Smedsrud Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Nytt brikkesett vil gi både bedre signalstyrke og raskere overføring.Asus' nye flaggskipruter skal slå rekorder Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 25. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 25. november 2015 One router to bring them all and in the darkness bind them. 14 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Lurer på hvor svevemotorene til dette romskipet er montert? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr.M Skrevet 25. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 25. november 2015 (VG) "Kvinne (35) snublet og ble spiddet til døde på datautstyr. Den såkalte ruteren skal være uskadd" 19 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Viktigste er vel stabilitet? lurer på om Asus stresstester disse skikkelig? 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Herregud! Ikke mye WAF på den der. Tror jeg hadde gjemt den godt unna hvis jeg skulle hatt en og da kan det hende vinninga går opp i spinninga med tanke på reell båndbredde. 1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Yeah, stresstestn er når man skal få IPTV til og fungere på ruteren uten 10 talls restarts. Er bare og få betablokkeren i seg i god tid før oppsettet skal gjøres. 1 Lenke til kommentar
Spaceman20 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Dette er ganske standard, men mer spennende er det at to av portene faktisk kan samarbeide om å sende datastrømmer på opptil 2 Gb/s over en av portene. Stemmer ikke helt dette. Du må bruke to porter og to ledninger for at LAG skal fungere, og det fungerer kun med flere brukere (1 Gb til hver), med mindre du har flere porter som kan settes opp med LAG. Lenke til kommentar
technobreath Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 One router to bring them all and in the darkness bind them. Eksakt det første jeg tenkte på når jeg så bildet!! Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 For et beist! Liten tvil om at funksjon er prioritert fremfor form. Måtte selv begrense meg til en RT-68U av plass og WAF hensyn. Den fungerer forøvrig meget bra. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Synes ruterutviklerne burde roe litt ned, folkens, det er en ruter dere utvikler, ikke en sci-fi film prop 2 Lenke til kommentar
friskies Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Gud bedre den var stygg Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Broadcom og properitært søppel? Nei takk. Nå har jeg brukt en del år på å røske ut og fjerne Broadcom for litt mer vennligere brikkesett slik som Intel, Ralink og Atheros. Ikke F om Broadcom får komme inn i varmen igjen på noen år... Da igjen, med standard ASUS Firmware så er denne routeren også mindre interressant. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Nå begynner det å bli lenge siden jeg leste det. Men det ligger altså en 10 antenners brikke fra Broadcom i utvikling. Og dette begynner å bli heftig mange måneder siden. Kanskje over et år. Tror de skal opp i flere antenner, har glemt tallverdien. Men kanskje 16 antenner, er kanskje ikke helt ute på viddene. 10 antenner er garantert i utvikling. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 For et beist! Liten tvil om at funksjon er prioritert fremfor form. Måtte selv begrense meg til en RT-68U av plass og WAF hensyn. Den fungerer forøvrig meget bra. Herlig. Skulle jeg hatt meg et "monster" så skulle det fått levd livet sitt på kryploftet, langt unna et hvert WAF-hensyn. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Når kommer egentlig disse i salg her i landet? Asus RT-AC88 og Asus RT-AC3100 (disse er identiske, med unntak av 8x LAN-porter på RT-AC88 og mer tradisjonelle 4x LAN-porter på RT-AC3100) har vært på markedet i USA og land som England, Tyskland osv i en periode nå allerede. Denne modellen (Asus RT-AC5300) selges også i de nevnte landene med flere. Lurer felt for jeg er på min andre Asus RT-AC3200 nå som også har tatt kvelden da den plutselig ikke klarer å registrere at noen kabel er koblet til på WAN.... Begynner å bli temmelig lei Asus RT-AC3200 som har vært en temmelig horribel modell og hadde kanskje håpet å erstatte den med arvtageren RT-AC5300 som forhåpentligvis fungerer bedre eller gå over på en litt mer tradisjonell modell som RT-AC88 eller RT-AC3100. Endret 27. november 2015 av RamGuy Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Når kommer egentlig disse i salg her i landet? Asus RT-AC88 http://cdon.no/elektronikk/asus-rt-ac88u-p36263958 det var da drøyt til pris,...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå