Fotoskrulla Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Nakkesleng Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Burde jeg kuttet vekk himmelen kanskje? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Her er det stor-rengjøring til jul synes himmelen bør være med, men det er bare min mening. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Tror ikke det hjelper å fjerne himmelen her da det skarpe lyset jo fortsatt vil ligge på "skulpturen". Det som kunne vært gjort er kanskje å dempe lyset og/eller øke kontrasten separat på hovedmotiv. Muligens også øke skarpheten. Hvis du synes bildet er verdt det hvilket jeg synes så kan du jo prøve deg litt fram for å se hva som kan gi beste resultat gjennom diverse prøving og feiling. Muligheten for full utbluring av bakgrunnen ved å isolere den for så å bruke uskarp boks som det heter i den norske versjonen av photoshop CC2015. Muligheten for å få "svaneskulpturen" bedre fram er nok der. men spørsmålet er hvor lenge du gidder å holde på for å komme fram dit? Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 V1 er flott synes jeg Helene ! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Her er det stor-rengjøring til jul synes himmelen bør være med, men det er bare min mening. hehe! Ja det kan du si Torhild tusen takk for fin tilbakemelding. Jeg hadde glemt å legge ut fasiten, som jeg kalte det i teksten min..altså V2. men nå ligger den der. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Tror ikke det hjelper å fjerne himmelen her da det skarpe lyset jo fortsatt vil ligge på "skulpturen". Det som kunne vært gjort er kanskje å dempe lyset og/eller øke kontrasten separat på hovedmotiv. Muligens også øke skarpheten. Hvis du synes bildet er verdt det hvilket jeg synes så kan du jo prøve deg litt fram for å se hva som kan gi beste resultat gjennom diverse prøving og feiling. Muligheten for full utbluring av bakgrunnen ved å isolere den for så å bruke uskarp boks som det heter i den norske versjonen av photoshop CC2015. Muligheten for å få "svaneskulpturen" bedre fram er nok der. men spørsmålet er hvor lenge du gidder å holde på for å komme fram dit? Roar Jeg har allerede prøvd meg fram med oppskarping,kontrast, lys, økt litt varmen og lagt på en svak vignett. Faren med sånne hvite svaner, er at de blir grå/svart-aktige hvis man drar for hardt i spakene. Jeg ville gjerne beholde det delikate hvite i fjærene. Hadde glemt å legge ut V2 i dag tidlig..., skrulla var vel litt trøtt.. Men nå ligger den der i hvert fall Det var nå uansett en morsom skulptur. Dette er ene hannen i et homsesvanepar vi har her i strøket. De er søte da når de leker familie og ligger på reiret og ruger på lissomegget sitt. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 V1 er flott synes jeg Helene ! Tusen takk Tove! Flotte skapninger dette! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Kunne kanskje ha kuttet nesten ned til den lyse stripen over svanen . men som de andre sier er dette bare personlige meninger og forslag . Hvis jeg skulle ha svart på "hva er dette" , måtte det ha vært svane som sjekker om deodoranten virker fortsatt ! Likevel et flott bilde med fint lys og komposisjon.-v1. P.S Fasiten (v2) er også flott med dråpen fra nebbet som lager ringer i vannet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg