ITOslo Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hei, Noen som vet om forhandlere der jeg kan kjøpe stasjonære og laptoper med Windows 7? Har funnet et par hos komplett men litt tynt (og veldig dyrt). (min 8GB RAM og 256 SDD) (Trenger dette pga. kompabilitetsissues på én kritisk applikasjon, vm er testet og fungerer ikke godt nok). Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hvilket program er det snakk om, har funnet løsninger på hvordan man bruker program som egentlig ikke er kompatible med OS flere ganger Win 7 er på vei ut og jeg tror MS stiller noen krav med salg av nye maskiner. Det letteste er å kjøpe en Win 7 lisens og reinstallere. Da blir det en tusenlapp ekstra selvfølgelig. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Itegra? Alle HP PC-er vi kjøper inn kommer med W7 Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Lenovo Thinkpads har Windows 7. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 DustinHome lister 106 laptop'er med Windows 7 Pro pre-installert ... Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Atea selger maskiner de har nedgradert til Windows 7. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Nedgradering til Windows 7 er vel lov uten videre fortsatt.. Da er det bare å slenge inn Windows 7 selv, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå