varme sommerdager. Er dette et greit headsett, eller er det andre alternativer jeg bør se på? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 30. november 2015 Rapporter Del Skrevet 30. november 2015 Hei, Sitter å ser etter et nytt gaming headsett da mitt gamle Tritton AX Pro har sett sine bedre dager. Fant da Logitech G430 på Elkjøp til en ganske fornuftig pris å lurer på om noen har erfaring med det headsettet? Jeg er ikke ute etter noe super duper hifi headsett, men visst det finnes alternativer til maks 1000 spenn som er mye bedre, så går jeg for et annet headsett. Har ikke noen spesielle krav annet enn at de må ha ok lyd, være behagelig å ha på seg og ha en grei mikrofon. Vil helst ikke ha syntetisk skinn da det er et mareritt å bruke på varme sommerdager. Er dette et greit headsett, eller er det andre alternativer jeg bør se på? Har selv hatt logitech headsett(G35) som er i samme familien. Jeg oppgraderte til Beyerdynamic dt770, og kommer aldri til å se 2 ganger på et "gamingheadsett" igjen. Lyden i spill(og aller mest musikk) er en helt annen verden. Det må nesten oppleves for å forstå det, og så kjøper du en clip on mic fra komplett utenom, så er du i boks. Du bør ha et lydkort i tillegg, som Soundblaster X-fi HD, så det blir jo litt over budsjettet ditt. Men det er verdt hver eneste krone! Dersom dette ikke er et alternativ, og du absolutt vil ha gamingheadsett(som gir veldig dårlig lydkvalitet for penga), så vil jeg si logitech er det som er verdt å velge. Personlig ville jeg kjøpt da g930 pga trådløsheten. Dersom det ikke er et problem, blir det g35 eller g430 som er muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå