agrane Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) VW transporter 2007 model. Dekselet som lukker drivstoff lokket lukkes ikke eller blir ikke holdt lukket. Min løsning var å teipe det. Er det noen andre som har hatt det samme problemet og funnet løsning på det? Endret 2. desember 2015 av agrane Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Ettersom det finnes mer enn én mekanisme her i verden for å lukke igjen drivstofflokket så tror jeg at det vil være meget fordelaktig å angi hvilken bil det gjelder om man faktisk prøver å få hjelp. 4 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 I mitt tilfelle hadde pinnen i låsen rustet fast. Litt rustløser, og null problem. Lenke til kommentar
agrane Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Ettersom det finnes mer enn én mekanisme her i verden for å lukke igjen drivstofflokket så tror jeg at det vil være meget fordelaktig å angi hvilken bil det gjelder om man faktisk prøver å få hjelp. Lenke til kommentar
agrane Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2015 Bilen det gjelder er VW transporter 2007 model Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Det finnes flere mulige feilmodus selv når vi vet hva slags bil det er, men noe som ikke er uvanlig på Transporter er at en liten holdefjær knekker, og det er delen som drar lokket inntil den aller siste biten. Selges utrolig nok som løs del på Møller for noe tiere. Ser sånn ut; Lenke til kommentar
agrane Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2015 Jasså ja, det var jo snasig. Takker og bukker for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå