tho_kva2 Skrevet 25. november 2015 Rapporter Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Hei, Min G35 sluttet å fungere etter at jeg uheldigvis klarte å skru av pc ved å skru av skjøteledningen. PC finner den riktignok som en USB Advanced Audio Device, men selv om jeg setter den til å spille av lyd gjennom den så kommer det ikke noe lyd. Logitech programvare finner ikke G35. Hvis jeg prøver å bruke noen av knappene eller skru opp/ned volumet så skrur den av og på volumet. Lyden på PC fungerer med annet headset. Prøvd å teste G35 på annen PC samme problemet. Vil da tro at det er ødelagt, kan det være garantisak? Alt annet overlevde fint! Endret 25. november 2015 av tho_kva2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. november 2015 Rapporter Del Skrevet 25. november 2015 Hørtes veldig merkelig ut. Du er helt sikker på at du ikke uheldigvis kom i skade til å snuble i ledninga elns mens du skrudde skjøteledninga? Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 25. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2015 Ja, jeg er ganske sikker på det og er ingen synlige skader på ledningen heller. Har snublet i ledningen flere ganger før, men ikke denne gangen. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. november 2015 Rapporter Del Skrevet 25. november 2015 Ja, jeg er ganske sikker på det og er ingen synlige skader på ledningen heller. Har snublet i ledningen flere ganger før, men ikke denne gangen. Da har det nok vært en latent skade som tilfeldigvis har ført til feil nå først. Har du snublet i ledninga før, så kan du glemme å få igjen på garanti/reklamasjon da dette er feil (skade) som enkelt kan påvises. 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 30. november 2015 Rapporter Del Skrevet 30. november 2015 Kast dritten og kjøp deg dt770. Lydkvaliteten er fatale hakk opp, og du vil få en ny lydopplevelse sammenlignet med g35 1 Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 6. desember 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2015 Skjønner, fikk godkjent retursøknaden da, mulig jeg sender inn bare for morro skyld. Komplett pleier jo å være kjempe greie så! Tok faktisk å kjøpte meg dt770 etter å ha lest om det, morro at du nevnte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå