AnonymDiskusjon Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hei! Jeg er en mann i 20-årene som de siste årene har fått et større hode fra øynene og opp (mener jeg, men ganske sikker. Har noen hørt om det før? Har også blitt mye mer glemsk og distre, men det kan det være mange andre gode årsaker til forsåvidt. Fant ikke stort om temaet på nettet, så jeg håper noen her vet noe . Anonymous poster hash: 91b39...47c Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Tipper du begynner å få et høyt hårfeste. 3 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Ta en tur innom fastlegen og sjekk det opp , kan være at du har noe som "svulmer deg opp" eller noe annet. Så kan du jo oppdatere oss her på hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Selve størrelsen av hodet kan øke til midten av tyveårene etter det jeg har lest meg opp på, ellers kan fassongen av hodet endre seg veldig etter behov langt utover voksen alder.. Skjelettet og utviklingen av dette er jo trossalt den viktigste delen av kroppen som bør være korrekt tilpasset.. Hodeskallen endrer seg hele livet.. https://sml.snl.no/hodeskallen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Dysmorfofobi? Anonymous poster hash: e48d1...e41 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Hodet ditt har nok ikke blitt fysisk større, hårlinja har bare flyttet seg bakover så panna ser høyere ut Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Sjekk med legen din. Når du spør på nettet så får du bare verst tenkelige scenarioer. Lenke til kommentar
Mamamia Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Akromegali. Men da vil man også merke at føttene og hendene vokser, og ansiktet generelt virker grovere og kraftigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå