Poelse Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Har noen eton skjorter hengende i skapet, og er igrunn fornøyd med dem, men synes kragen er litt høy mtp at jeg ofte bruker disse under genser. Har noen eton skjorter i superslim passform og da er kragen litt lavere enn de som er slim og passer perfekt, men disse blir for trange ellers. Noen som har forslag til andre typer skjorter jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Charvet, Kiton, Brioni Best in class, men dog litt dyrere Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Finner Borrelli, Barba, Mattabisch, Isaia og liknende skjorter til 800-1100 kr på Ebay, helt ny i pakning fra div. butikker. Kiton, Brioni og Tom Ford ligger vel på rundt 1500-2000 kr. Av de nevnt ovenfor, så har i alle fall Barba, Brioni og Isaia litt mindre krager. Cutaway kragene til Borrelli er også litt mindre. Tom Ford og Kiton har svært store krager (min erfaring). edit: Glemte Ralph Lauren Black og Purple Label. Kragene der er veldig like Eton Endret 26. november 2015 av Dreamspace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå