HSP Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Valler, Bærum 2015 Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Flott, mystisk og stemningsfullt! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Som Tove sier: mystisk og stemningsfullt. Litt synd du ikke knipsa ørlite før så bilen var litt mer inne i bildet. Men jada, jeg vet det går fort, jeg hadde nok ikke fått med bilen i det hele tatt sjøl.. Her hadde det nok gått an å lage et utsnitt bare med dame og stolpe også. Ka du trur? 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Flott, mystisk og stemningsfullt! Som Tove sier: mystisk og stemningsfullt. Litt synd du ikke knipsa ørlite før så bilen var litt mer inne i bildet. Men jada, jeg vet det går fort, jeg hadde nok ikke fått med bilen i det hele tatt sjøl.. Her hadde det nok gått an å lage et utsnitt bare med dame og stolpe også. Ka du trur? Takk! Ja Helene, det irriterte meg litt at jeg ikke fikk med hele bilen. H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg