Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Vil passe på å advare imot noen bedrifter jeg har vært dum nok til å la legge nytt tak hos meg.

Bedriften og personene det gjelder er: Buskerud Bygg og Import AS

Dette firmaet hyrte jeg til å legge nytt tak for meg, de har gjort en elendig jobb og taket må legges helt om på nytt.
Firmaet tar ikke ansvar og ca de 30 telefonnumerene som jeg finner på¨de enkelte personene i firmaet fungerer ikke lenger.

Juridisk navn:
BUSKERUD BYGG OG IMPORT. ANDERS OVE NORDBY
.
Org nr:
915 438 733

Denne personen har jeg kontrakt med, firmaet ble nedlagt rett etter jobben hos meg var gjort.

Firmaet ble startet opp igjen med samme firmanavn men ny eier og organisasjons nr:

BUSKERUD BYGG OG IMPORT AS
Nordre Gjerdet, 3624 Lyngdal i numedal. Lasse Gunnar Sjøberg

Org nr:
915 557 627

Ved søk og undersøkelser av disse personene finner jeg at de starter opp og legger ned firmaer i hytt og pine.

Det er et vell av adresser som disse bedriftene er registrert på som jeg etter mitt skjønn finner ut at ikke aksisterer

ANDERS OVE NORDBY er også vært eier av Byggcentralen as som Donatas Sarutis står som daglig leder for. Det er dette
firmaet det står i min kontrakt at skal utføre jobben.

Lasse Gunnar Sjøberg er eier av Sjøberg Bygg og Anlegg AS. dette firmaet er bejært konkurs,
Denne Lasse er en konkursrytter av dimensjoner og han eier i dag: BUSKERUD BYGG OG IMPORT AS og han nekter ethvert ansvar for jobben som ble utført på taket mitt. BYGGCENTRALEN AS er umulig å få tak i så jeg regner med at de ikke tar ansvar de heller.
Har prøvd i lang tid å få tak i de med uten hell. Pengene er tapt men jeg legger det ut her så hvis noen tenker på å hyre disse personene så finner de dette ved søk på navn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ALDRI betal på forskudd

Jobben var gjort i juli. Betaling skjedde da, Trodde alt var greit helt til det la seg snø på taket og denne begynte å smelte i mildværet, fikk tropeegn inne på loftet. 27% fuktighet målt i kryssfineren to dager etter den verste vanninntrengingen. Fagmann og takstmann holder på med rapporter og målinger. Rivning begynner på mandag. Advokat er kontaktet og jeg er klar til dyst. oppdat- 59% Fuktighet 27.12.15

Endret av gnøla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...