joar1001 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hvor lang tid bruker en pakke med posten fra Oslo til Kopervik (20 min fra Haugesund) når pakken forlot Oslo 07:31? Er det mulighet for at jeg får den idag? Tar ca. 6-7 timer med bil til Oslo. Den er kjøpt fra NetonNet hvis det sier noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Min erfaring er at de ofte stopper i stavanger og blir der en dag/natt, så tviler litt på at du får den idag Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Kommer helt an på. Haugesund er jo langt vekk så den må ta fly først. Så kommer den til en omlastingssentral (tror jeg det heter), blir pakket om for utsending til postkontor/ butikk, så må butikken registrere pakken før sporingen blir oppdatert og du kan hente pakken. Registrerer ikke butikken pakken før etter dagens post har blitt sendt så får du ikke hentelapp før neste dag. Jeg velger å svare nei Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Vil tippe at du faar den i morgen hvis du er heldig. Lenke til kommentar
joar1001 Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Okei, får satse på det da Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Det varierer veldig, jeg sender mye fra Stavanger og det tar som oftest 1-2 dager. Mot Oslo, ca 1 dag. Resten av landet ca 2 dager. Finnmark 5 dager, alltid! Om pakken forlot Oslo 07:31 idag tidlig så får du den i morgen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå