thomazy Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 jeg har brent gta v-c og funnet crack til det...hva skal jeg gjøre for at cracken skal virke??jeg la cracket inn i shortcuten til spillet..det funket da å spille 1 gang men når jeg gikk ut igjen å prøvde å komme inn på nytt da gikk det ikke...hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ikke den lureste plassen og poste dude.... Alt i dette forumet er "legal" Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det lureste du kan gjøre er å gå på en side som heter cdon.com og kjøp det der... Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Utrolig at folk ikke har fått med seg at slike poster blir man banna for ennå! Lenke til kommentar
darker Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 hmmms.... kan tolkes begge veier dette. Han sier ingenting om at han ikke har spillet. Sier han har brent det og funnet crack.. siden cracken pleier å følge med vil jeg nesten gå for at han har kopiert originalen og nå prøver å finne en crack for å få det til å virke jeg.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Denne diskusjoen er nok dessverre ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg