CardinalGuzman Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Mer fra MBK Tattoo Contest Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Jeg har sett på bildene på nettsida di fra denne tattoo-konkurransen, flott dokumentert! Jeg likte dette godt, det søte smilet er en fin kontrast til de røffe tattoveringene. H Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Jeg har sett på bildene på nettsida di fra denne tattoo-konkurransen, flott dokumentert! Jeg likte dette godt, det søte smilet er en fin kontrast til de røffe tattoveringene. H Tusen takk for det. Veldig hyggelig å høre at du har besøkt bloggen min Det kommer mange flere bilder fra MBK på bloggen ganske snart. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Jeg har sett på bildene på nettsida di fra denne tattoo-konkurransen, flott dokumentert! Jeg likte dette godt, det søte smilet er en fin kontrast til de røffe tattoveringene. H Tusen takk for det. Veldig hyggelig å høre at du har besøkt bloggen min Det kommer mange flere bilder fra MBK på bloggen ganske snart. Joda, titter innom i ny og ne, mye gode bilder.. Henning 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Herlig og fargesterkt portrett i min smak! Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Herlig og fargesterkt portrett i min smak! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg